Mondeo mk3 3.0 V6 RS - najmocniejsze w Polsce - 240+ KM

T, 17.05.2010, 22:14 « poprzedni - następny »

T

Cytat: bishop w 15.10.2015, 22:50Podaj cenę jeszcze.
Będzie w ogłoszeniu. Myślę, że gdzieś na poziomie lepszych ST220 z Allegro.

Cytat: TAM w 15.10.2015, 21:54To nawet nie jest śmieszne!
Cytat: bishop w 15.10.2015, 22:50
Czy jest jakaś możliwość zabrania Ci praw admina?  :D :D :D :D :D :D
Czy admin FT nie może jeździć Passatem TDI? :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

TAM

Pytanie retoryczne – oczywiście że nie! Nie dość że Passatem, to jeszcze TDI?!

T

TAM, co więcej, będzie to wersja "bluemotion technology" z rekuperacją energii i systemem start-stop. :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

wild_weasel

Cytat: Tomasz w 16.10.2015, 11:46
TAM, co więcej, będzie to wersja "bluemotion technology" z rekuperacją energii i systemem start-stop. :D
Do tego oponki 205/55/16? :)

T

Cytat: wild_weasel w 16.10.2015, 12:18Do tego oponki 205/55/16? Smiley
215/55/16 :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

TAM

(...),,bluemotion technology"... to straszne! A chociaż dobrze płacą za testowanie czegoś takiego?

T

Cytat: TAM w 16.10.2015, 19:23(...),,bluemotion technology"... to straszne! A chociaż dobrze płacą za testowanie czegoś takiego?
Jesteś uprzedzony. :) Bardzo fajnie to jeździ, jak na diesla oczywiście. Idealny "biznesowóz".

Ale tak czy inaczej cały czas po głowie chodzi mi Focus RS. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

sseebbaa1

Cytat: Tomasz w 17.10.2015, 14:19
Ale tak czy inaczej cały czas po głowie chodzi mi Focus RS. ;)

Zaczynam odzyskiwać wiarę w Ciebie :D

Mówisz o RS mk3, czy mk2?
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

T

Póki co o mk2. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

TAM

Cytat: Tomasz w 17.10.2015, 14:19Jesteś uprzedzony.
Ja? Po ostatnich wyczynach VW chyba nie ma nikogo, kto by tą markę traktował poważnie :)
Ale na szczęście jak widzę jast szansa, że podążysz we właściwym kierunku!

yayko

passat tdi :) jest spoko mam takiego w pracy i jest bardzo fajnym samochodwm na codzien :)

T

Cytat: TAM w 17.10.2015, 22:09Ja? Po ostatnich wyczynach VW chyba nie ma nikogo, kto by tą markę traktował poważnie Smiley
Myślę, że coś podobnego robiła każda marka, którą tylko było stac na bardziej złożony software. U podstaw problemu leżą dziwne normy i ułomne procedury testów.

Cytat: TAM w 17.10.2015, 22:09Ale na szczęście jak widzę jast szansa, że podążysz we właściwym kierunku!
Właśnie sam do końca nie wiem, w jakim kierunku motoryzacyjnym powinienem podążyć. Im dłużej o tym myślę, tym bardziej wydaje mi się, że najrozsądniejsze byłoby posiadanie zwykłego auta na co dzień i dokupienie za pewien czas samochodu typowo weekendowego -- nad którym mógłbym pracować w wolnym czasie i rozwijać ten projekt bez żadnych kompromisów związanych z codzienną użytecznością.

Cytat: yayko w 19.10.2015, 11:33passat tdi Smiley jest spoko mam takiego w pracy i jest bardzo fajnym samochodwm na codzien Smiley
Tak właśnie o nim myślę. To nie jest auto, które budzi emocje, ale nie ma też wyraźnych wad. W tej wersji, którą chcę odkupić, wygląda świeżo i ładnie, jest dość szybkie (ok. 8 s do setki), a przy tym bardzo racjonalne kosztowo w eksploatacji i wygodne w użytkowaniu.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

sseebbaa1

Cytat: Tomasz w 19.10.2015, 13:55najrozsądniejsze byłoby posiadanie zwykłego auta na co dzień i dokupienie za pewien czas samochodu typowo weekendowego — nad którym mógłbym pracować w wolnym czasie i rozwijać ten projekt bez żadnych kompromisów związanych z codzienną użytecznością.

Trudno zaprzeczyć takiemu stwierdzeniu.
Ja też widzę, że przez to, że cały czas jeżdżę tym autem, które chcę tuningować - wykluczone są niektóre modyfikacje, które wymagają przestoju samochodu.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

fabio210

Passat tdi, no nie, za bardzo pospolite auto jak dla mnie, i to w ropie...  Na szczęście swoją żonę wyleczyłem z pomysłu kupna ropniaka, a pomarańcze pokochała, nawet nie daje mi nim się Przejechać po ostatnich operacjach, opiszę w temacie auta jak ukończeniu stage, nie chce innego auta. Cieszę się że przekonałem żonke do tego auta. Fakt faktem że ford za dobrych diesli nie ma, ale myślę że przy dzisiejszych cenach paliw nad kupnem diesla a benzyny trzeba się dobrze zastanowić, tym bardziej ze nowe benzyna palą tyle samo co nowoczesne diesle.

TAM

Cytat: Tomasz w 19.10.2015, 12:55Myślę, że coś podobnego robiła każda marka, którą tylko było stac na bardziej złożony software. U podstaw problemu leżą dziwne normy i ułomne procedury testów.
Adwokat VW lepiej by tego nie przedstawił :-)
A tymczasem to najzwyczajniejsze, ordynarne oszustwo. I to na taką skalę, że nawet Bosch, ktory produkuje do tych pseudosamochodów sterowniki przyznał publicznie, że o tym wiedział. Nie wiedział tylko, że ma to być użyte w masowej produkcji, a nie do testów (chciaż ja myślę, że dokładnie wiedział o co chodzi).
PS: napisanie softu to pikuś dla tak dużej firmy jak światowy producent samochodów. Nie ma czegoś takiego jak ,,bardziej złożony software". Przy dostępnym dzisiaj sprzęcie i doskonałych IDE/SDK, szybko można zrobić co się tylko chce. Mając dostęp do bazy danych pomiarów pracy silnika podjąłbym się tego w 3 miesiące (łącznie z softem oszukującym testy), a mając do dyspozycji wielu doskonałych projektantów programistów można co 2 tygodnie wypuszczać nowe wersje.