FORD TUNING FORUM - Ford Cougar, Ford C-Max, Ford Escort, Ford Fiesta, Ford Focus, Ford Fusion, Ford Mondeo, Ford S-Max...
FORD TUNING FORUMFORD TUNING FORUM
Korzystając z forum (przechodząc do kolejnych podstron) akceptujesz nasz Regulamin oraz Politykę Prywatności.
W przeciwnym wypadku możesz opuścić forum, ale prawdopodobnie będziesz żałować, więc nie zalecamy tego. :)

[Puma] Większe obniżenie na gwincie

FORDTUNING.PLTuning mechaniczny i stylistycznyTuning stylistyczny: nadwozie i wnętrze[Puma] Większe obniżenie na gwincie
[1]
animag101 #0 | 21.05.2017, 14:34
    Forumowicz
    Ford Puma 1.7 VCT 125KM
    Kraków/Wrocław

    Cześć Smiley
    Już od jakiegoś czasu walczę ze swoim gwintem TA i niestety z marnymi skutkami. Obecnie sytuacja wygląda tak, że z przodu skończyła mi się regulacja, na tyle mam może z 1cm zapasu. Gryzie mnie to bardzo, bo szpara w nadkolu (szczególnie z przodu) ciągle jest duża. Nie chodzi mi absolutnie o całkowite położenie auta na ziemi, ale chociaż o zlikwidowanie prześwitów.

    Czy ktoś z Was ma pomysł jak jeszcze urwać trochę z wysokości?

    Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)


    Rijndael #1 | 21.05.2017, 15:13
      Administrator
      Warszawa

      Podejdę do tematu od trochę inaczej strony — nie da się kupić nakładek progowych, które tworzyłyby jedną linię z przetłoczeniami na przednim zderzaku? Myślę, że wizualnie rozwiązałoby to problem.

      Co do dalszego obniżania zawieszenia to nie przychodzi mi do głowy żadna sensowna metoda.

      animag101 #2 | 21.05.2017, 15:20
        Forumowicz
        Ford Puma 1.7 VCT 125KM
        Kraków/Wrocław

        Nakładki się da, ale wg mnie wygladają okrutnie topornie i plastikowo. Ale do przemyślenia w przyszłości.
        Bardziej mimo wszystko zależy mi na tej dziurze nad oponą, bo auto za nic nie wygląda jakby było na gwincie.

        Gdzieś wyczytałam o ewentualnym wyciągnięciu helperów z przodu... Ale nie wiem czy to nie za duże ekstremum.

        Rijndael #3 | 21.05.2017, 15:23
          Administrator
          Warszawa

          Bardziej mimo wszystko zależy mi na tej dziurze nad oponą, bo auto za nic nie wygląda jakby było na gwincie.
          To może większe felgi?

          Gdzieś wyczytałam o ewentualnym wyciągnięciu helperów z przodu... Ale nie wiem czy to nie za duże ekstremum.
          Żeby uzyskać wizualny efekt obniżenia można zrobić wiele rzeczy, ze skracaniem sprężyn włącznie, ale auto wtedy nie będzie się, delikatnie mówiąc, dobrze prowadziło.

          Było najmocniejsze Mondeo mk3 w Polsce. Szukam następcy. Smiley
          Części tuningowe z mojego byłego auta — kliknij tutaj.
          animag101 #4 | 21.05.2017, 15:31
            Forumowicz
            Ford Puma 1.7 VCT 125KM
            Kraków/Wrocław

            18" wygląda już komicznie (jest dosłownie kilka takich Pumiaczy w DE), 17" mimo wszystko chyba max.

            Przyznam, że nad skracaniem się zastanawiałam, ale przy poprzednim "zwykłym" setupie, ale po to kupiłam gwint, żeby uniknąć takich zagrań. Trochę jestem w kropce... Niby wszystko okej, ale niedosyt jest.
            Rijndael #5 | 21.05.2017, 16:14
              Administrator
              Warszawa

              Szczerze mówiąc, to ja bym wysokość zostawił w spokoju. Na pewno przestrzeń w nadkolach nie razi. Oczywiście nie wygląda jak auto na maksymalnie skręconym gwincie, ale czy takie efekt jest ładny? Moim zdaniem nie. Teraz wygląda jak auto na sportowym zawieszeniu. Moim zdaniem wysokość jest optymalna.

              Jedyna rzecz, która mnie trochę razi (ale też bez przesady) to właśnie progi. Dolna część wydaje się czarna (albo są tak wysokie), ich linia nie pokrywa się z linią przedniego, a nawet tylnego zderzaka. Tutaj bym pokombinował, a przy okazji będzie tez efekt wizualnego obniżenia, na którym Ci zależy. Na pewno da się dobrać takie nakładki, które nie zeszpecą auta.

              Było najmocniejsze Mondeo mk3 w Polsce. Szukam następcy. Smiley
              Części tuningowe z mojego byłego auta — kliknij tutaj.
              animag101 #6 | 21.05.2017, 19:41
                Forumowicz
                Ford Puma 1.7 VCT 125KM
                Kraków/Wrocław

                Wiem, ta czarna mazia została z konserwacji podwozia i też chętnie bym ją ukryła.

                Blacha i lakier na przyszły sezon zaplanowane - wtedy będę z tym działać Smiley
                [1]