FORD TUNING FORUM - Ford Cougar, Ford C-Max, Ford Escort, Ford Fiesta, Ford Focus, Ford Fusion, Ford Mondeo, Ford S-Max...
FORD TUNING FORUMFORD TUNING FORUM
Korzystając z forum (przechodząc do kolejnych podstron) akceptujesz nasz Regulamin oraz Politykę Prywatności.
W przeciwnym wypadku możesz opuścić forum, ale prawdopodobnie będziesz żałować, więc nie zalecamy tego. :)

MK3 1.6 Kombi (150@290/390nm) Turdo Hybryda Stage 3

FORDTUNING.PLMy, nasze auta i nasze inicjatywyNasze autaMK3 1.6 Kombi (150@290/390nm) Turdo Hybryda Stage 3
[1] 2 3 4 5 6
moment #0 | 22.01.2017, 10:34
    Bywalec
    Ford Focus MK3
    Kraków

    Siemanko wszystkim!
    Najwyższa pora opisać w paru słowach mój projekt.
    A więc auto zakupiłem w 2014 roku nówkę sztukę.
    Od tamtego czasu przez okres gwarancji nic przy nim nie dłubałem ale zbierałem graty i czekałem tylko do momentu w którym będę mógł co nieco do niego dołożyć.

    Auto w momencie odbioru z salonu wyglądało tak:

    Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



    z biegiem czasu zmieniało się i zmieniało ( nie będę dodawał wszystkich fotek z ewolucji bo za dużo by tego było).


    No dobra może jednak jedno chociaż dodam. Tak wyglądało w Czerwcu 2016

    Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)




    Na dzień dzisiejszy samochód prezentuje się tak:

    Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



    Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



    Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



    Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



    Teraz troszkę o modyfikacjach a było ich sporo..

    - Powłoka ceramiczna Danon Car Detaling
    - Kierownica Focus MK3 ST polift
    - Felgi Focus St polift 19/35/235 + nakrętki kół z logiem ST
    - Zderzak przedni ST
    - Chip Tuning Heko 290/390
    - Duży intercooler Fmic
    - Dolot powietrza Custom by MST Performance
    - Billet Quick Shift Montune
    - Poduszka silnika Montune
    - Eibach Pro kit
    - Progi ST
    - Lotka ST tył na klapę
    - Czarna podsufitka
    - Fotele pół skóra w kolorze nadwozia
    - Zegary z dużym wyświetlaczem ST
    - Nakładki na pedały
    - Dystanse 18mm przód 22mm tył
    - Xenon
    - Dokładka tylnego zderzaka ST wraz z czujnikami parkowania Aktywowane
    - Wydech ze stali kwasowej 3 cale
    - Down pipe z katalizatorem sportowym magnaflow
    - Big Brake Kit 350mm i zaciski 4 tłoczkowe Brembo z Rs'a
    - Turbo Hybryda stage 3
    - Pakiet dokładek Maxton Design
    - DV+ T9358
    - TurboSmart Wastgate

    I pewnie parę innych mniej istotnych o których nie pamiętam:P

    Wykres z hamowni:

    Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)


    sseebbaa1 #1 | 22.01.2017, 21:05
      Moderator
      ST220 3.0 V6 / S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift
      Gorzów

      Ślicznie!
      Lista modyfikacji godna pozazdroszczenia.
      Powiem Ci, że zacząłeś temat od razu z górnego "C" Cheesy
      Nie ma już co podpowiadać Stupid bo chyba wszystko jest w aucie.

      Wizualnie pierwsza liga! Fajnie dobrane ET felg (poprzez dystanse), bo koła zrównują się z bokami auta - pasuje to do masywnych progów.

      A najlepszy jest oczywiście poziom mocy z jednego litra pojemności - 180 KM z litra!
      (289 KM:1,6 l)
      To aż niesprawiedliwe. Nawet heko w swoim FF ST mk3 nie miał tyle z litra...

      ST220 3.0 V6 226 KM --> 256 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  moje wcześniejsze Fordy
      MAG #2 | 23.01.2017, 09:08
        Weteran forum
        Smokus Maximus & STraszydło
        Gdańsk / Kristianstad (S)

        Super!

        Te czerwone dokładki wyglądaja zajebiście. Kółka genialnie ustawione (te zimowe to sa Tomasony TN4?).
        Daj jeszcze jakąś fotke tyłu, tak żeby całość było widać.

        Ostatnio żonka u mnie zaczęła coś przebąkiwać, że może po wakacjach trzeba będzie zacząć sie rozglądać za nowszym autem, bo ostatnie "inwestycje" w Smokusa mocno nam budżet rozwaliły i kurde zastanawiam sie tez nad taka Foką kombi, ale chyba raczej jednak od razu w ST...

