[Focus] RS MK1 by Mustang

Mustang, 08.02.2017, 18:51 « poprzedni - następny »

Mustang

W niedzielę spełniłem swoje kolejne motoryzacyjne marzenie [jupi] Tym razem klasyka gatunku :) Focus już zaklepany był od jakiegoś czasu i grzecznie czekał :)
RS w pełni seryjny z pełną dokumentacją i w najbliższym czasie taki zostanie. Strasznie jaram się, że to auto jest pełne racingowych partsów już w serii.
W tym wypadku kierunek modów będzie jasny --> RACING

Zdjęcia z pierwszego mycia bo nie było nawet kiedy coś cyknąć :P

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


bishop

Klasyka. Gratulację. Jaki numer ma?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

sseebbaa1

Ciekawa przesiadka - z mk2 na mk1 :D
Ale muszę przyznać, że RS mk1 jest już prawdziwym klasykiem i wśród znawców jest autem wręcz kultowym!

Najbardziej ciekawią mnie Twoje odczucia po porównaniu RS mk1 do ST mk2. Poziom mocy podobny. Ale co z całą resztą?

Koniecznie podziel się wrażeniami!
Gratuluję zakupu 8)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

weksla

Piękny. Czyli w tym projekcie idziesz w moc czy visual?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

MAG

Piękny klasyk - osobiście tylko jedno bym zrobił - blackeyes, przydymione kierunki i lampy z tyłu - więcej temu autu nic nie jest potrzebne ...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

Mustang

08.02.2017, 23:10 #5 Ostatnia edycja: 08.02.2017, 23:13 by Mustang
Cytat: bishop w 08.02.2017, 18:57Klasyka. Gratulację. Jaki numer ma?

Dzięki :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Cytat: sseebbaa1 w 08.02.2017, 18:59Ciekawa przesiadka - z mk2 na mk1
Ale muszę przyznać, że RS mk1 jest już prawdziwym klasykiem i wśród znawców jest autem wręcz kultowym!

Najbardziej ciekawią mnie Twoje odczucia po porównaniu RS mk1 do ST mk2. Poziom mocy podobny. Ale co z całą resztą?

Koniecznie podziel się wrażeniami!
Gratuluję zakupu

Dzięki! Co do różnic to w teorii 10KM na korzyć ST ale to dwa różne auta i silniki. W ST znacznie wcześniej wstaje turbina ale na wyższych partiach obrotów już jest gorzej natomiast w RSie turbo wstaje póżniej ale to auto żyje na wyższych obrotach jak vtec. No i SZPERA magia, nigdy nie miałem doczynienia ale właśnie wziąłem RSa na przejażdżkę i mimo że letnia guma to zakręty połyka jak pelikan :D

Cytat: weksla w 08.02.2017, 22:26Piękny. Czyli w tym projekcie idziesz w moc czy visual?
Stylistycznie to auto jest dla mnie idealne, może jakieś drobiazgi zmienie i chciałbym ori OZa dorwać ale skupię się na mocy bo jest potencjał.

Cytat: MAG w 08.02.2017, 22:31Piękny klasyk - osobiście tylko jedno bym zrobił - blackeyes, przydymione kierunki i lampy z tyłu - więcej temu autu nic nie jest potrzebne...

Przód zostaje taki ale tył przydymiony mi się widzi :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


orzel_man

Gratulacje wozidła!
Piękne autko..
śledzimy rozwój wydarzeń ;)
Bezawaryjności w lataniu!

JacekST220


Jak dla mnie przesiadka z nowszego na starsze auto to żadna ujma, jestem nawet za, bo MARZENIA TRZEBA REALIZOWAC  :)

Ale masz zaje.... to auto  8)

Franek

O_o

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://youtu.be/9LT-7yJsYr8

Kosa. Zazdroszczę! Piękne auto.
Gdzie udało się taki dostać?

Kris1976

Fajne autko  ! dobrze że tym razem idziesz w moc a nie w max glebę i opony bez profilu ...
Czy moc oznacza też że zrobisz kurację odchudzającą w postaci wydmuszki ?
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

T

Cytat: Mustang w 08.02.2017, 23:10Stylistycznie to auto jest dla mnie idealne, może jakieś drobiazgi zmienie i chciałbym ori OZa dorwać ale skupię się na mocy bo jest potencjał.
Ja bym starał się zachować to auto w oryginale (ew. wprowadzać tylko modyfikacje odwracalne). To jest już klasyk i przeróbki będą obniżać jego wartość. Oryginalne koła to bardzo dobry pomysł. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

JacekST220

Cytat: Tomasz w 09.02.2017, 16:24
Ja bym starał się zachować to auto w oryginale (ew. wprowadzać tylko modyfikacje odwracalne). To jest już klasyk i przeróbki będą obniżać jego wartość. Oryginalne koła to bardzo dobry pomysł. :)

x2  8)

sseebbaa1

nie x2 tylko x4 (koła) :stupid: :stupid: :stupid:

A tak z ciekawości, to ile ludzie wyciągają mocy z tego 4-cylindrowca po przeróbkach?

ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

caqerr

Coś pięknego! Najpiękniejsza generacja!   :love:

custom