Wkładka w moim aucie w F..V performance

Airedale, 20.03.2018, 22:45 « poprzedni - następny »

PyRsHaL

Cytat: Olek w 25.03.2018, 01:35Przytocze Ci Kamil prawo Pascala – jeżeli na płyn (ciecz lub gaz) w zbiorniku zamkniętym wywierane jest ciśnienie zewnętrzne, to (pomijając ciśnienie hydrostatyczne) ciśnienie wewnątrz zbiornika jest wszędzie jednakowe i równe ciśnieniu zewnętrznemu.W tym przypadku wąż jest najsłabszym ogniwem i cisnienie szuka ujścia w układzie zamknietym.Jezeli obroty są wzglednie niskie wtedy one po prostu twardnieją poprzez cisnienie,,szukające,, rozładowania a przy wysokich obrotach w takiej sytuacji kiedy gromadzi sie dużo wieksza masa wtłaczanych spalin po prostu sie poddaja i je wyrywa.Doszukując sie tutaj analogi odnosnie zarzutów kierowanych pod adresem Damiana nasuwa mi się przykład z uszkodzeniami Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.turbospreżarki.To jakby mieć pretensje do turbiniarza który świeżo zregenerował turbosprężarkę i po jej zalożeniu wpadłoby do niej ciało obce w postaci kawalków tłoka wtedy los wirnika jest przesądzony. Tak samo jest w wypadku pękniecia tulei, ciśnienie któro się zgromadzi przy bardzo wysokich obrotach powyrywa węże Podejrzewam że były wysokie skoro stało sie to podczas pojeżdżawki z cuprą. W tym czasie nasza wiedza na temat silnikow st była na tyle wystarczajaca że zdawałeś sobie sprawę z tego że powyżej 300koni tuleja może pęknąć.

Hmmm... Rozmawiałem z na prawdę dużą ilością osób, którym przydarzyła się pęknięta tuleja - również w sytuacjach takich jak moja czyli pełen but na autostradzie i jakoś nikomu nie wyrwało węży - co najwyżej kończyło się to tak jak napisał sławek - twarde i napompowane.

Poza tym wykazujecie się tak ogromną wiedzą, a nadal większość twierdzi że powodem awarii mojego tłoka było co innego niż za wysoki AFR...


Cytat: paweleczek666 w 25.03.2018, 01:45PyrsHal, piękny wykres od Heko. Heko, graty!

Od początku chciałem żeby auto było wystrojone według dopuszczalnego EGT i na niskim AFR - usłyszałem że wtedy nawet 300 koni nie przekroczy...
Ale po "małej awanturze" i kilku wyjściach do biura ze sterownikiem i wgraniu różnych map wielkie było zdziwienie tunera na twarzy po uzyskaniu tego wyniku...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Focus ST MK2 "monSTer" | 352KM 495NM by Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.FSV-Performance

