Mondeo mk3 3.0 V6 RS - najmocniejsze w Polsce - 240+ KM

T, 17.05.2010, 22:14 « poprzedni - następny »

T

Jeszcze co do wyglądu.

Teraz skłaniam się ku czemuś takiemu:

- Grill 03-05 (ale może chrom przemaluje pod kolor nadwozia)
- Przedni zderzak RS z kratką z "titanium" w dolnym grillu
- Progi RS replika
- Tylny zderzak RS z otworami na wydech... tylko przydałby się do tego magik który umiałby przeszczepić same te otwory z MAG-owego zderzaka do RS-owego.

Dodatkowo chce usunąć znaczki "ghia", logo Forda z tyłu i pewnie też V6-tki z błotników... ale co do tego się jeszcze waham...

Co myślicie?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

MAG

Cytat: Tomasz w 24.10.2010, 15:09
Jeszcze co do wyglądu.

....

Dodatkowo chce usunąć znaczki "ghia", logo Forda z tyłu i pewnie też V6-tki z błotników... ale co do tego się jeszcze waham...

Co myślicie?
Jak najbardziej ściagaj wszystkie oznaczenia - łącznie ze znaczkiem z tylnej klapy.
Sam byłem juz bliski zamówienia od Adama (Gorilla) blendy z klapy aby przygotowac ją w wersji "bezznaczkowej", ale pojawiły sie mysli o zmianie auta ...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

eng

Ciśnienie w oponach powinno być w okolicach 2,4 - 2,5 moim zdaniem to najbardziej optymalne ciśnienie.

gorilla666

Cytat: eng w 20.10.2010, 20:28
gorilla jakieś fotki masz?

wracajac troszke co do tematu zawiasu a konkretnie sprezyn to u mnie wyglada to tak

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://img840.imageshack.us/g/obraz006ca.jpg/

na zdjeciach auto na stlkach 16 i opnki standard 205/55 

troszke dziwnie jak dla mnie sie zamkneły te springi u gory.....

tez tak macie?  amo proformance sachsa
Adam  603-78-75-73

eng

Oponki chyba do wymiany masz:P

wilhelm

Cytat: gorilla666 w 25.10.2010, 22:03
wracajac troszke co do tematu zawiasu a konkretnie sprezyn to u mnie wyglada to tak

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://img840.imageshack.us/g/obraz006ca.jpg/

na zdjeciach auto na stlkach 16 i opnki standard 205/55 

troszke dziwnie jak dla mnie sie zamkneły te springi u gory.....

tez tak macie?  amo proformance sachsa

tez mi sie tak u gory poskladaly te sprezyny, btw czemu na twoich springach pisze Eibach i Sachs? ;)

gorilla666

 a to dla tego ze to integralny kpl w fordzie ,springi robione pod te amory-gerneralnie fajny krotki ale w miare komfortowy  skok ma ten zawias,dziwi mnie tylko fakt ze tyl ST jest w sumie na rowni  jesli chodzi o wysokosc z progami bez nakładek.... czyli jak powiesze  nakładki progowe to beda ciut nizej niz tylny zderzak... ciekawe co na to przod od RSa :)
Adam  603-78-75-73

eng

Maestro ma taką kombinację jaką chcesz zrobić także pooglądaj fotki jego auta.

T

No i dotarłem już hamulce. Dałem im całe 500 km, żeby na pewno nie popsuć. Dziś zrobiłem 30 km swoim normalnym tempem i muszę powiedzieć, że z hamulców jestem naprawdę zadowolony. Feeling jest nawet lepszy niż przy serii z Mikodą GT (co jest jej główną zaletą), a po za tym bez porównania. Żadnego bicia, drgań, smrodu, fadingu.

Pytanie jak będzie z trwałością, ale przypuszczam, że powinno być dobrze, w końcu to lite tarcze bez żadnych udziwnień. Ostatecznie zamontowałem tarcze Zimmermann na przód i tył, klocki Ferodo DS z przodu, Ferodo Premier z tyłu (DS-y na tył niestety nie są dostępne do tego auta) i płyn Motul RBF 660. Zaciski oczywiście z ST225. Przewody seryjne, bo z zaciskami dostałem praktycznie nowe, więc szkoda było wyrzucać.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Lukasz-no1

Cytat: Tomasz w 27.10.2010, 19:23
w końcu to lite tarcze bez żadnych udziwnień.
:o
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/?id=24&ial=298 :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/zdjecia-uzytkownikow/z,ford-focus-ii-st225 :]

T

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

eng

Fotki wrzuć jakieś.

T

Cytat: eng w 27.10.2010, 22:53
Fotki wrzuć jakieś.
Fotki czego? ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Lukasz-no1

Cytat: Tomasz w 27.10.2010, 20:57
A coś więcej? ;)
Chyba wentylowane...
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/?id=24&ial=298 :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/zdjecia-uzytkownikow/z,ford-focus-ii-st225 :]

T

Cytat: Lukasz-no1 w 27.10.2010, 23:10
Chyba wentylowane...
No wentylowane, ale gładkie. ;)

« Dodane: 28.10.2010, 07:57 »

Panowie...

Tak:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Czy tak?

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



;)

Ja się skłaniam ku drugiej opcji, zgrabniej to jakoś wygląda. No i u mnie jest niższe zawieszenie i byłby też inny, ładniejszy grill.

Jak myślicie?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club