Pomiary z dwóch hamowni Focus st mk2

Juzior, 11.11.2018, 09:56 « poprzedni - następny »

Juzior

Witam.
Pacjent to Focus st mk2 2007r
Pomiary zostały wykonane podczas mojego dwutygodniowego urlopu w Polsce, wiec nie minęło po między nimi dużo czasu.
Auto po modyfikacjach softwareowych w Niemczech przez firme mojego znajomego.
Podczas pomiarów miałem wsadzona wkładkę K&N filtra powietrza.
Na pierwszej hamowni wykonane zostały dwa pomiary na biegu 4 ich wyniki to: 216KM - 351Nm
Drugi pomiar 220KM - 372Nm
Druga hamownia pokazała mi na 5biegu 203KM - 409Nm drugi pomiar na 4biugu 201KM -398Nm
Obecnie auto zostało obdarowane nowym dolotem z filtrem stożkowym i komputer dostrojony pod ta modyfikacje.
Hamowania dokonam jak będę na swieta w PL.
Czekam na wasze opinie.
Pozdrawiam

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


MAG

Zarzuć wykresy, bo albo program do kitu, albo coś jest nie tak jak powinno...

btw - ile seria pokazała?
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

Juzior

Witam.
Niestety nie wiem ile miał seryjnie, jak go kupiłem miał już virus
Nie wgrywalem mu seryjnej mapy i nie hamowałem.
Możliwość hamowania mam jak jestem w Polsce.
Auto jeździ a nawet zap*****
Wczoraj miałem kolejne strojenie pod stozek.
Poprostu ciekawi mnie wasza opinia co jest przyczyna takich rozbieżności
Gdy nic nie było w między czasie robione

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.





Cytat: MAG w 11.11.2018, 22:34
Zarzuć wykresy, bo albo program do kitu, albo coś jest nie tak jak powinno...

btw - ile seria pokazała?

MAG

Moment obrotowy wyglada fatalnie - znaczy jego przebieg, a nie wartości max

Może to być cos z turbawka lub jej osprzętem, ale poczekajmy az bardziej kumaci w tej materii się wypowiedzą...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

Bonorono

Hej, czy to normalne, że moment jest dwa razy wiekszy niż moc?


MAG

A czy to normalne, że pomarańcza jest 3 razy większa niż mandarynka?


:D
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

Bonorono

Cytat: MAG w 01.04.2019, 10:04
A czy to normalne, że pomarańcza jest 3 razy większa niż mandarynka?


:D


Normalne, taka natura ale to można zaobserwować gołym okiem. Co do parametrów silnika już nie, dlatego pytam - czysta ciekawość.

Katalogowo 225KM/340Nm  czyli stusunek mocy do momentu to jakieś 1:1.5, tutaj mamy 1:2.

Wszytskie auta po programie, które spotkałem miały ten stosunek moc/moment względnie zachowamy

MAG

No widzisz, a ja mam po programie (cholera wie czyim) średnia z kilku pomiarów 240/400, czyli 1,66.



Wracając do meritum
Wykresy zniknęły, więc ich nie widziałeś zapewne.
Tam była straszna zapaść momentu, która przełozyła się na niską moc maxymalną, a ta jak wiadomo jest wypadkową momentu i obrotów ...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

Juzior

Okazało się ze na seryjnym programie tez wyszło mi 203KM
Teraz mam inny problem.
Zamontowane są wtryski od RS IC od fmic, hybrydowe turbo i decat 2,5"
Próbował kolega stroić ale cały czas wychodzi 240km i koło 400Nm

MAG

Po pierwsze musisz sprawdzic co nie gra, bo ewidentnie gdzieś jest jakis problem.

Zacznij od sprawdzenia kompresji, potem musisz do kogoś kumatego podjechać co sprawdzi ci parametry przy podpietym kompie - może cos z osprzętu świruje?

No i strojenie to zdecydowanie u kogos, kto zna ten silnik, bo możesz zrobić niechcący kuku ...

Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0