thomas198

Cytat: Olek w 23.03.2018, 14:03
Ten przedwczorajszy wpis byl moim pierwszysm wpisem na tym forum i jak widac mam status nowic JUŻ wiec Twój agresywny sms ktory dostałem po jego zamieszczeniu  cytuje,, kozak w necie pizza w świecie,,jest dla mnie po prostu Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.śmieszny.Do Darka zwrocilem sie juz wczśniej w sprawie porady odnośnie rozmiarów wirników i kół kompresji poswiecił mi swój czas i udzielił mi odpowiedzi na moje pytaia za co jestem mu wdzięczny.Z racji tego że sam zajmuje się budową turbosprężarek i jest też tunerem zadzwoniłem do niego i tym razem z zapytaniem o seryjny aktuator który mobłby być zamieniony na fotele za dopłatą  i stosowność jego zastosowania  pózniej rozmawialismy rówineż o pompie i wtryskach i które rozwiązanie osprzętowe w wypadku mojego samochodu będzie najkorzystniejsze a jest ich kilka.Ty Tomku jesteś klientem firmy VTR a traktujesz to jabyś miał z nią podpisaną jakąś wyłącznośći i podszywasz sie pod pod tą firmę czego dowodem jest czeste podkreślanie przez Twoich stałych klientow że to Ty piszesz programy. Nie stosownym również jest deprecjonowanie prace Heka który już w dniu strojenia mojego samochodu mowil mi o konieczności dopracowania układu paliwiwego  po drugie przywołałeś heka i mój projekt  w wątku który nas wogole nie dotyczy i nie jest Twoją sprawą jak auto jezdzi i kto był w to zaangażowany.Mojego samochodu nie widziałes na oczy do dwóch lat a z wielką lekkoscią wypowiadasz się na jego temat manipulując tylko i wyłocznie słowami Darka który za pewne nie życzyłby sobie żebyś takie rzeczy robił  a tum bardziej na forum poniewaz uważa heka za osobe kompetentną i znajacą sie na rzeczy co było  powtarzane podczas naszej rozmowy z Darkiem.Odnosząc się do listy osób które wymieniłes jako klienci konkurecji nie wiem kto gdzie serwisuje swój samochód prawdopodobnie kazdy wybiera najkorzystniejszą dla siebi opcje ja ją bynajmniej wybrałe i tam faktycznie jeżdzę.Wczesniej serwisowałem swoj samochód w rybniku czasami też pomagal mi mój kuzyn. W momencie kiedy dowiedzałem sie że nie jestescie już spółka zadzwoniłem do Twojej konkuręcji i od tego czasu już tam jezdzę ponieważ robi bardzo dobrze traktuje silnik st jak normalny silnik a nie jak coś zjawiskowego za co można skasować nie wiadomo ile pod pretekstem jego mitycznej  technologii  zaawansowania.
Byl to twój pierwszy wpis , to trzeba było sobie założyć własny watek z własnym samochodem , a nie wtrącać się w coś co ciebie nie dotyczy , dobrze napisałeś nie dotyczy ! 
Co do smsa , każdy z was jest kozakiem tutaj na forum klikając w klawiaturę , a nikt nie ma jaj aby porozmawiać w 4 oczy , i przypominam tobie ze zatruwałeś mi życie codziennie po kilka godzin , rozmawiając przez telefon na temat blaszkowania twojego silnika , można powiedzieć razem zablaszkowalismy twój silnik , gdyż nawet nie miałeś pojęcia jak to zrobić , i nie byleś pewien czy to wogole zadziała. A co ciebie zmartwiło ?? Pęknięta tuleja i wtedy zrobiłeś pod siebie . 
Co mnie łączy z VTR nie powinno ciebie interesować , i widzę ze macie ból dupy ze Darek ogarnia bardzo dobrze strojenie i nie tylko .
I tak patrze na te twoje wypociny i nie wierze własnym oczom, co ty sobie myślisz ze Darek to jakiś Albańczyk z którym będziesz się zamieniać na aktuator za twoje fotele , masz już 40 na karku a zachowujesz się jak dzieciak z piaskownicy może się jeszcze wymienisz wiaderkiem na łopatkę . 
Co do listy zobaczysz fajna fotke ,


« Dodane: 25.03.2018, 03:20 »

Cytat: Monti w 23.03.2018, 15:34
To już wiem czemu było dobrze zrobione, bo Damina pomagał.


Teraz mówisz ze to wina aktuatora a wtedy mówiłeś, ze tak było bo aktuator w tym zakresie obrotów nie działa (może nie dosłownie "nie działa" ale to ze jest mocniejsza sprężyna nie ma akurat znaczenia w tym zakresie obrotów w którym występuje dany objaw).

Co do rozliczenia za aktuator to chyba jest małe nieporozumienie bo jak odebrałem auto to zostało na tym ze zostaje ten co mam założony. A kaskę jako Ci wcześnie przedpłaciłem oddałeś mi w całości ponad 2 tygodnie po odebraniu auta. Więc jak bym miał Ci za niego zapłacić tak jak ty mówisz to byś mi potrącił z tej przedpłaty.

Ale nie mowie, ze Ci nie zapłacę. Jeśli się okaże ze jest sprawny i nadaje się do dalszego używania to nie widzę problemu w rozliczeniu.  Lecz pamiętaj, że ja odebrałem od Ciebie auto w stanie gorszym niż oddałem co tez uwzględnię przy rozliczeniu. Oby wyszło ze to ja mam Ci dopłacić a nie ty mi.




Jak na razie nie masz prawa głosu , jesteś dłużnikiem od ponad roku , tyle czasu potrzebujesz żeby uzbierać kilka stówek ? A może masz problem z komunikacja i z konfrontacja zemną ? PS. Czemu nie przyjechałeś po zderzak !

