FORD TUNING FORUM - Ford Cougar, Ford C-Max, Ford Escort, Ford Fiesta, Ford Focus, Ford Fusion, Ford Mondeo, Ford S-Max...
FORD TUNING FORUMFORD TUNING FORUM
Korzystając z forum (przechodząc do kolejnych podstron) akceptujesz nasz Regulamin oraz Politykę Prywatności.
W przeciwnym wypadku możesz opuścić forum, ale prawdopodobnie będziesz żałować, więc nie zalecamy tego. :)

Mondeo mk3 3.0 V6 RS - najmocniejsze w Polsce - 240+ KM

FORDTUNING.PLMy, nasze auta i nasze inicjatywyNasze autaMondeo mk3 3.0 V6 RS - najmocniejsze w Polsce - 240+ KM
[1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 106
Rijndael #0 | 17.05.2010, 21:14
    Administrator
    Warszawa

    Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



    Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



    Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



    Silnik:

    - blok z Jaguara S-type z wyważonym wałem wraz z korbowodami,
    - głowice ST220 z zaworami szlifowanymi na dwa kąty i polerowanymi kanałami, dopasowane pod kolektor ST200,
    - wałki ST200 mk3-style (ostatnia seria, pod rozrząd z mk3).

    Chłodzenie:

    - chłodnica oleju ST220,
    - dodatkowy nawiew na miskę olejową,
    - dodatkowa wentylacja komory silnika od strony podszybia.

    Dolot:

    - UIM ST200 rozwiercony i dopasowany,
    - LIM ST200 rozwiercony symetrycznie (2*34,5 mm), zrobione thin-blade i dopasowany,
    - przepustnica 65 mm z 4,6 V6 (Mustang, Crown Victoria) z thin-blade,
    - przepływomierz S-type 4,0 V8,
    - filtr stożkowy 3,5" Fujita,
    - customowa osłona termiczna.

    Wydech:

    - pełny przelot, średnica 2*2" -> 2,8" -> 2,2",
    - kolektory MSDS ceramic coated z zaspawanym EGR, owinięte taśmą termoizolacyjną,
    - decat,
    - tłumiki środkowe, rurowe AWG,
    - tłumiki końcowe Sebring.

    Wtrysk i zapłon:

    - wtryskiwacze 24 lb flow-matched od Taurusa 3,0 DOHC,
    - pompa paliwa Walbro GSS-342,
    - świece ST220.

    Elektronika:

    - Superchips Bluefin.

    Sprzegło:

    - koło zamachowe odelżone do 6,3 kg (otoczak),
    - koło pasowe wału ST200,
    - tarcza spiekowa 6-łopatkowa (Mickey) na bazie tarczy F1 do Contoura SVT,
    - docisk seryjny,
    - wysprzeglik F1 do Contoura SVT,
    - customowy short-shifter.

    Zawieszenie:

    - amortyzatory Bilstein B6 Sport,
    - sprężyny Eibach Pro-Kit (-40/30 mm),
    - nowe przednie wahacze i wszystkie gumy w zawieszeniu.

    Hamulce:

    - przednie zaciski z Focusa ST225 pod tarcze 320 mm,
    - tarcze Zimmermann,
    - klocki Ferodo DS 2500 (przód) i EBC Yellow Stuff (tył),
    - ręczny bez samoregulatora (polift).

    Koła:

    - letnie koła na felgach 18" RS z oponami Continental CSC5,
    - zimowe koła na felgach 18" RS z oponami Uniroyal MS Plus 66.

    Nadwozie:

    - pełne body RS (zderzaki, progi),
    - chromowane dodatki (grill, "parapety" customowe ze stali nierdzewnej, tylna "blenda" z polifta,  pasek na przednim zderzaku customowy a la polift),
    - srebrne relingi,
    - boczne kierunkowskazy LED,
    - podwójne światła stopu (zapalają się seryjne + przeciwmgielne),
    - tylny stop LED z Vectry B,
    - tylna wycieraczka z Astry III hatchback.

    Wnętrze:

    - zegary ST220 z chromowanymi ringami,
    - kierownica skórzano-drewniana z poliftowej Ghia,
    - poduszka powietrzna z poliftowego ST220 (z logo "ST"),
    - konsola środkowa ST220 wypolerowana na wysoki połysk,
    - chromowane uchwyty nawiewów z polifta,
    - chromowany ring zegarka z polifta,
    - skórzany mieszek i gałka zmiany biegów dostosowana do short-shiftera,
    - elementy tunelu środkowego z ST220,
    - skórzany podłokietnik,
    - lampka "submarine" z Focusa,
    - welurowe dywaniki w kolorze tapicerki,
    - "żółty" panel klimatyzacji,
    - oświetlenie 6000k.

    Car audio:

    - radio 9000 VNR ("duża nawigacja"),
    - tzw. zmieniarka MP3,
    - z przodu głosniki Helix Dark Blue 62.1, drzwi wygłuszone dwoma rodzajami mat i pianką, regulowane tweetery w trójkątach,
    - z tyłu głośniki dwudrożne Ghia.

    Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)


    « Ostatnia zmiana: 26.08.2016, 02:16 autor: Rijndael »
    eng #1 | 18.05.2010, 08:40
      Weteran forum

      KS
      Kraków

      Więcej modów więcej modów więcej modów!
      Rijndael #2 | 19.05.2010, 21:26
        Administrator
        Warszawa

        Daj więcej fotek i zakładaj zderzaki od titanium, zobaczysz jak zmieni się auto, wiem bo sam to przerabiałem nie tak dawno:)
        Jeśli zdecyduję się na montaż kompresora to rozważam jeszcze opcję z IC na wierzchu, tablicą z boku, dodatkowymi wlotami do chłodzenia hamulców (wszystko w starym zderzaku) i do tego stalowe 16" od foki (te 5-cio ramienne). Taki sleeper. Wink No, a jak będzie jednak 3,0 n/a to pewnie wrzucę zderzaki "titanium".

        « Dodane: 19.05.2010, 21:26 »

        Więcej modów więcej modów więcej modów!
        Jakich modów sobie Darku życzysz? Wink

        Było najmocniejsze Mondeo mk3 w Polsce. Szukam następcy. Smiley
        Części tuningowe z mojego byłego auta — kliknij tutaj.
        eng #3 | 20.05.2010, 07:59
          Weteran forum

          KS
          Kraków

          Felgi 18-stki zderzaki od ST lub RS no i zdecydowany tuning wnętrza Cheesy
          Rijndael #4 | 20.05.2010, 12:12
            Administrator
            Warszawa

            Felgi 18-stki
            Po swapie na 3,0 lub montażu kompresora się zastanowię. Póki co nie będę przymulał auta. Wink

            zderzaki od ST lub RS
            Nieee... mnóstwo roboty, a 99% przechodniów i tak nie zauważy różnicy. Wink

            no i zdecydowany tuning wnętrza Cheesy
            Tylko po co skoro to mi się podoba? Wink

            wojoo #5 | 20.05.2010, 20:09
              Weteran forum
              Audi OOOO
              Warszawa

              zderzaki od ST lub RS
              Nieee... mnóstwo roboty, a 99% przechodniów i tak nie zauważy różnicy. Wink

              eee nie gadaj, u mnie nawet kolezanki zauwazyly od razu roznice po zmianie zderzakow Wink
              « Ostatnia zmiana: 20.05.2010, 21:45 autor: badger »

              "Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"Walter Röhl
              Rijndael #6 | 20.05.2010, 21:45
                Administrator
                Warszawa

                eee nie gadaj, u mnie nawet kolezanki zauwazyly od razu roznice po zmianie zderzakow Wink
                Do sedana czy liftbacka bym może wrzucił, srebrne kombi ST mi się nie podoba, nawet na 18" felgach wygląda jak wózek sklepowy. Oczywiście to moje zdanie. Srebrne kombi podoba mi się ze zderzakami "titanium". Smiley

                Dzisiaj nabyłem natomiast nowe felgi. Ktoś zgadnie jakie? Wojoo, Ty nie możesz zgadywać.  Evil

                Było najmocniejsze Mondeo mk3 w Polsce. Szukam następcy. Smiley
                Części tuningowe z mojego byłego auta — kliknij tutaj.
                weksla #7 | 21.05.2010, 06:14
                  Weteran forum
                  Mondeo 2.0 TDCI TITANIUM; FOCUS II ST
                  Olkusz

                  pokaż foty tych felg, jestem ciekawy, czyżby takie jak moje?

