Mondeo mk3 3.0 V6 RS - najmocniejsze w Polsce - 240+ KM

T, 17.05.2010, 22:14 « poprzedni - następny »

T

Ale seryjne takie same czy eibachy?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

eng

Spoko felgi. Szkoda, że zaciski jeszcze nie założone.

T

Cytat: eng w 22.10.2010, 18:52
Spoko felgi. Szkoda, że zaciski jeszcze nie założone.
Przecież są założone. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

gorilla666

Cytat: Tomasz w 22.10.2010, 18:35
Ale seryjne takie same czy eibachy?


amo seryjne
Adam  603-78-75-73

T

Panowie, jakie macie ciśnienie w 18? Napompowałem tyle ile dawałem do 16, ale nie da się jeździć. Odkryłem przykładowo że jedna z ulic którą uważałem za idealnie równą ma nieco bardziej chropowatą powierzchnię niż inne. Obecnie mam napompowane 2.5/2.4. Może jednak lepiej byłoby zrobić książkowe 2.2/2.1? Jak myślicie? Jak jest u Was?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Cinkciarz

u mnie jest 2,6 bar we wszystkich kołach
Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

T

Cytat: Cinkciarz w 23.10.2010, 03:49
u mnie jest 2,6 bar we wszystkich kołach
Ale Ty masz już nowe zawieszenie czy jeszcze nadal wersję terenową? ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

boner

czy napompujesz 2,5 czy 2,2 wysokość tej opony komfortu Ci nie zapewni  :(

Cinkciarz

Cytat: Tomasz w 23.10.2010, 04:05
Ale Ty masz już nowe zawieszenie czy jeszcze nadal wersję terenową? ;)

nadal wersja allroad ;)
Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

Petersan

u mnie, na stock'owym zawiasie przy daily drive - 2.5/2.3
czyli nieco mocniej niż katalogowo

czasem, przy trasach, kiedy wiem, że będzie szybciej - 2.9/2.6

dla mnie jest twardo, ale to nie wina auta tylko polskich dróg...
na swojej wiosce znam już chyba wszystkie na pamięć...
pzdr
Peter

Lukasz-no1

Ja nabijam 2,8-3 wszędzie   :D
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/?id=24&ial=298 :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/zdjecia-uzytkownikow/z,ford-focus-ii-st225 :]

T

Cytat: boner w 23.10.2010, 09:00
czy napompujesz 2,5 czy 2,2 wysokość tej opony komfortu Ci nie zapewni  :(
No tak, ale jak odebrałem to było ok. 2.0 i dało się jeździć. Więc myślę, ze może na zalecanych przez instrukcję 2.2/2.1 też się da. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Lukasz-no1

ja przy 18" dodał bym do kompletu sprawdzenie zbieżności tak profilaktycznie ;]
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/?id=24&ial=298 :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/zdjecia-uzytkownikow/z,ford-focus-ii-st225 :]

T

Cytat: Lukasz-no1 w 23.10.2010, 12:53
ja przy 18" dodał bym do kompletu sprawdzenie zbieżności tak profilaktycznie ;]
Zrobię pełną geometrię ale chce najpierw zrobić swap, bo jeszcze mi tam coś poprzestawia i będę musiał robić dwa razy. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

nokitel

z tym ciśnieniem to czy 2.2 czy 2.5 to nie ma aż tak dużej różnicy a szkoda opon. Jeżeli będziesz słabo je pompował to boki szubko zjedziesz a środek nadal będzie ok a jak za mocno pompujesz to tracisz na przyczepności i opony od środka zjedziesz a boki będą ok. Ja swoje tak zajechałem :( za mocno pompując