Mondeo mk3 3.0 V6 RS - najmocniejsze w Polsce - 240+ KM

T, 17.05.2010, 22:14 « poprzedni - następny »

T

Wcześniej były CSC2 225/40/R18 i Dunlopy 3D 205/55/R16.
Teraz są CSC5 i Uniroyale MS Plus 66, oba w rozmiarze 225/40/R18.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

yayko

A ja myślałem że o wymianę chodI tylko ; )

sseebbaa1

Cytat: Tomasz w 19.12.2014, 00:08
Wcześniej były CSC2 225/40/R18 i Dunlopy 3D 205/55/R16.
Teraz są CSC5 i Uniroyale MS Plus 66, oba w rozmiarze 225/40/R18.
Na Continentalach nie jeździłem, ale obserwując testy już wiele lat wcześniej widziałem, że najwyższe noty zaczął ten producent osiągać właśnie po wprowadzeniu piątej generacji ContiSportContact. Wcześniej to były dobre opony, ale nie czołówka.

A zimówki na mokrym i suchym będą lepsze rzeczywiście te szersze zwłaszcza, że mają bieżnik ładnie eliminujący aquaplaning (a więc jedyną rzecz teoretycznie na niekorzyść szerszej opony). Na śniegu to chyba jednak węższe Dunlopy będą lepsze. Ale rozumiem, że Uniroyali jeszcze nie sprawdzałeś w takich warunkach.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

T

Cytat: yayko w 19.12.2014, 00:23A ja myślałem że o wymianę chodI tylko ; )
No i niestety okazuje się, ze nową tarczę mogę mieć najwcześniej w połowie stycznia. Tak jak się obawiałem. :/

Cytat: sseebbaa1 w 19.12.2014, 08:33Na Continentalach nie jeździłem, ale obserwując testy już wiele lat wcześniej widziałem, że najwyższe noty zaczął ten producent osiągać właśnie po wprowadzeniu piątej generacji ContiSportContact. Wcześniej to były dobre opony, ale nie czołówka.
Ale w sporcie seria CSC była ceniona od samego początku, a już na pewno od czasów CSC2.

Cytat: sseebbaa1 w 19.12.2014, 08:33A zimówki na mokrym i suchym będą lepsze rzeczywiście te szersze zwłaszcza, że mają bieżnik ładnie eliminujący aquaplaning (a więc jedyną rzecz teoretycznie na niekorzyść szerszej opony). Na śniegu to chyba jednak węższe Dunlopy będą lepsze. Ale rozumiem, że Uniroyali jeszcze nie sprawdzałeś w takich warunkach.
Śniegu jeszcze nie było, więc nie miałem okazji. Ale na śniegu wszyscy wokół jeżdżą tak wolno, że ten parametr nie jest dla mnie kluczowy. Ważne, że są bardzo dobre na suchym i świetne na mokrym, a na śniegu na pewno będą do zaakceptowania.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

T

Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem nagrania prezentacji video całego auta, ale póki co nie znalazłem na to czasu, więc wrzucam nagranie, na którym można posłuchać, jak to wszystko brzmi od środka:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.youtube.com/watch?v=jwbIYijsfnw

Tytułem przypomnienia:

- duży stożek Fujita,
- przepływomierz i przepustnica V8,
- dolot ST200 rozwiercony (12 kanałów dolotowych, po 2 na cylinder),
- kolektory MSDS,
- wydech przelotowy 2*2" -> 2,8" -> 2*2".

