[Mondeo] Modyfikacja lamp na bi-xenon

Bobi1234, 03.05.2018, 09:57 « poprzedni - następny »

Bobi1234

Koledzy,

Zakupiłem 29 kwietnia Mondeo ST220 w kombi z 2005 roku.
Chciałbym zmodyfikować istniejące lampy na bi-xenonowe tego typu:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://hidretrofit.pl/ford-mondeo-mk3-3/

Jako że jestem laikiem w tej materii, prosiłbym o podpowiedzi, tylko pisane jak krowie na miedzy, tak łopatologicznie, gdyż jak ktoś mi napisze wywód profesorski to nic z tego nie zrozumiem :)

Po pierwsze:
1) czy ktoś robił taką modyfikacje, jak tak to w jakiej firmie.
2) jakie najlepiej użyć projektory, soczewki, itd. Jedni piszą o Helli, inni o Koito, inni montują soczewki z VW Tourana bo ponoć dobrze świecą, tylko pytanie czy to jest bi-xenon
3) w miejsce świateł drogowych chciałbym wstawić LED-y do jazdy dziennej
    a) jakie LED-y proponujecie?
    b) proszę o info jakie dokładne modyfikacje muszę poczynić aby takie oświetlenie było zgodne z przepisami oraz
        żeby auto przeszło przegląd. Z tego co wiem to np, po zapaleniu świateł mijania światła do jazdy dziennej
        powinny zgasnąć. Czy jest możliwość montażu czujnika zmierzchu, aby sam przełączał z dziennych na
        mijania? Jak tak, to gdzie zamontować i jak to zrobić? :)
4) Czy polecacie firmę Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Hidretrofit.pl ? Opinie mają różne, ale większość dobre. Może są inne firmy równie dobre a np. tanśze, albo w tej samej cenie a lepsze?:) Najchętniej to chciałbym aby taką modyfikację, całości - bi-xenon, ledy do dziennych, czujnik zmierzchu i resztę pierdół wykonali kompleksowo, gdyż średnio się znam na tym, a lepiej żeby dali gwarancję na całość usługi niż późnej zwalali wine że to inna firma, że montażysta jest winny, itd
5) Auto mam czarne z już czarnym środkiem lapm, modyfikacja wykonana przez poprzedniego właściciela i zastanawiam się czy pozostać przy czarny środku przemalować na srebrny oryginalny.