« Dodane: 25.03.2018, 03:20 »

Cytat: Black Mamba w 23.03.2018, 07:38
Tak Tomaszu założyłes sprawę i bardzo dobrze bo ja bym na to czasu nie miał.. Tylko proszę cie nie udzielaj ludzią informacji że już ją przegrałem i zapłaciłem 10tys zł. Bo jak NA RAZIE nic nie przegrałem.
Widzę że teraz tutaj mocno się bronisz tylko wiesz co? Nikt by sobie tych części w aucie nie powymienial żeby ciebie zrobić na złość. Tak samo jak i ja bym musiał silnik rozebrać żeby sobie nie pasowną część założyć. Każdy kolejny klient by był zadowolony jak byś robił tak jak ma być.  Ja dawałem ci 4ry szansę żeby to zrobić poprawnie ( półosie ) A że później dowiedziałem się paru innych rzeczy co do mojego silnika to już ręce mi opadły.. W tą twoją super listę mnie nie mieszaj bo tu się kolejny raz mylisz. I wiesz co dobrze że kolejni Klienci się ujawniają z wszystkim bo to tylko potwierdza twoje zdolności. Nie pozdrawiam.
Nikt nigdy nie mówił ze przegrałeś sprawę i cokolwiek zapłaciłeś , według prawa każdy jest nie winny do prawomocnego wyroku sadowego .
Fakt ze poprawiałem półosie tyle razy, inny mechanik kazał by ci iść do diabla . I dobrze wiesz ze wcale tego nie musiałem robić . Pamiętaj ze zakupiłeś je w innej firmie .
Ps Dalej czekam aż mi je wrzucisz przez plot na podwórko . Mam na nie zbyt .

« Dodane: 25.03.2018, 03:21 »

Cytat: paweleczek666 w 25.03.2018, 01:25
pewnie koszt Anulki to z 15 kafli, znając standardy firmy, ale ok jeżeli trzeba było płacić, to się zapłaciło. Ważne, że klientka zadowolona, odjechał spod bramy i gwarancja nadal się znamy;)
Juz tak nie filozofuj , bo jesteś żałosny , a jak by twój kolega nie wymyślał to naprawa zamknęła by się w normalnych pieniądzach .
A z nim sprawę załatwię tak jak trzeba , i jak by nie próbował wyłudzić ode mnie 4k to całego tego tematu by nie było . Próbował uzyskać 2000 za rozrząd i 1920 za naprawę głowicy bez podstawie .

« Dodane: 25.03.2018, 03:21 »

Cytat: weksla w 24.03.2018, 23:48
Wiec Panie i Panowie boicie sie wykresów? Od dluższego czasu pisze że cala familia unika ich jak ognia.  Kazda szanująca sie firma ma takowe. Nie bede wymieniał przykladow bo nie o to chodzi. Dobrze zainteresowani o tym wiedzą. Ty anulka jako motoryzacyjny expert za jakiego sie uwazaszie powinnaś wiedziec najlepiej:D Ale tak jest jak jest.
Ja mam wykres a na drogę zapraszam was jutro po poludniu. Ma byc ladna pogoda. Wystawcie czarnego konia i jedziemy z tematem. 3...2...1 króry?
Ja stawiam otwarte karty. Który/która sie podejmuje?
Tyle macie do powiedzenia?. Bo bicie piany o kosmicznych wirtualnych mocach jest dobre do czasu. Ale potem zaczyna się przesyt. Wiem ze fame jest podstawą biznesu...ale k..wa ile można?
3..2..1... trzeba było pojechac dobrze na torze, widocznie nie umiesz okiełznać twoich koników na krętym odcinku , tylko same kreski ci głowie , a tak na marginesie mojego wykresu nie zobaczysz i w ogóle nic nie zobaczysz. :')

« Dodane: 25.03.2018, 03:22 »

