FORD TUNING FORUM - Ford Cougar, Ford C-Max, Ford Escort, Ford Fiesta, Ford Focus, Ford Fusion, Ford Mondeo, Ford S-Max...
FORD TUNING FORUMFORD TUNING FORUM
Korzystając z forum (przechodząc do kolejnych podstron) akceptujesz nasz Regulamin oraz Politykę Prywatności.
W przeciwnym wypadku możesz opuścić forum, ale prawdopodobnie będziesz żałować, więc nie zalecamy tego. :)

Wkładka w moim aucie w F..V performance

FORDTUNING.PLTuning mechaniczny i stylistycznyTuning silników benzynowych turboWkładka w moim aucie w F..V performance
1 [2] 3 4 5 6 7
Olek #15 | 21.03.2018, 15:03
    Nowicjusz

    W ramach sprostowania nie dzwoniłem do firmy fsv i to co napisał Tomek nie jest zgodne z prawdą. Nie stac mnie na firmę króra liczy za swoje usługi w serwisowaniu st jak za supercary typu Nissan gtr. Kilka dni temu zadzwoniłem do własciciela VTR Darka z Kobióra z zapytaniem o stosowności zamontowania seryjnego aktuatora w moim aucie i  rozmawialiśmy również na temat pompy i wtrysków. Rozmowa miał a charakter wyłoącznie poglądowy na tematy osprzetowe które mogly by wpłynąć na obniżenie egt i delikatne rozładowanie momentu obrotowego aktuatorem.Z perspektywy czasu oczywiscie żałuje że tam zadzwoniłem,nie wiedziałem że to sp.zoo bedzie w taki sposób wykorzystane i będzie podważało pracę Heka z którego programu jestem bardzo zadowolony i po którym samochód jezdzi wręcz,,kosmicznie,,a afr mieści sie w górnej tolerancji  dochodzi afr do max 12 a egt1000 na wtryskach 440cc i jest zrobiony na bardzo niskim doladowaniu legitymuje sie realną mocą 392konie i 550nm kiedy seryjne st-ki na tej samej hamowni nie chcą czasami pokazać 200koni. i.

    weksla #16 | 21.03.2018, 15:12
      Weteran forum
      Mondeo 2.0 TDCI TITANIUM; FOCUS II ST
      Olkusz

      Tak jak myślałem. Ktoś tu ferment sieje i wypisuje nieprawdziwe informacje. Ale to norma

      Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps
      Ford Focus ST225--------------------> 400ps
      paweleczek666 #17 | 21.03.2018, 16:13
        Doświadczony

        Kuga mk1 2.5 270HP
        Poznań - okolice

        A tu kilka fotek po przerobieniu instalacji, dodam że gazownik przyłączył sie w chłodzenie równolegle co jest błędem, nie dogrzany parownik i w zimne dni lpg załącza się bardzo późno nawet po 5 kilometrach, teraz jest wpiete w szereg cała temperatura z głowicy idzie pierw na parownik a potem do kabiny lpg ustawienie na 35C° załącza sie po 1.5km.
        Kilka fotek
        Kłamstwo, gdy ja użytkowałem auto, przełączanie na lpg następowało zimą po 1,5 km.

        Kolejna rzecz, ponieważ przed aktualnym właścicielem focusa, to ja zakładałem lpg, wrzucam foty przed założeniem lpg, jak i po:
        PRZED założeniu LPG

        Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)


        PO LPG


        Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



        Po pierwsze, trochę inaczej podgięty jest wąż który idzie do filtra, wygląda to gorzej, jak na moim zdjęciu.
        Po drugie, może nie wyglądało to tak bajkowo, ale wiem jak to było zestrojone, jak to jezdziło, co potwierdziłem wykresem. Natomiast ty porządziłeś się, poukrywałeś, pozmieniałeś, wgrywając przy tym swoją mapę bez zgody właściciela(a raczej usunąłeś poprzednią) i skasowałeś za to 1300zł. Gdybym wiedział od razu ile to będzie kosztowało, nigdy w życiu nie zgodziłbym się na to, to nie tylko moje słowa. Zamiast zajmować się chowaniem elementów lpg i oczernianiem firmy PITEC z Poznania, którą będę polecał (zresztą kugę też zagazowałem u nich) kasowaniem jak za zboże, trzeba było zająć się rzeczą istotną, czyli tym co przyczyniło się po wyjezdzie od ciebie do wycieku oleju. Przyznałeś że wiesz, że to jest do zrobienia, ale się tym nie zająłeś.
        Aha, przecież trzeba przyjechać jeszcze do ciebie na wymianę wtrysków lpg, strojenie, kolejne docinanie wężyków. A to ile będzie kosztowało, kolejne tyle?
        tutaj foto z instalacji w kudze w firmie którą tak zachwalam, bo mam prawo, powody, dowody i będę chwalił i bronił, bo jak jestem zadowolony, to chwale, jak nie i są powody i dowody, to mówie prawdę.


        Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)




        Generalnie nadal czekamy chyba wszyscy na obiecane wykresy z hamowni strojenia lpg, które obiecałeś.
        Nadal czekam na wykresy z projektów po 500, 700 koni, jak będzie, to pochwalę. Póki co tylko słyszeliśmy, nie widzieliśmy.

        EDIT: zaktualizowane linki do zdjęć na prośbę autora
        « Ostatnia zmiana: 29.03.2018, 20:50 autor: Rijndael »
        Monti #18 | 22.03.2018, 12:40
          Doświadczony
          Mondeo MK4 ST / BMW f20
          Bielsko-Biała

          WWW
          Ja również nie jestem zadowolony z poczynań owego mechanika.

          Miałem wykonywane dwie modyfikacje

          Pierwsza modyfikacja polegała na upgradzie seryjnych hamulców na zaciski z e38 (4-tłoczkowe brembo). Nie jest to źle zrobiona modyfikacja  ale mogłaby być lepiej (zaciski są odwrotnie zamontowane przez co popiskują hamulce (nie wina klocków) - jak trzeba będzie to rozwinę temat). Ale spełniają swoje zadanie - tak ze plus Smiley

          Druga modyfikacja miała polegać na podniesieniu mocy. Oczywiście byłem zapewniany ze potrwa to max 2 dni i ze osiągniemy jakąś tam zakładaną moc. A wyszło tak że auto musiałem odebrać prawie siłą po 4 dniach. Dodatkowo jeździ gorzej niż przez odstawieniem auta tj: szarpie, traci moc w rożnych sytuacja i coś syczy (to nie jest takie syczenie jakby była nieszczelność w układzie tylko inny odgłos). Oczywiście jak odbierałem auto i zwróciłem uwagę na te niedomagania to się dowiedziałem ze to już tak było Smiley a to ze syczy to ze jakiś partacz wymieniał IC i na 100% gdzieś ucieka powietrze. Oczywiście ja zakładałem IC i niema możliwości aby coś uciekało co potwierdził inny mechanik do którego się udałem aby to sprawdzić.
          Najprawdopodobniej jest uszkodzony DV i gruszka. Ponadto ECU jest już tylko na 3 śrubach bo 4 jest ukręcona przez Tomka. Oczywiście tak już niby było Smiley

          Ja również jak każdy inny słyszałem propozycje zamykania bloków i podniesienia mocy w kosmos.



          Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
          kubabiki #19 | 22.03.2018, 17:07
            Bywalec

            Focus ST 2.5
            Kraków

            Ja także wspomnę o tym co potwierdziło moje podejrzenia i zadecydowało o całkowitej rezygnacji z usług Tomasza.

            Na wstępie dodam, że to o czym pisze było jeszcze kiedy firma, o której mówimy była spółką ale opisane naprawy były wykonywane tylko i wyłącznie przez Tomka samodzielnie.

            Był robiony kompletny remont tylnego zawieszenia i stabilizator został odwrotnie zamontowany przez co opierał się na wahaczach i został po tym ślad na nich. Oprócz tego niedługo potem rozsypały się łączniki tego stabilizatora (prawdopodobnie z tego powodu). Drugą sprawą była wymiana osłony przegubu i po kilkuset km wyglądało to jak na foto.

            Jeśli chodzi o ceny to też kiedyś przy wymianie rozrządu uznałem, że skoro auto jest na podnośniku ze zdjęta osłoną poprosiłem o wymiane oleju i filtra za co zostało policzone 300 zł za olej plus filtr i dodatkowe 50 zł za wymiane. Olej to był valvoline kosztujący 90 zł za 4 litry i filtr knecht kosztujący ok. 40 zł. Zatem za części warte 220zł płacimy 300zł plus 50 zł za wymiane mimo że robimy i tak rozrząd za kilkaset zł (nie pamiętam dokładnej kwoty) w kieszeni za samą wymiane oleju zostaje 130zł fajnie nie? Smiley

            Ogólnie każdemu może zdarzyć się błąd jednak napisałem o tym i nie usłyszałem słowa przepraszam i jakiejś propozycji poprawienia tego, telefonu żeby się dogadać czy czegokolwiek... To zostawia największy niesmak ponieważ znalem już trochę Tomka i relacje były bardzo miłe i pozytywne więc w takiej sytuacji spodziewałem się czegoś innego.

            Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)


            Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)


            Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)


            Airedale #20 | 22.03.2018, 20:16
              Forumowicz
              Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy szybkich aut ponownie,
              Bardzo cieszę się, że pojawiają się kolejne informacje poszkodowanych osób, wygląda na to, że moje przypuszczenia się potwierdziły.
              Dodam trochę nowych przykrych informacji, mianowicie.
              Wrzucam zdjęcie paska rozrządu, który został wymieniony na nowy i za który zapłaciłem, prosze go sobie obejrzeć:

              Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



              Wygląda na nowy? Tomek mówił mi, że wymienił. W końcu za to zapłaciłem.
              Kolejna rzecz, to film, który nagrałem. Proszę zerknąć jak pracuje rozrząd, niepokoi mnie luz, ktory widoczny jest na tylnym kole. Czy tak to powinno być? Zaczynam bać się o to czy coś się nie stanie przez to, dlatego proszę o ocenę.
              FILM
              https://www.youtube.com/watch?v=ftCQ80a2PWA

              Aby podeprzeć informacje o których piszę, pokusiłem się o rzeczoznawcę. Kosztowało mnie to nie małe pieniądze, ale w stosunku do tego co zostawiłem przy odbiorze auta, jest to mała kwota -400zł. Oto dzisiaj otrzymana opinia rzeczoznawcy:


              Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



              Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



              Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



              Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)




              Dlaczego zdecydowałem się na opisanie moich perypetii tutaj? Przecież gdybym był zadowolony i usatysfakcjonowany, tylko i wyłącznie pozytywne opinie znalazłyby się tutaj. Jadąc po odbiór auta z  ogromnymi pieniędzmi, na które ciężko pracowałem, byłem wręcz pewien, że odbiorę auto, dopieszczone do ostatniej śrubki. Nie wiem na kogo mam być zły... chyba tylko na siebie?

              EDIT: zaktualizowane linki do zdjęć na prośbę autora.

              « Ostatnia zmiana: 29.03.2018, 20:50 autor: Rijndael »
              murczyk #21 | 22.03.2018, 21:52
                Forumowicz

                od kiedy stan paska rozrządu określa sie na podstawie napisów? Przecież one sie juz w pudelku wycierają, aby stwierdzić stan paska
                - trzeba go zdemontowac
                - poddać go badaniu składu mieszanki określając przez to wiek paska a nie ile on ma przejechane km.
                Dla mnie taki raport jest nic nie warty ponieważ oględziny zostały wykonane pobieżne.
                « Ostatnia zmiana: 22.03.2018, 21:54 autor: murczyk »
                scigus #22 | 22.03.2018, 21:58
                  Forumowicz
                  STMK2

                  kurcze a chciałem tam oddać auto i wydać troszke kasy... heh
                  T #23 | 22.03.2018, 21:59
                    Administrator
                    Warszawa

                    Panowie, każdy może się wypowiedzieć na ten temat, ale wyłącznie kulturalnie i merytorycznie. Przed chwilą usunąłem 8 kolejnych postów nic nie wnoszących do tematu, a przy tym zupełnie nie licujących formą z zasadami przyjętymi na forum. Mam nadzieję, że drugi raz nie będę musiał tego robić.

                    Było najmocniejsze Mondeo mk3 w Polsce. Szukam następcy. Smiley
                    Części tuningowe z mojego byłego auta — kliknij tutaj.
                    PyRsHaL #24 | 22.03.2018, 22:03
                      Znawca
                      Focus ST225 | 352KM 495NM by FSV-Performance
                      Pawłowice

                      WWW
                      Tak sobie śledzę ten wątek od chwili kiedy się pojawił i w sumie miałem nie zabierać głosu, ale post z opinią rzeczoznawcy mnie totalnie rozwalił...
                      Jeśli rzeczywiście dokonał tego o czym tam jest napisane to powinni mu dać nagrodę nobla - z całym szacunkiem, ale nie da się ocenić przebiegu paska rozrządu - może jedynie w warunkach laboratoryjnych, ale nie wizualnie - totalna bzdura! Można za to ocenić stan paska np po urwanych ząbkach, ale to raczej sprawdzenie stanu czy już definitywnie nadaje się do wymiany.
                      Poza tym - gdybym nie miał styczności z rzeczoznawcami i nie widział jak w niektórych warunkach ich opinie są naciągane to może był bym w stanie uwierzyć (nie mówię, że tak było i w tym przypadku oczywiście).


                      Mnie tylko dziwi jeden, ale to jeden mały - drobny fakt. Na prawdę drobny - jakim cudem u Ciebie znalazł się pasek Gates skoro Tomek w mojej obecności zakładał INA!?!?


