[Focus] [K] Focusa RS zielonego

Swipo, 19.04.2017, 19:56 « poprzedni - następny »

Oliwier

Jak by co to w Czerwcu wystawiam swojego RSa na sprzedaż. 62 tys przelotu,salon pl,bezwypadkowy , zielony, stan igła. Wsadzone  w niego dużo pieniędzy w graty. Cena dla forum 115k nie chce mi się bawić w rozkładanie go....

Wysłane z mojego GT-N8000 przy użyciu Tapatalka
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/RS-Detailing-180089025416319/?ref=ts&fref=ts
www.rsdetailing.pl

carlosc

No tak bylo wszysyc mysleli ze spadna z ceny a tu ida do gory :-) wszytsko przez mk3 ze okazal sie jak dla mnie bez urazy autem bez duszy i w dodatku chyba kazdy  by sie wkur...il kto kupilby auto za 190tys zl i po 20tys km silnik do wymiany brak slow...ogolnei naped na wszytskei kola super ale z wygladu i w srodku szalu nie robie :-) oczywiscie sa gusta i gusciki :-)
Kiedyś focus st 2.5t 287km,teraz focus rs 2.5t 410.7km  :-D
Fb : Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/carlosrs410/

rb6830

17.05.2017, 08:52 #32 Ostatnia edycja: 17.05.2017, 08:54 by rb6830
A ja myśle że zielony RS popsuł trochę rynek, każdy teraz chce sprzedać za 110-120. :)
A jeszcze 2 miesiące temu ten biały co teraz stoi za 100 był za 90
Aż tak szybko ceny nie rosną, kaman :D

« Dodane: 17.05.2017, 08:54 »

*mam na myli tego zieloneo RSa z wawy co stoi juz pół roku (albo dłużej) za 120

Swipo

Dokładnie tak wszyscy patrzą na tego zielonego i dają ceny po 110 i więcej
A miesiąc temu był zielony na 99a białe po 90 i taniej.
Trzeba sie wstrzymać z zakupem jak ceny wrócą do normalnych :D

rb6830

Na poważnie, to ja jestem zainteresowany zakupem RSa, najchętniej niebieski ale to nie jest priorytet
priorytetem jest stan samochodu, im lepiej wyposażony i bliższy oryginałowi tym lepiej
max ile mogę zapłacić to 90k

jeżeli ktoś chce sprzedać proszę info na priv

weksla

Rb6830.
Jest za 92 totalnie seryjny z max wyposażeniem w Jaworznie. Jedynie przelot sporawy bo 168tys ale jak na serii i robione wszystko na czas to nie jest to problem.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

loockas

Pewnie o tego chodzi:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.otomoto.pl/oferta/ford-focus-rs-mk2-lux-pack-2-kamera-cofania-ksenony-ID6yNwtx.html


rb6830

dzięki za info, ale właśnie martwi mnie ten przebieg, no i to że był "lekko uszkodzony"

już jednego takiego "lekko uszkodzonego" oglądałem i okazało się, że jest trochę bardziej niż lekko.

loockas

18.05.2017, 14:42 #38 Ostatnia edycja: 18.05.2017, 14:44 by loockas
160kkm to jeszcze nie tragedia. Chyba nikt tyle na torze nie wylatał? :) A to jak mocno był uderzony w większym stopniu powinieneś zweryfikować. Miernik w dłoń i wycieczka do Jaworzna :) Wydaje mi się, że przy tak małej podaży RSów warto sprawdzić każdą sensownie wyglądającą w ogłoszeniu sztukę.

Ja laik jestem jeżeli chodzi o fordy. ST kupiłem przypadkowo, szukając Reno Meg/Clio RS :) Może mi ktoś powiedzieć gdzie tkwi fenomen RSów MK2, że ich cena dochodzi do tak wysokiego poziomu? Wiem, że auto poniekąd kultowe, rajdówka z homologacją drogową, ale cena zadbanych egzemplarzy naprawdę powala :)

rb6830

też chętnie się dowiem skąd takie wysokie ceny, jeśli ktoś zna odpowiedz :)
osobiście uważam, że cena powyżej 100k jest stanowczo za wysoka i teraz mamy szczyt ceny, najbliższe kilkanaście lat cena będzie spadać raczej


robbert

Rzecz jest tyle warta ile ktoś jest w stanie za nią zapłacić. Jeśli nie będzie chętnych na RS-y które są teraz wystawione po 110 to cena zapewne spadnie chociaż czy będzie spadać przez najbliższe kilkanaście lat? Skąd taki wniosek? RS MK2 to jakby nie patrzył już kultowy klasyk a czy ceny klasyków spadają? Raczej idą w górę. Które klasyki tanieją? Chętnie takiego bym kupił.

rb6830

To prawda, że rzecz jest warta tyle ile ktoś jest w stanie za nią zapłacić, uświadomiłeś mi właśnie, że dla mnie RS nie jest tyle wart. RS to klasyk? hmm chyba trochę za młode auto na klasyk, ale może nie znam się na tym.

Nie napisałem, że będzie spadać kilkanaście lat, chodziło mi o to, że już nie wzrośnie, raczej utrzyma się na obecnym poziomie bądź spadnie, czyli decydując się teraz na zakup kupujemy na górce.

Gdybym miał prognozować to tak bym to ocenił. Dlaczego: MK3 będą zaraz tanieć i jak zrównają się cenowo z MK2 to dużo osób wybierze MK3 w tej samej cenie, co nie pozwoli na wzrost cen. Ja wiem, że MK3 ma problem z silnikiem, mniejsza pojemność, nie ten dźwięk, ale ma też dużo zalet, których nie ma MK2: 4 drzwi, 4x4, większa moc, drift mode itp.
Dużo ludzi szuka auta praktycznego w mieście i dla rodziny o sportowych osiągach, a tu MK3 lepiej się sprawdzi.
takie mam przemyślenia...


T

Sprawa cen RS-a jest pewną zagadką. Bardzo rzadko zdarza się, żeby po wejściu na rynek nowego modelu stary podrożał i to jeszcze tak wyraźnie. Powodów tego stanu rzeczy w przypadku RS-a można szukać w trudności z zakupem nowego RS-a, braku wersji 3-drzwiowej i ostatnich problemów z trwałością silnika.

Tak czy inaczej trudno się spodziewać, żeby ceny mk2 jeszcze wzrosły. Już w tej chwili są bardzo wysokie, jeśli odniesiemy je do innych marek, co raczej nie jest normą dla Forda. W cenie ok. 100k można wręcz przebierać w autach wyższej klasy o podobnych lub nawet lepszych osiągach do Focusa.

Myślę, że raczej ceny zaczną wracać do bardziej racjonalnego poziomu, gdy problem silnikowy w mk3 zostanie rozwiązany, a same auta trafią w większej ilości na rynek wtórny.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

rb6830

zgadzam się z kolegą Tomasz

fokus ma jednak zaletę nad innymi autami o tych osiągach, z tego co czytam bo nie miałem nigdy forda, jest stosunkowo tani w eksploatacji

Swipo

Orientuje sie ktoś czy w 2009r dało się kupić RSa w PL czy dopiero w 2010r ?
Z tego co zauważyłem to wszystkie krajowe są z 2010r a jak 2009 to sprowadzone.