        Cons #3 | 23.01.2017, 09:27
          Bywalec
          Fiesta ST MK7
          Kraków

          Gratuluję modów i zazdroszczę odwagi do takiego znacznego podnoszenia mocy Smiley
          Mam 2 pytania które mnie zawsze nurtują przy tak mocnym dłubaniu tego silnika - czy planujesz wsadzić chłodnicę oleju i..
          gdzie cały ten setup Ci włożyli do fury?

          Fiesta ST MK7
          moment #4 | 23.01.2017, 11:47
            Bywalec
            Ford Focus MK3
            Kraków

            Dziękuję Smiley
            Cieszę się że podobają Ci się modyfikacje które przeprowadziłem w aucie.  Moc jest piękna tak czy siak nie wykorzystuje się tego ciągle bo nie jeżdżę po torze lylko 90% to miasto a tu się za bardzo nie da swirowac.
            Co do zmian to wpadnie jeszcze sync 2 bo mam sync 1 i nie wygląda to ładnie w kabinie :p


            Ślicznie!
            Lista modyfikacji godna pozazdroszczenia.
            Powiem Ci, że zacząłeś temat od razu z górnego "C" Cheesy
            Nie ma już co podpowiadać Stupid bo chyba wszystko jest w aucie.

            Wizualnie pierwsza liga! Fajnie dobrane ET felg (poprzez dystanse), bo koła zrównują się z bokami auta - pasuje to do masywnych progów.

            A najlepszy jest oczywiście poziom mocy z jednego litra pojemności - 180 KM z litra!
            (289 KM:1,6 l)
            To aż niesprawiedliwe. Nawet heko w swoim FF ST mk3 nie miał tyle z litra...

            « Dodane: 23.01.2017, 12:34 »

            Smiley  tomasony ale jaki model to nie wiem. To tylko koła zimowe :p

            Proszę bardzo fotka całej dupci:)

            Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)




            Polecam takiego kombiaczka ST fajne duże auto a i jak trzeba to depniesz mocniej i nie jeden guwniarz się zdziwi Smiley 
            Ja jestem mega zadowolony z tego auta Smiley

            Super!

            Te czerwone dokładki wyglądaja zajebiście. Kółka genialnie ustawione (te zimowe to sa Tomasony TN4?).
            Daj jeszcze jakąś fotke tyłu, tak żeby całość było widać.

            Ostatnio żonka u mnie zaczęła coś przebąkiwać, że może po wakacjach trzeba będzie zacząć sie rozglądać za nowszym autem, bo ostatnie "inwestycje" w Smokusa mocno nam budżet rozwaliły i kurde zastanawiam sie tez nad taka Foką kombi, ale chyba raczej jednak od razu w ST...


            « Dodane: 23.01.2017, 13:00 »

             Smiley
            Te silniki bez zakucia spokojnie dają radę do 320km
            Nie nie będę montować chłodnicy oleju bo nie mam zamiaru jak na tą chwilę ścigać się tym autem po torze a od świateł do świateł nie jestem w stanie go zagotować.. Stwierdziliśmy że nie ma po co w tym momencie tego robić.

            Co do tego gdzie to robiłem to na ul. Dauna 36. Zamiar Garage a dokładnie syn właściciela Marcel Zamiar.

            Chłopak wie co robi do tego dam ma fajny driftowoz Smiley

            Gratuluję modów i zazdroszczę odwagi do takiego znacznego podnoszenia mocy Smiley
            Mam 2 pytania które mnie zawsze nurtują przy tak mocnym dłubaniu tego silnika - czy planujesz wsadzić chłodnicę oleju i..
            gdzie cały ten setup Ci włożyli do fury?
            « Ostatnia zmiana: 23.01.2017, 13:00 autor: moment »
            Kris1976 #5 | 23.01.2017, 15:31
              Weteran forum
              RS mk3 i Alfa Romeo Giulia 2.0 200KM
              Warszawa

              Tak z ciekawości,  skąd masz info że 1.6ecoboost bez zakucia wytrzyma 320km?  Przy okazji ile nm?

              Skrzynia getrag wytrzyma moc/nm ori x1.5

              MAG #6 | 23.01.2017, 16:00
                Weteran forum
                Smokus Maximus & STraszydło
                Gdańsk / Kristianstad (S)

                Widziałem jakas amerykańską stronkę gdzie rozbierali ten silnik i badali co trzeba zrobic zeby pójść na 400+

                bishop #7 | 23.01.2017, 17:27
                  Weteran forum
                  ST220:2002
                  Zielona Góra

                  WWW
                  Piękna sztuka. rury z tyłu wyglądają groźnie;]

                  moment #8 | 23.01.2017, 17:33
                    Bywalec
                    Ford Focus MK3
                    Kraków

                    Z różnych źródeł a najlepszym są fora amerykańskie..
                    Na wykresie masz wszystko pięknie pokazane jaki moment i ile koni.
                    Co do sprzęgła to spokojnie do 420 nm można śmiało działać.