                      Co do samych kółek to jak na moje oko na starym zdjęciu widać, że gniazda są objechane ;/

                      T #25 | 22.03.2018, 22:05
                        Administrator
                        Warszawa

                        Panowie Finio i weksla — proszę, żebyście kontynuowali swój prywatny spór poza forum. Nic to nie wnosi do dyskusji. Z góry dziękuję.

                        murczyk #26 | 22.03.2018, 22:10
                          Forumowicz

                          Miałem styczność z paroma rzeczoznawcami, większość z nich robi raport pod klienta, bo klient za niego płaci. Proszę o jakieś merytoryczne wyjaśnienie na jakiej podstawie określił ile ten pasek ma przejechane, uwaga dla przykładu mój pasek po 10 latach i 150 tyś km przejechanych patrząc na napisy wygląda lepiej niz nowy jeszcze nie założony.
                          weksla #27 | 22.03.2018, 22:26
                            Weteran forum
                            Mondeo 2.0 TDCI TITANIUM; FOCUS II ST
                            Olkusz

                            Sami experci z materiałoznawstwa widze Cheesy

                            Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps
                            Ford Focus ST225--------------------> 400ps
                            gomad #28 | 22.03.2018, 22:55
                              Forumowicz

                              Nie byłem, nie widziałem jaki pasek był montowany, ale jeśli kolega Pyrshal był i widział to raczej by nie kłamał bo jaki miałby ku temu powód. Ja obstawiam raczej zły naciąg paska i jego zużycie w X razy krótszym czasie. Co do gwintów, każdy ma oko różne. Moje oko np. widzi że kolorowe kropki są w różnych miejscach względem,,znaczków" na wariatorach.
                              45c938127]

                              Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)

                              [/URL]
                              « Ostatnia zmiana: 22.03.2018, 23:03 autor: gomad »
                              paweleczek666 #29 | 22.03.2018, 22:59
                                Doświadczony

                                Kuga mk1 2.5 270HP
                                Poznań - okolice

                                od kiedy stan paska rozrządu określa sie na podstawie napisów?
                                Nie tylko napisów. Zacytuję słowa raportu"Stan paska a w szczególności stopień wytarcia oznaczeń na zewnętrznej powierzchni paska oraz OGÓLNY STAN paska wskazują, że przebieg paska rozrządu wynosi kilkadziesiąt tys km".
                                Proszę Cię więc o prezycyjne podchodzenie do tematu zabierając głos.


                                Miałem styczność z paroma rzeczoznawcami, większość z nich robi raport pod klienta, bo klient za niego płaci.
                                Z informacji od właściciela auta mogę dodać, że rzeczoznawca przed przystąpieniem do oględzin pobrał opłatę z góry, niezależnie od wyniku oględzin.

                                uwaga dla przykładu mój pasek po 10 latach i 150 tyś km przejechanych patrząc na napisy wygląda lepiej niz nowy jeszcze nie założony

                                Jeżeli wymieniasz pasek co 10 lat, to nie wiem czy to dobry pomysł. Chociaż jeżeli wygląda lepiej jak nowy, to rzeczywiście po co wymieniać.

                                Mnie tylko dziwi jeden, ale to jeden mały - drobny fakt. Na prawdę drobny - jakim cudem u Ciebie znalazł się pasek Gates skoro Tomek w mojej obecności zakładał INA!?!?
                                Uważam, że to co zasugerowałeś jest nie na miejscu. Wszelkie informacje zamieszczane przez właściciela auta tutaj są podpierane dowodami. Nie ma tutaj ani jednego słowa kłamstwa. Wezwany został nawet rzeczoznawca. Z drugiej strony, czekamy na wypowiedz samego Tomka co do wypisywanych rzeczy nie juz w sumie odnośnie auta samego autora tematu, ale wielu innych przypadków. Prosimy o takie same dowody i potwierdzenia wszystkich swoich zapewnień. Powtarzam się, ale naprawdę czekam na wykresy lpg, wykresy mocnych projektów.
                                PyRsHal, w sumie to chciałbym żebyś też potwierdził to co mówisz.

                                Co do samych kółek to jak na moje oko na starym zdjęciu widać, że gniazda są objechane ;/
                                cofnij się stronę i w powiększeniu przyjrzyj się jescze raz czy objechane są koła przed wysłaniem auta do Tomka, a jaka jest różnica po odbiorze.
                                Zacytuję rzeczoznawcę: "obecnie zamontowane koła zębate wałków rozrządu nie są tożsame z kołami na przedstawionej przez zlecającego fotografii. To może wskazywać, że podczas ostatnio wykonywanej naprawy zostały zamontowane inne koła. Zaślepki śrub mocujących koła zamontowano za pomocą nieodpowiednich narzędzi"

                                « Ostatnia zmiana: 22.03.2018, 23:01 autor: paweleczek666 »
                                1 [2] 3 4 5 6 7