FORD TUNING FORUM - Ford Cougar, Ford C-Max, Ford Escort, Ford Fiesta, Ford Focus, Ford Fusion, Ford Mondeo, Ford S-Max...
FORD TUNING FORUMFORD TUNING FORUM
Korzystając z forum (przechodząc do kolejnych podstron) akceptujesz nasz Regulamin oraz Politykę Prywatności.
W przeciwnym wypadku możesz opuścić forum, ale prawdopodobnie będziesz żałować, więc nie zalecamy tego. :)

Przeróbka focusa ST na RS 500

FORDTUNING.PLTuning mechaniczny i stylistycznyTuning stylistyczny: nadwozie i wnętrzePrzeróbka focusa ST na RS 500
[1]
mikywos #0 | 13.04.2017, 19:11
    Nowicjusz

    Witajcie  Cheesy

    Przeszukałem całe forum w poszukiwaniu tematu jak powyżej, ale niestety nie znalazłem...

    Chce przerobić swojego ST, rok 2010 z przebiegiem 66k, którego nie mogłem sprzedać, na RS 500 w całości, wraz z poszerzeniem tylnych błotników, wymiany pompy paliwa, większy intercooler, układ wydechowy, kolektory wylotowe itd. ( to co posiada oryginalnie RS 500 )

    Potrzebuje waszej pomocy oraz wiedzy, w szczególności osób które posiadają RS-y, co powinienem uwzględnić w wymianie abym fokę przerobił na RS.
    Gdzie najlepiej zakupić części?
    Wiem że na pewno będzie łatwiej coś kupić w UK, chyba tam jeździ ich najwięcej.

    Dziękuję z góry za pomoc Wink
    Michał  


    « Ostatnia zmiana: 13.04.2017, 19:49 autor: mikywos »
    weksla #1 | 16.04.2017, 17:08
      Weteran forum
      Mondeo 2.0 TDCI TITANIUM; FOCUS II ST
      Olkusz

      Heheh
      Całe zawieszenie skrzynia pólosie hamulce chyba mało opłacalny mod

      TAM #2 | 04.05.2017, 18:29
        Weteran forum

        Focus ST '06
        Warszawa

        To zależy co i za ile się kupi. Ja całą zawiechę z RS-a (przód i tył) plus skrzynia z półosiami kupiłem swego czasu za 6k zł. Części oczywiście używane, ale chodzą do dzisiaj bez problemu. Wahacze przednie można zostawić, trzeba tylko wymienić w nich sworznie - jest nawet  dość nowy temat na forum łącznie z linkiem do sworzni. Najbardziej uciążliwa sprawa to tylne błotniki - albo trzeba wykroić poszycie z oryginalnych ćwiartek RS-owych i je wkleić (lepiej wkleić niż wspawać, nie będą nigdzie rdzewieć), albo dorobić poszerzenia z odpowiedniego tworzywa i też je wkleić. Druga opcja jest znacznie tańsza i wcale nie gorsza, ale potrzebny jest ktoś z RS-em, kto pozwoli na sklonowanie odpowiednich części tylnych błotników (zakład zajmujący się takimi przeróbkami potrzebuje na to kilka godzin). Też byłbym tym zainteresowany.

        ST #3 | 20.09.2017, 20:15
          Znawca
          Focus ST 3D - 2010 rok 299KM-490Nm przebieg 16tys.
          Słupsk

          WWW
          Nowicjusz jakoś tematu nie podjął...
          [1]