Cytat: Airedale w 23.03.2018, 07:37
Skoro zakładasz paski INA, nie ma możliwości, że mój pasek
po prostu zużył  się przedwcześnie. Piszecie o wymianie paska za 100zł. Co z osprzętem jego, to już jest sporo więcej. Sugerujecie, że po remoncie za 15k+ koszty lawety, paliwa, wolych dni itp.pojechałem do mechanika założyć sobie stary pasek rozrządu?!  Próbowałem się porozumieć w 4 oczy, zostałem postraszony sądem i miałem dopłacić jeszcze  700zł. Zdjęcie mojego silnika po ciemku na którym nic nie widać... Mój silnik prawdopodobnie tylko stał koło nowego paska i osprzętu paska. Wystarczyło powiedzieć nie, nie wymieniłem bo ma przejechane tylko 40tys. Jak można zostawić takie kółka, skoro wymieniłeś nawet poduszki silnika i dużo innych rzeczy po konsultacji że mną w trakcie remontu. Nigdy nie usłyszałem, że mam uszkodzone koła rozrządu. Silnik chodzi, auto jeździ. Jestem w trakcie docierania, wystroi go prawdopodobnie  heko, już do niego dzwoniłem. Nie znam nikogo z forum poza paweleczkiem.

Ps. Jest jeszcze jedno wytłumaczenie tej sytuacji. Może nie robiłeś tego osobiście, tylko zleciłeś któremuś z pracowników?
Jestem otwarty na propozycję porozumienia się. Gdyby nie te kółka i pasek byłbym zadowolony z roboty.
Z tego co widziałem na zdjęciach rzeczoznawcy masz teraz założony pasek gates , co jak mówiłem jest nie możliwe żeby był założony przez nas , ale spoko . Uznaliśmy ze założymy ci jeszcze raz nowy pasek oczywiście ina , jeżeli ci zależy na innych kolkach niż twoje będziesz mógł sobie wybrać z polki które ci się spodobają , co do zaślepek owych kolek dorzucimy ci je gratis .
I żeby było jasne dla wszystkich nikt tutaj się nie przyznaje do winy , gdyby wiadomości wysłane do nas przed oględzinami rzeczoznawcy zawierały inna treść to pewnie nie było by wcale tego tematu .
Cieszy mnie ze silnik chodzi i auto jeździ , jak widać wiemy co robimy co po niektórych na tym forum boli , a najbardziej mojego byłego wspólnika Damiana Szlakowicza który próbuje za wszelka cenę zniszczyć moja imię . Na potwierdzenie ze prawie wszystkie zainteresowane osoby się znają, i działają przeciwko mojej osobie jak wyżej widać , wrzucam fote z ostatniej imprezy . 
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

Black Mamba

Tomku inny mechanik to by opaski założył jak się należy i po sprawie.. A nie zakładasz za duże i sciskasz je do końca i nie trzymia. Zakupilem je w innej firmie? To gdzie je mam wyrzucić? Po sprawie w sądzie. Tobie na podwórko?? No tak oczywiscie Ty nigdy nic nie gadasz i nigdy nic nie piszesz nie ? Topisz się w kłamstwach ale wiesz co nie jest mi cie żal.

Airedale

25.03.2018, 09:38 #78 Ostatnia edycja: 25.03.2018, 10:48 by Airedale
Nie mam już czasu ani ochoty jechać 300 km zakładać pasek tak daleko. Pasek mam Gates i jak najbardziej nie jest wasz, ponieważ taki zakładał poprzedni właściciel przy 116 tyś km. Zrozum, że dla mnie podróż do Ciebie i wolny dzień oznacza spore koszty. Po to zostawiłem auto na miesiąc, pożyczając zastępcze, żebym nie musiał nic robić po 3 tyg. Co do zwrotu kosztów, po podliczeniu będzie tego sporo więcej. Nie wiem ile serwis policzy za zmianę rozrządu i kółka. Ktoś się orientuje? W pon. dam znać.  Jakiej marki napinacz i pompa wody została założona?

Olek

25.03.2018, 09:52 #79 Ostatnia edycja: 25.03.2018, 10:14 by Olek
Tomku napisałem -mój cytat,,ten post mnie nie dotyczy,, więc to pisane w czasie  przeszłym.  Niestety w tym wypadku kiedy napisałeś nieprawdę pod moim adresem mówiąc o tym że dzwoniłem do twojej firmy z prośbą o jakieś poprawki w moim samochodzie :cytuję  ,,To jest to samo co zrobiliście u heka  z samochodem olka wirtualne 400, już do nas dzwonił zeby mu to poprawić bo temperatura spalin za wysoka i boi sie o silnik.,,  poniekąd zaczął mnie dotyczyć do czego odniosłem się w pierwszej i drugiej wypowiedzi dementującej to co napisałeś w pełnej Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.rozciągłości.Co do sms-a no cóż można powiedzieć no był on po prostu w Twoim stylu . Publicznie na forum piszesz nieprawdę  po czym po zamieszczeniu mojej riposty dosłownie za minutę zadzwoniłeś do mnie po dwóch latach i kiedy nie odbieram  zarzucasz mi że  nie chce porozmawiać z Tobą w  cztery oczy i że brak mi odwagi.Więc muszę Ci powiedzieć ze odwagi mi nie  brak a raczej brak mi  chęci na telefoniczną rozmowy z Tobą z uwagi na jej bezprzedmiotowość. Po tym jak okazało się w warsztacie który jeszcze wtedy był spółką że prawdopodobnie mam pękniętą tuleje,usilnie namawiałeś mnie na wkładkę obiecują moce którymi dysponuje najnowsze audi rs6 czyli jak to masz w zwyczaju  500 700 koni .Co do wzajemnego blaszkowania na odległość to posiadam wyciąg z rozmowy z Tobą. Po tym jak się dowiedziałeś że mam to zamiar zrobić i to w innym warsztacie, nazwałes  mnie ślepcem podkreślając cały czas,że mi to j...bnie i że jak jest to j....bniete  to pumaspeed tylko i wyłącznie może mi to zrobić na miejscu i wiąże się to z wysłaniem silnika do Anglii.Jeżeli chodzi o fotele to należałoby czytać z większym zrozumieniem dzięki temu  nie będziesz się musiał tak długo rozwodzić na jakiś  poboczny tematat którym próbujesz mnie skompromitować i nazywać tego co napisałem wypocinami.  W mojej wypowiedzi nie ma  żadnego zdania na temat  zamiany z Darkiem  fotelami na aktuator jedynie zapytanie Darka o skuteczność seryjnego aktuatora, który mógłbym z kimś ewentualnie zamień za dopłatą. W mojej wypowiedzi nie ma żadnej negatywnej opini na temat firmy vtr więc nie wiem co znowu zrodziło się w Twojej głowie używając takich słów cytat,,widzę ze macie ból dupy ze Darek ogarnia bardzo dobrze strojenie i nie tylko,,Co do,,listy,,napisałem w powyższej wypowiedzi  ,że korzystam z usług konkurencji ,więc znowu chyba nie zrozumiałeś może prościej napisze niż ostatnio to zrozumiesz i nie będziesz się też musiał posiłkować jakąś moją prywatną fotką która miałaby coś wnieść. TAK JESTEM NA LIŚCIE KTÓRĄ ZAŁĄCZYŁEŚ!

Ecik

Cytat: PyRsHaL w 25.03.2018, 01:20
Oj Paweł, Paweł - od kiedy to klient kupuje części dla mechanika? Poza tym do awarii doszło ok 8 miesięcy po sklejeniu węża, a bywałem u Was wystarczająco często żebyście mogli to zrobić do porządku...
No kolego Pyrshal niestety nie trafiłeś, ale zmienimy temat. Więc wiedziałeś o wężu, nie kupiłeś na wymianę, jeździłeś 8 miesięcy z tym i nic nie zrobiłeś? A po awarii masz pretensje do mechanika że ci to tak zrobił. Coś tu nie gra? Zastanów się nad sobą a potem wylewa żale.

Anulka

Jednak muszę..
To samo można powiedzieć o mambie
Najpierw drastycznie obniża auto a później pretensje że coś się dzieje albo puszcza?
Zresztą wszyscy mieliśmy okazje ostatnio oglądać jak beznadziejne półosie ma założone ;) bardzo się cieszę że takie filmiki wychodzą ;)

