[Mondeo] ST220 kocurro 04r YO

kantor, 27.02.2017, 20:47 « poprzedni - następny »

kantor

Dziś montaż hamulców. O dziwo bardzo fajnie wszystko poszło. Czytałem że wszytsko jest P&P - niby tak ale co zauważyłem że klocek jest na samym rencie tarczy. Wg mnie powinien być ok 2mm bliżej osi. Niby pierdoła ale jednak...

P.s niech mi ktoś powie czy po str kierowcy nie brakuje mi czasami obudowy na skrzynie biegów itp?

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Różnica w tarczach
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Stary a nowy zacisk
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



W zimowce 16 cali wchodzi na styk i to dosłownie!
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


e30 e36 e34 e34 e39 e39 i nagle st220

kantor

Poprawianie fabryki
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

e30 e36 e34 e34 e39 e39 i nagle st220

T

Cytat: kantor w 04.03.2017, 10:53Dziś montaż hamulców. O dziwo bardzo fajnie wszystko poszło. Czytałem że wszytsko jest P&P - niby tak ale co zauważyłem że klocek jest na samym rencie tarczy. Wg mnie powinien być ok 2mm bliżej osi. Niby pierdoła ale jednak...
Tak rzeczywiście jest po swapie, ale to wcale nie jest negatyw. Dzięki temu hamulce działają trochę lepiej (większa dźwignia).
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

sseebbaa1

I jest zdecydowanie estetyczniej!
Nie tworzy się rant na brzegu tarczy, a w konsekwencji tarcza wygląda lepiej, bo jak nowa :D
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

kantor

Koniec kodów zbliża się wielkimi krokami. Wczoraj założona podstawka z termostatem + węże w oplocie stalowym.
Miała być też wymieniona pompa cieczy ale okazało się że niby jest do st220 ale jest zupełnie inna i 3h pracy na darmo bo żeby stara wyciągnąć to trzeba się nieźle nagimnastykowac...
Chłodnica po przejechaniu 10km gorąca na tyle ze ledwo da się ją dotknąć...

P.s dla potomnych!
Jak robocie taki zabieg na aucie to uzbrójcie się w kątowke lub klucze do wydechu bo stalowe przewody wody ktore idą między wydechem a silnikiem za żadne skarby nie chcą wyjść - trzeba je uciąć.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


e30 e36 e34 e34 e39 e39 i nagle st220

sseebbaa1

Cytat: kantor w 21.03.2017, 10:00Chłodnica po przejechaniu 10km gorąca na tyle ze ledwo da się ją dotknąć...
Bardzo dobrze!
Wszystko zatem działa prawidłowo, bo gorący olej trafia do chłodnicy oleju.
W trakcie jazdy - gdy jest przepływ powietrza - właśnie to ciepło jest oddawane przez radiator, a tym samym olej jest chłodniejszy.

O to ch(ł)odzi! :D
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy