FORD TUNING FORUM - Ford Cougar, Ford C-Max, Ford Escort, Ford Fiesta, Ford Focus, Ford Fusion, Ford Mondeo, Ford S-Max...
FORD TUNING FORUMFORD TUNING FORUM
Forum używa technologii cookies. Korzystając z forum akceptujesz ten fakt. Ustawienia cookies możesz zmienić w opcjach swojej przeglądarki.

Chip Tuning

FORDTUNING.PLTuning mechaniczny i stylistycznyTuning silników wysokoprężnych (diesel)Chip Tuning
1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33]
Jaraszzz #480 | 19.06.2017, 09:02
    Forumowicz

    Piła, północna część Wielkopolski.
    Serio nie da się z tego nic więcej wyciągnąć nawet modyfikując części mechaniczne?

    heko #481 | 19.06.2017, 09:10
      Weteran forum
      Focus 3 RS 2.3eb 350...?
      Kraków

      WWW
      nic więcej nie zrobisz, bo układ wtryskowy nie jest wydajny

      Jaraszzz #482 | 19.06.2017, 09:42
        Forumowicz

        Nie pocieszasz mnie.
        Wymiana wtryskiwaczy, oprogramowania, filtrów itp nie wchodzi w grę?
        heko #483 | 19.06.2017, 11:03
          Weteran forum
          Focus 3 RS 2.3eb 350...?
          Kraków

          WWW
          nie ma na co wymienić, o euro 6 Sad

          Jaraszzz #484 | 19.06.2017, 11:07
            Forumowicz

            Ok. Co proponujesz? Jak i gdzie?
            Jaraszzz #485 | 24.06.2017, 13:02
              Forumowicz

              Nie za bardzo rozumiem "o euro 6".
              Możesz kogoś polecić w sprawie podniesienia wydajności mojego Mondeo i sposób wykonania tego zadania?
              Montować chip, wymieniać program w komputerze czy coś innego?
              Będę wdzięczny za podpowiedź.
              Dzięki

              heko #486 | 24.06.2017, 13:14
                Weteran forum
                Focus 3 RS 2.3eb 350...?
                Kraków

                WWW
                euro 6 to ubity ecologią silnik, wiec nic poza programem na ok. 200KM nie zrobisz
                zapraszam do mnie do Krk.

                oto dzisiejszy

                Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)


                sseebbaa1 #487 | 24.06.2017, 14:18
                  Moderator
                  ST220 - 2nd lift / S-Max 2.0 TDCi
                  Gorzów

                  euro 6 to ubity ecologią silnik, wiec nic poza programem na ok. 200KM nie zrobisz

                  To co takiego mechanicznie jest zmienione w silnikach Euro6 w porównaniu do niższych numerów norm Euro?
                  (Gdyby porównywać te same 2.0 TDCi Forda)

                  1.Escort 1.6 16V 90KM 1993r 3d –SOLD | 2.Mondeo mk2 1.8 16V 115KM LPG 1996r 4d – CRASHED | 3.Mondeo mk2 2.0 16V 130KM 1998r 5d –SOLD | 4.Mondeo mk3 2.0 TDCi 115KM 2003r polift 5d –SOLD | 5.S-Max 2.0 TDCi 130KM automat 2008r | 6.Mondeo mk3 ST220 3.0 V6 24V 226KM 2005r 2nd lift
                  heko #488 | 24.06.2017, 15:46
                    Weteran forum
                    Focus 3 RS 2.3eb 350...?
                    Kraków

                    WWW
                    układ wtryskowy, milion katalizatorów...itd itp

                    sseebbaa1 #489 | 24.06.2017, 18:26
                      Moderator
                      ST220 - 2nd lift / S-Max 2.0 TDCi
                      Gorzów

                      Jak znajdziesz chwilę czasu, to rozwiń proszę swoją wypowiedź.
                      Jakie są różnice w tych układach wtryskowych (gdzie ograniczenia związane z najnowszymi normami)?
                      Czy można jakoś te ograniczenia obejść lub wymienić któryś element układu wtryskowego?
                      Co takiego zmieniono w katalizatorach i co da się z tym zrobić?
                      No i co kryje się jeszcze pod "...itd itp" Smiley
                      Zdaje się to było istotą pytania kolegi Jaraszzz.

                      heko - jesteś na pierwszej linii frontu wszelkich przeróbek, więc liczymy na Twoje informacje (jak najbardziej szczegółowe, a nie w dwóch słowach). Jak ludzie usuną te mechaniczne ograniczenia, to będzie większy popyt na usługi strojenia Cheesy

                      heko #490 | 24.06.2017, 18:46
                        Weteran forum
                        Focus 3 RS 2.3eb 350...?
                        Kraków

                        WWW
                        podstawowa różnica to układ wtryskowy, a w dieslu tylko to generuje moc
                        w euro 6 są bardzo skomplikowane, wysokociśnieniowe, precyzyjne, mało wydajne wtryski, po to aby uzyskać zbliżone do ideału, wieloetapowe dawkowanie paliwa
                        do tego bardzo restrykcyjny dpf + katalizatory, które znacznie zwiększają temp. spalania, a to pierwsza granica przy chiptuningu...pomijając zadymienie

                        nie ma opcji aby ktoś w najbliższych latach był w stanie przerabiać te wtryski, nawet ich nie zregenerujesz

                        jeśli ktoś chce w świeżym aucie pozbyć się całej ekologii, to myślę że 220-230KM  jest osiągalne

                        tyle w temacie Smiley




                        sseebbaa1 #491 | 24.06.2017, 19:00
                          Moderator
                          ST220 - 2nd lift / S-Max 2.0 TDCi
                          Gorzów

                          Dzięki za wyjaśnienie!
                          Pozdrawiam!

                          1.Escort 1.6 16V 90KM 1993r 3d –SOLD | 2.Mondeo mk2 1.8 16V 115KM LPG 1996r 4d – CRASHED | 3.Mondeo mk2 2.0 16V 130KM 1998r 5d –SOLD | 4.Mondeo mk3 2.0 TDCi 115KM 2003r polift 5d –SOLD | 5.S-Max 2.0 TDCi 130KM automat 2008r | 6.Mondeo mk3 ST220 3.0 V6 24V 226KM 2005r 2nd lift
                          Tigerbart #492 | 06.09.2017, 20:09
                            Znawca
                            ST220 Estate '05
                            Gdańsk

                            Heko mimo wszystko ja i tak raczej do ciebie przyjadę moim ST220. Jeśli mówiłeś o (do) ok. +10 % to ja w to wchodzę, bo coś czuję, że w moim przypadku może to być (do) około +25 Km i +28 Nm, a to daje już prawie 3 z przodu w mocy i pewną 3 z przodu z momentem.
                            1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33]