jacekplacek

25.03.2018, 14:23 #82 Ostatnia edycja: 25.03.2018, 14:27 by jacekplacek
Heh... Śmiechlem! Haha
I co tam pani wypatrzyła? Co złego twoje fachowe oko dostrzegło w tych pólosiach? Wypowiedź się bo pewnie dużo osób teraz to nurtuje!
Jeżdżą auta dużo dużo bardziej obnizone i jakoś nikt nie ma problemów z półosiami ani tym bardziej z osłonami przegubów! Napisz konkretnie i rzeczowo a nie pisz jakich kocobołow, że cytując klasyka, "tory były złe, koła były złe i tory były złe"
No ludzie! Fakty są takie ze auto wracało kilka razy na lawecie przez spadające osłony przegubów! Faktem jest że każdemu może się zdążyć jakieś niedopatrzenie i można nie zacisnac opasek... Okey! Raz! Ale nie kilka czy kilkanaście razy! I jeszcze raz mi wytłumacz co ma nieco niższe zawieszenie do osłon przegubów? Według mnie w takiej sytuacji półosie są praktycznie w lini prostej, skok zawieszenia jest dużo mniejszy przez co przeguby jak i osłony pracuja w dużo mniejszym zakresie, przez co wykonują "dużo mniejsza pracę" są mniej narażone na pracę pod większymi kątami co akurat ułatwia im życie i pracę! Piszę tak prostym językiem żeby do ciebie dotrzeć i żebyś coś w końcu zrozumiała, bo to twoje podstawy mechaniki o których mówiłaś znalazłaś chyba w paczce chipsow i nie do końca wszystko zrozumiałas!
Więc skończ proszę się wypowiadać nt podstaw mechaniki o których nie masz najmniejszego pojęcia! Takie herezje że półosie są złe i nierówne drogi są złe, możecie głosić sobie na grupie familijnej które całkiem ciekawie się czyta <śmiech>
Nie mam nic wspólnego na szczęście z wami ani z tymi drugimi, dla mnie jesteście wszyscy żałośni, ale bliżej mi do tych waszych oponentow, coś tam wiedzą choć też nie do końca, ale wy to już macie tak przeprane mózgi tym co wam Tomasz wpaja że aż się nie chce w to uwierzyć! Jak sekta jakaś!
Weźcie się wszyscy zastanówcie nad sobą a szczególnie ty- nie masz pojęcia o czymś to się po prostu nie udzielaj!

Black Mamba

Anulko nie rozumie twojej wypowiedzi.. Przecież mamba była na ISC gwint jak owa firma zakładała półosie więc mógł zaraz mi odmówić montażu półosi prawdę? Jakoś w serwisie w Szwajcarii mi pow że zawieszenie nie ma nic do opaskow A przeciwnie bo nie pracuje tak góra i dół tylko są w jednej płaszczyźnie. Jak wspomniał o tym wyżej Jacekplacek. Ja nigdy nie powiedziałem czy napisałem że one się ukrecaja tylko spadają opaski które były źle zamontowane bo po prostu były za duże. Jakoś w Szwajc mi założyli nową i trzyma do dziś A zrobiłem już ponad 2tys klm. Jak się zakłada opaskę 104 zamiast 102 i zaciska się ja do końca i kleszczami do obcinania gwoździ to wiadomo jak to wygląda.  Hmmm A filmiki że tam jakieś widziałaś to super. Naprawdę śmieszne już to zaczyna tu być.. A wogole to mi się wydaje że mamby na oczy nie widzials no chyba. I jeszcze jedno.. auto stało na poprawę opaskow 5dni i co dojechałem do domu 60klm i pojechałem wymienić olej A tu z Wszystkich osłon kipie woda i nawet palcem nie było dotknięte.  Byłaś na moim FP to chyba widziałaś fotki.  Wiesz co Sąd rozstrzygnie wszystko i nie tylko półoski ale i sprawę mechaniczną. Mam nadzieję że o tym Tomek też Ci powiedział i wszystkich jak jesteście taką Familia to nie macie tajemnic ?? To już jest ostatni mój post bo szkoda mi tu czasu na tłumaczenie i drazenie tematu.

paweleczek666

panowie wtajemniczeni, a w szczególności PyRsHaL, kumpel pyta jakiej firmy miał mieć włożoną pompę i napinacze w rozrządzie?
aha, muszę dodać coś od siebie,
Jak mozna dorwać pasek, który ja zakładałem za moich jeszcze czasów, kiedy auto było jeszcze moje, skoro tomek założył nowy. Kumpel po powrocie, po zrobienu 400 kilometrów założył stary pasek, który ja jeszcze zakładałem te ok 40 tys temu. Skąd go miał?
Może są to pytania retoryczne, ale chce dać do zrozumienia, że ktoś został wyrolowany, oszukany i powinien z tym iśc na policję, co nie mówię, że nie będzie miało miejsca, pożyjemy zobaczymy.

