FORD TUNING FORUM - Ford Cougar, Ford C-Max, Ford Escort, Ford Fiesta, Ford Focus, Ford Fusion, Ford Mondeo, Ford S-Max...
FORD TUNING FORUMFORD TUNING FORUM
Korzystając z forum (przechodząc do kolejnych podstron) akceptujesz nasz Regulamin oraz Politykę Prywatności.
W przeciwnym wypadku możesz opuścić forum, ale prawdopodobnie będziesz żałować, więc nie zalecamy tego. :)

[Focus] Pomarańczowe STraszydło by MAG....

FORDTUNING.PLMy, nasze auta i nasze inicjatywyNasze auta[Focus] Pomarańczowe STraszydło by MAG....
1 2 [3] 4
MAG #30 | 02.11.2018, 12:42
    Weteran forum
    Smokus Maximus & STraszydło
    Gdańsk / Kristianstad (S)

    Niestety peknięcie sprężyn na przeglądzie zostało zauwważone i zamiast w lutym, muszę zjechać do Polski jeszcze pod koniec listopada...

    No nic - obniżę go najwyżej troszke szybciej niz planowałem....

    loockas #31 | 02.11.2018, 22:19
      Doświadczony
      Mazda MX-5
      Imielin

      Zależy co chcesz dalej robić z tym samochodem. Ja nie zdążyłem, ale finalnie byłem zdecydowany na B12. Do Mazdy będę polował na B14. B6 mam obecnie i przy ciaśniejszych zakrętach zaczyna pływać.
      MAG #32 | 03.11.2018, 09:37
        Weteran forum
        Smokus Maximus & STraszydło
        Gdańsk / Kristianstad (S)

        Auta nie upalam, a wypady na tor bedą sporadyczne (o ile w ogóle sie uda).


        Za ProKit B12 trzeba wysupłać prawie 3 tysiące z tego co widziałem.
        Za springi APEX w zestawie ze sportowymi amorami KONI wyjdzie minimum tysiąc mniej, czyli "w gratisie" mam komplet poliuretanów.

        Zastanawiam sie właściwie tylko nad jedna rzeczą - czy od razu za jednym zamachem robić całą zawiechę, czy rozbić wydatki na 2 tury i na razie wymienić tylko same springi i amory, a wymianę polibusze zrobic na wiosnę...

        Pękniete springi musze wymienić najpóźniej do końca listopada żeby zaliczyć przegląd, a ruszając springi za jedną robotą wymienię od razu amory, bo akurat tutaj robienie tego osobno jest bezsensowne.





        btw - Bishop - i jak tam wygląda sprawa twojej naklejki?

        « Ostatnia zmiana: 03.11.2018, 09:41 autor: MAG »
        bishop #33 | 05.11.2018, 18:26
          Weteran forum
          ST220:2002
          Zielona Góra

          WWW
          btw - Bishop - i jak tam wygląda sprawa twojej naklejki?
          Niestety..zgubiłem gdzieś na kompie plik źródłowy... mogę odtworzyć to ale to trochę potrwa niesteyy Undecided

          MAG #34 | 06.11.2018, 02:38
            Weteran forum
            Smokus Maximus & STraszydło
            Gdańsk / Kristianstad (S)

            Aaaaa, no trudno...
            Gdybys miał gotowca i jego cenę, to pewnie bym był zainteresowany, ale w takim wypadku to szkoda żebys poświęcał swój czas.

            Mam tez pewne inne pomysły i wszystko wskazuje, że będę szedł w kierunku czarnego dachu (i prawdopodobnie maski), wiec temat naklejek raczej będę odpuszczał...

            MAG #35 | 11.11.2018, 22:45
              Weteran forum
              Smokus Maximus & STraszydło
              Gdańsk / Kristianstad (S)

              Postanowiłem wysupłac wiecej kasy na raz i robie STraszydło całościowo.

              W zestawie z amorami i spręzynami wpadnie komplet plibuszy, nowy kompresor klimy i nowa klamka tylnej klapy.

              Amory już zamówione (KONI STR.T).
              Springi APEX też, ale z nimi moga być problemy z terminem dostawy, więc nie wiem czy na szybko nie będę musiał kombinowac z czymś innym, bo w czwartek 22-ego listopada auto wjeżdża na warsztat...