                  Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps
                  Ford Focus ST225--------------------> 400ps
                  Rijndael #8 | 21.05.2010, 06:15
                    Administrator
                    Warszawa

                    pokaż foty tych felg, jestem ciekawy
                    Potem pokaże. Wink

                    czyżby takie jak moje?
                    Zimnooo.  Cheesy


                    « Dodane: 21.05.2010, 06:27 »

                    Zgadujcie dalej. Wink
                    « Ostatnia zmiana: 21.05.2010, 06:27 autor: badger »

                    Było najmocniejsze Mondeo mk3 w Polsce. Szukam następcy. Smiley
                    Części tuningowe z mojego byłego auta — kliknij tutaj.
                    MAG #9 | 21.05.2010, 07:40
                      Weteran forum
                      Smokus Maximus & STraszydło
                      Gdańsk / Kristianstad (S)

                      Jakieś 17-tkiz fajnym ET?

                      Bo pamiętam, ze byłeś przeciwny wstawianiu 18-tek ze względu na obniżenie osiągów  Cheesy

                      Rijndael #10 | 21.05.2010, 07:51
                        Administrator
                        Warszawa

                        Jakieś 17-tkiz fajnym ET?
                        Trochę cieplej ale nadal zimno. Wink

                        Bo pamiętam, ze byłeś przeciwny wstawianiu 18-tek ze względu na obniżenie osiągów  Cheesy
                        18-tki pewnie wstawię jak uzyskam odpowiednia do nich MOC. Bo generalnie zgadzam się z Tobą, że mk3 zaczyna wyglądać naprawdę dobrze dopiero na 18-tkach. Wink

                        Było najmocniejsze Mondeo mk3 w Polsce. Szukam następcy. Smiley
                        Części tuningowe z mojego byłego auta — kliknij tutaj.
                        weksla #11 | 21.05.2010, 13:43
                          Weteran forum
                          Mondeo 2.0 TDCI TITANIUM; FOCUS II ST
                          Olkusz

                          z tym zmniejszeniem osiągów to macie racje, ja jeździłem w zimie na 16'' założyłem letnie 18'' i niestety odczuwalnie spadła moc, w szczególności przy ruszaniu. Coś za coś wygląd ale trochę mniej mocy, lub gorszy wygląd ale więcej mocy, trzeba wybrać, ja wybrałem wariant numer 1

                          Rijndael #12 | 21.05.2010, 20:37
                            Administrator
                            Warszawa

                            Nikt nie zgadł. Sad

                            A odpowiedź to... stalowe 16-tki od Focusa (te czarne, 5-ramienne). Cheesy Z dwóch powodów. Po pierwsze jest szansa, że będą mocniejsze i ich nie popsuje, a po drugie wiadomo, że wchodzą tam tarcze 320 mm, a co do moich obecnych felg to nie byłbym tego taki pewien.

                            Jest tylko jeden minus — są dość paskudne. Ale to i tak tylko Mondeo. Wink

                            « Dodane: 21.05.2010, 21:29 »

                            Jeszcze zdjęcia tych "pięknych" felg:

                            Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



                            Cheesy
                            « Ostatnia zmiana: 21.05.2010, 21:29 autor: badger »

                            Było najmocniejsze Mondeo mk3 w Polsce. Szukam następcy. Smiley
                            Części tuningowe z mojego byłego auta — kliknij tutaj.
                            weksla #13 | 22.05.2010, 05:30
                              Weteran forum
                              Mondeo 2.0 TDCI TITANIUM; FOCUS II ST
                              Olkusz

                              Rijndael no co ty - są prześliczne:)

                              Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps
                              Ford Focus ST225--------------------> 400ps
                              Rijndael #14 | 22.05.2010, 06:18
                                Administrator
                                Warszawa

                                Rijndael no co ty - są prześliczne:)
                                Tak, zgadza się, są prześliczne inaczej. Wink No, ale może z obniżonym zawieszeniem i z odległości paru metrów nie będzie tak źle bo są czarne i nie będzie za bardzo widać. Wink

                                [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 106