T

Po raz kolejny proszę, żebyście trzymali się tematu. "Familie", "sekty", osobiste animozje nie są tematem tego wątku i w ogóle nie nadają się do omawiania na forum.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

weksla

25.03.2018, 23:13 #86 Ostatnia edycja: 25.03.2018, 23:17 by Rijndael
Cytat: thomas198 w 25.03.2018, 03:193..2..1... trzeba było pojechac dobrze na torze, widocznie nie umiesz okiełznać twoich koników na krętym odcinku, tylko same kreski ci głowie, a tak na marginesie mojego wykresu nie zobaczysz i w ogóle nic nie zobaczysz. :')
Hahah znów w żałosny sposób próbujesz odwieść uwagę od meritum sprawy czyli kosmicznych mocy wyssanych z palca jakimi bez mrugniecia okiem żąglujecie. Nie musze oglądać twoich wykresów. Interesują mnie one tyle co śnieg sprzed 3 lat!
Słuchaj ja bylem na torze pierwszy raz i wystartowałem w przeciwieństwie do Ciebie (bo jak zwykle mialeś skopane auto -a kiedy ono W OGÓLE jest sprawne? :P )uważam ze nie pojechalem zle. Tymbardziej że był to bardzo kręty tor a wysokie moce i momenty obrotowe napewno na nim nie pomagały. Napewno się nie zbłazniłem jak niektórzy "twoi ludzie"  :D:D:D
Kresek sie boisz mając te setki koni?  :}

Kolejną sprawą jaką tu poruszę gdyż jak pisze maile czy smsy ignorujesz je. Więc pisze tutaj!
Proszę usunąć moje auto z twojej strony internetowej. Gdyż nie było robione w twojej firmie nigdy!
Firmujesz nim i modyfikacjami w nim zrobionymi których nie robiłeś Ty!
Bo pierdół typu tuleje wahaczy czy węże wody i montaż półosi nie bede wliczał. Oczywiście były one robione w spółce! 95% robił Damian i ja sam.
Nie wspomne już o ilosci rzeczy jakie uszkodzone zostały i musiałem kupować 2 komplet np pompa paliwa na którą poszlo za duze cisnienie i rozwaliło zaworek zwrotny, termopara EGT... mam wiecej rzeczy!
Zdjecia również są wykorzystane bez mojego pozwolenia. Wiec proponuję aby to auto z tej waszej strony znikneło!
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

marok

Witam,

Z końcem roku 2016 kontaktowałem się z Damianem z firmy z tematu jak była jeszcze spółka między dwoma Panami. Pamiętam tylko, że mocno mnie rozdrażnił bo co chwilę jak się pytałem o coś w sensie kosztów to nie był w stanie powiedzieć tylko odpowiadaj, że wyjdzie w praniu. Następnie skontaktowałem się z Tomaszem ale krótko mówiąc ceny mnie zabiły :)
Tak naprawdę firma z tematu nie zamyka bloku tylko wysyła go do firmy Satistech.
Ja znalazłem na angielskich forach tańszą alternatywę - nazywa się block mod.
Podaje linka :
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.pumaspeed.co.uk/product-Pumaspeed-Focus-ST225-RS-Block-Mod-Kit_16823.jsp
Całość z montażem wyszła mnie ok 1500 zł. Pamiętam, że firma z tematu oferowała mi za zamknięcie bloku jakieś 9000 zł.
Moj setup : turbo rs, dwumas rs, wtryski 550cc, sprzęgło rs. Auto nie jest jakoś kośmicznie mocne bo legitymuje się mocą 367 KM wystrojone przez V-tech w Krakowie.
W zeszłym roku byłem focusem 7 razy na torze Silesiaring, gdzie silnik jest naprawdę mocno obciążany i tuleja nie pękła, płynu chłodniczego nie ubywa.
Nie neguje wkładki ale uważam, że do mocy ok. 400 KM nie ma co przepłacać szczególnie, że jest to FWD i nie ma co się pchać w wyższe moce.

Monti

Cytat: marok w 26.03.2018, 14:59W zeszłym roku byłem focusem 7 razy na torze Silesiaring, gdzie silnik jest naprawdę mocno obciążany i tuleja nie pękła, płynu chłodniczego nie ubywa.
W jaki sposób sprawdzałeś czy tuleja jest cała?
Ściągałeś głowice?
Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

marok

Po ostatnim dniu na torze we wrześniu 2017 sprawdzałem stan płynu chłodniczego i oprócz tego zrobiłem test CO2. Myślę, że po ostrym upalaniu na normalnym torze a nie kartingowym jakby zestaw block mod był słaby to tuleja już by dawno pękła.