              MAG #36 | 27.11.2018, 13:35
                Weteran forum
                Smokus Maximus & STraszydło
                Gdańsk / Kristianstad (S)

                Czwartek w zeszłym tygodniu - taka sytuacja z samego rana...

                Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



                Pomiar....

                Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)






                A taka sytuacja parę godzin godzin później na podnośniku...

                Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)





                Tak jak zapowaiadałem, na aucie wyladowały amory (KONI STR.T) oraz sprężyny (APEX).
                Poza tym poliuretany (caluśki komplet), nowe łaczniki, sworznie i końcówki drążków - od spodu auto to teraz niemal "nówka sztuka"...

                Niestety nie dało rady zmieścić się z wymianą kompresora klimy i klamki bagażnika - zabrakło czasu, bo musiałem zabierać auto i wracać do siebie.

                Wczoraj zaliczyłem poprawkowy przegląd techniczny i mam z tym spokój do stycznia 2020, ale zapewne kolejny i tak zrobię jakoś jesienią 2019, po powrocie z wakacyjnego pobytu w Polsce.



                Plany na rok 2019 to:
                - wymiana kompresora klimy
                - obuwie letnie (mam dylemat dotyczący felg - iść w stronę 19-tek, czy jednak zostać na 18-tkach...)
                - ogarnięcie lakieru - co najmniej tylne błotniki (przydałoby sie tez przedni zderzak i maskę), ale mooooooże bym się nawet skusił na folię na całe auto - zależy to od przewidywanych kosztów lakierniczych, bo na oklejenie całego auta dostałęm propozycję za 4-4,5 tysiąca w zależności od folii...

                Poza tym muszę ogarnąć poprawki programu, a w związku z tym:
                - montaż DP i sportkata,
                - większy IC
                - mooooooże wtryski z RS'a i lepszy osprzęt turbiny, ale to sie jeszcze zobaczy
                « Ostatnia zmiana: 27.11.2018, 15:10 autor: MAG »

                sseebbaa1 #37 | 29.11.2018, 08:59
                  Moderator
                  ST220 3.0 V6 / S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift
                  Gorzów

                  - obuwie letnie (mam dylemat dotyczący felg - iść w stronę 19-tek, czy jednak zostać na 18-tkach...)

                  Obserwując Twoje poprzednie samochody i ich buciki oraz biorąc pod uwagę to, że masz S-Maxa i tym samym Focus będzie w zasadzie zabaweczką (kwestie użytkowe lekko na bok)...

                  ...no sam rozumiesz Cheesy że koła 18" wyglądałyby zbyt przeciętnie.

                  ST220 3.0 V6 226 KM --> 256 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  moje wcześniejsze Fordy
                  JacekST220 #38 | 29.11.2018, 09:02
                    Doświadczony
                    Ford Mondeo ST 220

                    19' od RS-a przynajmniej Smiley
                    MAG #39 | 29.11.2018, 13:27
                      Weteran forum
                      Smokus Maximus & STraszydło
                      Gdańsk / Kristianstad (S)

                      Taki ładny dzisiejszy poranek...

                      Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



                      Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)





                      Tak dochodze do wniosku, że po założeniu dystansów ten poziom obniżenia będzie idealny...


                      A co do "bucików"

                      19-tki kuszą, a muszę się nawet przyznać, że w garażu w Gdańsku leżą 20-tki, które musze dac do zrobienia i przez moment miałem wizje założenia ich STraszydła...

                      Felgi z RS'a mi się nie widzą - nie jestem wielbicielem wieloszprychowych kółek...

                      Niemniej ze względu na fakt, że STraszydło jest autem do funu (i użytku po miescie w cieplejszych częściach roku), wbrew pozorom mocno się zastanawiam czy nie zostać na ori alusach 18" i tylko zrobić je na grafitowo plus założyć dystanse.
                      Dzięki temu mógłbym pozwolić sobie na lepsze opony i ich częstrzą zmianę niż w przypadku 19-tek...  Wink
                      No i auto byłoby mniej wrazliwe na jakość dróg i pozwalałoby na ostrzejsza jazde nie tylko tam gdzie jest gładko jak na stole...