Jak widać (a raczej słychać) taki tradycyjny tuning mechaniczny V-ki nie zmienia brzmienia w kierunku bulgotu tylko bardziej czegoś w stylu 911.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

bishop

Pięknie brzmi. Tomasz mam pytanie i prośbę. Mógłbyś zrobić osobny temat taki ala tutorial jak zrobić samemu dolot: połączenie stożka z przepływką Jak dopasować z resztą. Jakie materiały, obejmy itp. Ja wiem że to już pisałeś ale może warto zrobić osobny temat?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

arkadius73

20.12.2014, 14:47 #1296 Ostatnia edycja: 20.12.2014, 14:49 by arkadius73
Sorry ale jak dla mnie to to nie jedzie

Musiałbym się zmierzyć live ja mam po modach 280 bhp i 360 nm
albo grubo albo wcale

T

Jak to oceniłeś po filmie, na którym nic nie widać i gdzie przez połowę czasu nie wciskam gazu do końca?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

arkadius73

aha to może jakiś spot
albo grubo albo wcale

T

A tak w ogóle, to w 280 KM jestem w stanie uwierzyć, ale w 360 Nm już średnio. Masz jakiś wykres? ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

arkadius73

20.12.2014, 14:58 #1300 Ostatnia edycja: 20.12.2014, 15:11 by arkadius73
nie mam ale warto to skorygować drogowo co myślisz?


« Dodane: 20.12.2014, 15:00 »

Powiem tak ja mierzę moc na kołach na swoim cpe programie

« Dodane: 20.12.2014, 15:02 »

Po drugie żaden z st 220 nawet szansy nie miał a miałem kilka spotów jesze przed modami czyli prawie na serii

« Dodane: 20.12.2014, 15:11 »

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.facebook.com/twistedtuned

podobny set up ale ja mam dużo inaczej
albo grubo albo wcale

T

20.12.2014, 16:15 #1301 Ostatnia edycja: 20.12.2014, 23:05 by badger
Cytat: arkadius73 w 20.12.2014, 14:58Powiem tak ja mierzę moc na kołach na swoim cpe programie
Takie pomiary nadają się do oceny efektów modyfikacji (lepiej czy gorzej), nie są zbyt wiarygodne jeśli chodzi o wartości bezwzględne. Pojedź na certyfikowaną hamownię, to będzie wiadomo, co naprawdę tam masz. :)

Cytat: arkadius73 w 20.12.2014, 14:58Po drugie żaden z st 220 nawet szansy nie miał a miałem kilka spotów jesze przed modami czyli prawie na serii
Z tego co widzę, Mazda 6 jest dość lekka, więc nic dziwnego.

« Dodane: 20.12.2014, 23:05 »

Cytat: bishop w 20.12.2014, 14:10Tomasz mam pytanie i prośbę. Mógłbyś zrobić osobny temat taki ala tutorial jak zrobić samemu dolot: połączenie stożka z przepływką Jak dopasować z resztą. Jakie materiały, obejmy itp. Ja wiem że to już pisałeś ale może warto zrobić osobny temat?
Postaram się, niedługo będzie platforma do dodawania takich opisów i myślę, że wtedy pojawi się także ten, obok kilku innych, obiecanych. :)

--

Z tego co się dowiedziałem, jest szansa, że nie będzie trzeba wycinać nowej tarczy sprzęgła i wystarczy tylko wymienić same spieki. Wtedy miałbym je szybciej. No, ale wszystko okaże się po demontażu, bo nie wiadomo, w jakim stanie jest teraz to sprzęgło.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

T

No i niestety okazało się, że sprzęgło zdemontują mi dopiero 7... :/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

T

11.01.2015, 16:46 #1303 Ostatnia edycja: 11.01.2015, 17:39 by badger
Sprzęgło zdemontowane. Oględziny okazały się dość interesujące. Grubość tarczy zmniejszyła się z 7,7 mm na... 6,3 mm.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Na docisku jest wyraźny rant, widać ładnie, jak "agresywne" są okładziny ceramiczne.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Co gorsza, od strony docisku starły się aż do nitów i te nity niestety porysowały docisk. Zobaczymy, czy da się zregenerować, bo trudno już taki kupić.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Na szczęście od strony koła zamachowego takie zjawisko nie wystąpiło i koło zamachowe jest ok.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



I to na razie tyle. :)

« Dodane: 11.01.2015, 17:38 »

Dostałem info, że docisk da się najprawdopodobniej zregenerować. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Alek

u Radzikowskiego to robisz ?