FORD TUNING FORUM - Ford Cougar, Ford C-Max, Ford Escort, Ford Fiesta, Ford Focus, Ford Fusion, Ford Mondeo, Ford S-Max...
FORD TUNING FORUMFORD TUNING FORUM
Korzystając z forum (przechodząc do kolejnych podstron) akceptujesz nasz Regulamin oraz Politykę Prywatności.
W przeciwnym wypadku możesz opuścić forum, ale prawdopodobnie będziesz żałować, więc nie zalecamy tego. :)

Wymiana Chłodnicy wody Focus RS mk2

FORDTUNING.PLCodzienna eksploatacja naszych FordówSilniki benzynowe turboWymiana Chłodnicy wody Focus RS mk2
[1]
rb6830 #0 | 14.03.2018, 16:57
    Bywalec

    Focus RS mk2

    Drodzy forumowicze

    Mam focusa RS mk2, muszę wymienić chłodnicę silnika, przecieka od dołu, czy ktoś z was miał taki problem?

    Pytałem w aso, cena chłodnicy u nich 1220 PLN + koszty wymiany i płynu
    Pytanie czy ktoś wie jakiego producenta jest taka chodnica,? szukałem w sklepach z częściami to ceny są od 300 zł do 1000zł
    Chciałbym zachować auto jak najbliżej oryginału dlatego najchętniej zrobiłbym to w aso, ale jak taką samą chłodnice mogę kupić za połowę ceny, to chyba nie będę się upierał  przy aso
    Pytanie czy ktoś wie jakiej chłodnicy szukać żeby była taka sama jak fabrycznie montowana?

    Będę wdzięczny za komentarze
    Dzięki

    rb6830 #1 | 25.03.2018, 10:54
      Bywalec

      Focus RS mk2

      ktoś coś...?

      weksla #2 | 09.05.2018, 09:05
        Weteran forum
        Mondeo 2.0 TDCI TITANIUM; FOCUS II ST
        Olkusz

        To dosć częsty problem w mk2. Jesli juz musisz zmieniać wrzuć Custom Airteca. Cena niewiele wieksza a wydajnosć sporo

        rb6830 #3 | 09.05.2018, 09:11
          Bywalec

          Focus RS mk2

          Sprawa jakaś pilna nie jest, wyciek nie jest duży.
          Czy muszę wymieniać, sam nie wiem
          Czy sa inne opcje np. Naprawa?
          weksla #4 | 09.05.2018, 09:24
            Weteran forum
            Mondeo 2.0 TDCI TITANIUM; FOCUS II ST
            Olkusz

            No to albo kontrolować stan płynu i olać sprawę, albo wymiana. Chlodnice no niby się naprawia, kleji lub spawa. Ale wiem z autopsji że to nie m nigdy gwarancjiże bedzie ok

            Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps
            Ford Focus ST225--------------------> 400ps
            rb6830 #5 | 09.05.2018, 10:40
              Bywalec

              Focus RS mk2

              Ok dzięki za informacje
              Auto mam 8 miesięcy, kupiłem z taka usterka, do tej pory dolalem niecały litr płynu

              Może polecasz jakiś serwis w Warszawie lub okolicach, który sie zajmuje takimi rzeczami?
              Pytałem w ASO to chlodnice maja w cenie robocizna około 1100 zł + robocizna

              Patrzyłem na cenę chłodnicy w sklepach internetowych to wychodzi prawie polowe taniej
              Wiec chyba ASO sobie daruje
              peter2903 #6 | 09.05.2018, 13:30
                Forumowicz

                Siema, polecam "Zbicar" mi ostatnio poszły łączniki rurek od nagrzewnicy w st-ku i zrobione lepiej niż fabrycznie, na aluminiowe łączki hydrauliczne (oryginalnie jest plastik). Generalnie Zbicar to jest fachura, dość duże ma obłożenie ale skoro się nie śpieszysz to zrobi porządnie i nie zedrze, pzdr
                Rijndael #7 | 09.05.2018, 17:49
                  Administrator
                  Warszawa

                  Jazda z wyciekiem płynu chłodniczego w takim aucie wydaje się mało rozsądna...

                  Było najmocniejsze Mondeo mk3 w Polsce. Szukam następcy. Smiley
                  Części tuningowe z mojego byłego auta — kliknij tutaj.
                  rb6830 #8 | 14.05.2018, 21:47
                    Bywalec

                    Focus RS mk2

                    To prawda, pora wiec na wymianę.
                    Airtec to spory wydatek, wiec zdecyduje sie na seryjną ewentualnie zamiennik do 1000pln

                    Orientujecie się kto jest producentem seryjnych chłodnic do RSa?
                    [1]