FORD TUNING FORUM - Ford Cougar, Ford C-Max, Ford Escort, Ford Fiesta, Ford Focus, Ford Fusion, Ford Mondeo, Ford S-Max...
FORD TUNING FORUMFORD TUNING FORUM
Forum wykorzystuje cookies. Korzystanie z forum oznacza akceptację tego faktu. Ustawienia cookies możesz zmienić w opcjach swojej przeglądarki internetowej.

Mondeo mk3 3.0 V6 RS 240 KM

FORDTUNING.PLFORDTUNING.PL - FORD TUNING FORUMNasze autaMondeo mk3 3.0 V6 RS 240 KM
1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 90
badger #210 | 22.10.2010, 17:35
    Administrator
    Warszawa

    Ale seryjne takie same czy eibachy?
    eng #211 | 22.10.2010, 17:52
      Weteran forum

      Fiat Panda
      Kraków

      Spoko felgi. Szkoda, że zaciski jeszcze nie założone.
      badger #212 | 22.10.2010, 17:53
        Administrator
        Warszawa

        Spoko felgi. Szkoda, że zaciski jeszcze nie założone.
        Przecież są założone. Wink
        gorilla666 #213 | 22.10.2010, 17:55
          Doświadczony

          Poznań

          Ale seryjne takie same czy eibachy?


          amo seryjne

          Adam  603-78-75-73
          badger #214 | 23.10.2010, 01:00
            Administrator
            Warszawa

            Panowie, jakie macie ciśnienie w 18? Napompowałem tyle ile dawałem do 16, ale nie da się jeździć. Odkryłem przykładowo że jedna z ulic którą uważałem za idealnie równą ma nieco bardziej chropowatą powierzchnię niż inne. Obecnie mam napompowane 2.5/2.4. Może jednak lepiej byłoby zrobić książkowe 2.2/2.1? Jak myślicie? Jak jest u Was?
            Cinkciarz #215 | 23.10.2010, 02:49
              Weteran forum

              Pontiac Trans Am 5.7 GTA

              u mnie jest 2,6 bar we wszystkich kołach

              Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST ....   a jest ....   Pontiac Trans Am 5.7 GTA ....    Mazda 323F BA 1.8 ....   Suzuki GSX-R K7 600
              badger #216 | 23.10.2010, 03:05
                Administrator
                Warszawa

                u mnie jest 2,6 bar we wszystkich kołach
                Ale Ty masz już nowe zawieszenie czy jeszcze nadal wersję terenową? Wink
                boner #217 | 23.10.2010, 08:00
                  Doświadczony
                  ST220
                  Jeżów

                  czy napompujesz 2,5 czy 2,2 wysokość tej opony komfortu Ci nie zapewni  Sad
                  Cinkciarz #218 | 23.10.2010, 08:03
                    Weteran forum

                    Pontiac Trans Am 5.7 GTA

                    Ale Ty masz już nowe zawieszenie czy jeszcze nadal wersję terenową? Wink

                    nadal wersja allroad Wink

                    Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST ....   a jest ....   Pontiac Trans Am 5.7 GTA ....    Mazda 323F BA 1.8 ....   Suzuki GSX-R K7 600
                    Petersan #219 | 23.10.2010, 08:12
                      Doświadczony
                      STella 22O 3L V6
                      Żyrardów

                      WWW
                      u mnie, na stock'owym zawiasie przy daily drive - 2.5/2.3
                      czyli nieco mocniej niż katalogowo

                      czasem, przy trasach, kiedy wiem, że będzie szybciej - 2.9/2.6

                      dla mnie jest twardo, ale to nie wina auta tylko polskich dróg...
                      na swojej wiosce znam już chyba wszystkie na pamięć...

                      pzdr
                      Peter
                      Lukasz-no1 #220 | 23.10.2010, 10:54
                        Znawca
                        ST225+
                        Dolnyśląsk-Holandia

                        Ja nabijam 2,8-3 wszędzie   Cheesy

                        "Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"Walter Röhl
                        http://www.adrenalinemotorsport.pl/?id=24&ial=298 Cheesy
                        http://www.adrenalinemotorsport.pl/zdjecia-uzytkownikow/z,ford-focus-ii-st225 Grin
                        badger #221 | 23.10.2010, 11:39
                          Administrator
                          Warszawa

                          czy napompujesz 2,5 czy 2,2 wysokość tej opony komfortu Ci nie zapewni  Sad
                          No tak, ale jak odebrałem to było ok. 2.0 i dało się jeździć. Więc myślę, ze może na zalecanych przez instrukcję 2.2/2.1 też się da. Wink
                          Lukasz-no1 #222 | 23.10.2010, 11:53
                            Znawca
                            ST225+
                            Dolnyśląsk-Holandia

                            ja przy 18" dodał bym do kompletu sprawdzenie zbieżności tak profilaktycznie Wink

                            "Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"Walter Röhl
                            http://www.adrenalinemotorsport.pl/?id=24&ial=298 Cheesy
                            http://www.adrenalinemotorsport.pl/zdjecia-uzytkownikow/z,ford-focus-ii-st225 Grin
                            badger #223 | 23.10.2010, 11:54
                              Administrator
                              Warszawa

                              ja przy 18" dodał bym do kompletu sprawdzenie zbieżności tak profilaktycznie Wink
                              Zrobię pełną geometrię ale chce najpierw zrobić swap, bo jeszcze mi tam coś poprzestawia i będę musiał robić dwa razy. Wink
                              nokitel #224 | 23.10.2010, 12:51
                                Doświadczony

                                Było V6 teraz 170km/400Nm w mk4 z silnikiem 2L
                                Lubin

                                z tym ciśnieniem to czy 2.2 czy 2.5 to nie ma aż tak dużej różnicy a szkoda opon. Jeżeli będziesz słabo je pompował to boki szubko zjedziesz a środek nadal będzie ok a jak za mocno pompujesz to tracisz na przyczepności i opony od środka zjedziesz a boki będą ok. Ja swoje tak zajechałem Sad za mocno pompując
                                1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 90