                      « Ostatnia zmiana: 29.11.2018, 13:36 autor: MAG »

                      Rijndael #40 | 29.11.2018, 19:57
                        Administrator
                        Warszawa

                        Felgi z ST są wyjątkowo ładne, ja bym je zostawił. Smiley Nie ma co zmieniać na siłę.

                        JacekST220 #41 | 30.11.2018, 08:05
                          Doświadczony
                          Ford Mondeo ST 220

                          Słusznie zauważył kolega Rijndael Smiley
                          MAG #42 | 18.12.2018, 09:21
                            Weteran forum
                            Smokus Maximus & STraszydło
                            Gdańsk / Kristianstad (S)

                            STraszydło mi sie zbuntowało - alternator odmówił współpracy...
                            Dobrze, że to pod domem było jak zaczęły sie dziwne rzeczy dziać....

                            Z tego między innymi powodu wyrejestrowuję go czasowo na 2-3 miechy, a w trakcie światecznego pobytu w Polsce kupię jakiegoś altka na podmiankę, a stary pójdzie latem do regeneracji.

                            MAG #43 | 20.12.2018, 08:49
                              Weteran forum
                              Smokus Maximus & STraszydło
                              Gdańsk / Kristianstad (S)

                              STraszydlo znowu na chodzie.
                              Udało się zrobić altka (regeneracja tutaj) wraz z montażem za bardzo przyzwoite 2.200 kr.
                              To minimalna kwota jaką w sieciowym szwedzkim warsztacie chcieli za samą robociznę wymiany. Całe szczęście przejeżdżając koło arabskiego warsztatu, gdzie w Magance wymieniałem wcześniej łożysko, postanowiłem zajść i zagadać.
                              Koleś zaproponował mi regenerację, a za samą wymianę powiedział max 1.500 kr. Takiej ofercie nie mogłem się oprzeć i postanowiłem nie bawić się w kombinacje z zakupem używki i regeneracją w Polsce.

                              Ale tak czy inaczej planuję czasowe wstrzymanie auta do ruchu na styczeń i luty, a może nawet i marzec, ale to się jeszcze zobaczy...

                              Teraz jeszcze dwa dni nim pojeżdżę (Smokus odpocznie przed świątecznym wyjazdem do Polski) i to będzie na tyle z pierwszego okresu użytkowania Wink

                              Na wiosnę trzeba będzie pomyśleć o fmic, dp+sportkat i strojeniu.
                              No i letnich kółkach lub chociaż samych oponach...

                              MAG #44 | 18.01.2019, 22:59
                                Weteran forum
                                Smokus Maximus & STraszydło
                                Gdańsk / Kristianstad (S)

                                Jestem na etapie wyboru IC'ka do mojej Foki i zastanawiam się nad dwiema rzeczami.

                                1-sza to wybór konkretnego produktu - jestem na 99% zdecydowany na FMIC 550x230x65

                                Zakładam póki co Stage1 czyli powiedzmy okolice 270-280KM, a docelowo max 300-320KM (na 100% nie w tym roku) - jest w takim przypadku sens pakować się w tego większego 600x300x76?


                                2-ga sprawa
                                Tak się zastanawiam, czy nie wymienić ori rur idących od IC do turbiny i z drugiej strony do przepustnicy?

                                Konkretnie myślałem o rurach od Mondeo/S-Max'a 2,5T, bo tam sa większe średnice niz w ST - co sądzicie o takim pomyśle?

                                Z czym może sie wiązać taka zmiana? Kwestia mocowania MAP sensora to jedno, a drugie to chyba kwestia wywalenia SoundSymposera? Coś jeszcze?


                                No i jeszcze takie dumania...

                                Sprzętowo mam już (w spadku po poprzednim właścicielu) zmienioną rurę od przepływki do turbo, będzie IC, modyfikacja puszki filtra powietrza, a także zastanawiam się nad większym DP oraz sportkatem.

                                Nie wiem tylko czy te 2 ostatnie rzeczy jest sens wymieniać już teraz przy planowanej na ten rok mocy ok 270KM, czy jest to potrzebne, czy można z tym poczekać?

                                No i kwestia wtrysków z RS'a - montować je od razu, czy czekać do następnego roku i decyzji o podejściu do Stage2?

                                « Ostatnia zmiana: 18.01.2019, 23:02 autor: MAG »
                                1 2 [3] 4