                    Tak z ciekawości,  skąd masz info że 1.6ecoboost bez zakucia wytrzyma 320km?  Przy okazji ile nm?

                    Skrzynia getrag wytrzyma moc/nm ori x1.5
                    latar #9 | 24.01.2017, 07:10
                      Forumowicz
                      pekae S-MAX

                      PumaSpeed twierdzi, że ichny Stage 4 (330-355KM) jest na seryjnym układzie paliwowym. Powyżej tej wartości Stage 5 (360-425KM) ma dotrysk WatMethu.

                      "We believe the engine internals are suited to run up to 1.5-1.8 bar boost and 325-350 bhp without compromising engine life. After 340 bhp mark we advise the use of suitable piston and rod combinations for longevity."

                      Można sobie zamówić kit:
                      http://www.pumaspeed.co.uk/car-Fiesta-ST-180-16-Ecoboost_1_326.jsp
                      http://www.pumaspeed.co.uk/saved/files/2014_1.6_Fiesta_ST180_Ecoboost_Pumaspeed_Upgrade_Price_List_2014.pdf

                      Jest wątek na FCP.
                      http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=253568


                      Robota zrobiona jak się należy ale jeśli chodzi o wygląd to mam mieszane uczucie. Tzn nie podobają mi się pasy wzdłuż, zwłaszcza te czarne. Ale to mi się nie podobają.
                      « Ostatnia zmiana: 24.01.2017, 07:12 autor: latar »
                      MAG #10 | 24.01.2017, 09:36
                        Weteran forum
                        Smokus Maximus & STraszydło
                        Gdańsk / Kristianstad (S)

                        Też mam delikatne watpliwości co do pasów, ale nie sa one jak dla mnie bardzo rzucajace się w oczy, więc za bardzo mi sie z autem nie gryzą...

                        Poza tym za bardzo nie chce krytykowac pasów, bo korci mnie zrobienie w MAGance takich białych pasów (ale troszke innych, asymetrycznych) plus białe obudowy lusterek i biała szeroka stal... Wink

                        weksla #11 | 24.01.2017, 10:59
                          Weteran forum
                          Mondeo 2.0 TDCI TITANIUM; FOCUS II ST
                          Olkusz

                          No pięknie. W końcu się ujawniłeś na forum. Szczere gratulacje projektu.
                          Apropo przeszczepiłeś heble z Rs mk3 plug&play bez żadnych adapterów?

                          moment #12 | 24.01.2017, 11:29
                            Bywalec
                            Ford Focus MK3
                            Kraków

                            Angielskie konie i to co wychodzi u nich nijak mają się do hamowni które są u nas..
                            Nie wiem jak to możliwe że osiągają wynik ponad 300km bo u mnie AFR już nie puszcza Grzesiek nie chciał ustawić powyżej 12 bo twierdził że wtryski nie wyrabiają.. No chyba że w fieście ST są większe?

                            PumaSpeed twierdzi, że ichny Stage 4 (330-355KM) jest na seryjnym układzie paliwowym. Powyżej tej wartości Stage 5 (360-425KM) ma dotrysk WatMethu.

                            "We believe the engine internals are suited to run up to 1.5-1.8 bar boost and 325-350 bhp without compromising engine life. After 340 bhp mark we advise the use of suitable piston and rod combinations for longevity."

                            Można sobie zamówić kit:
                            http://www.pumaspeed.co.uk/car-Fiesta-ST-180-16-Ecoboost_1_326.jsp
                            http://www.pumaspeed.co.uk/saved/files/2014_1.6_Fiesta_ST180_Ecoboost_Pumaspeed_Upgrade_Price_List_2014.pdf

                            Jest wątek na FCP.
                            http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=253568


                            Robota zrobiona jak się należy ale jeśli chodzi o wygląd to mam mieszane uczucie. Tzn nie podobają mi się pasy wzdłuż, zwłaszcza te czarne. Ale to mi się nie podobają.

                            « Dodane: 24.01.2017, 11:31 »

                            Są gusta i guściki o których się nie dyskutuje:P Mi tam się podoba Smiley Zobaczycie jak to będzie wyglądać w całości z dobrymi fotkami i jak założę letnie koła.


                            Też mam delikatne watpliwości co do pasów, ale nie sa one jak dla mnie bardzo rzucajace się w oczy, więc za bardzo mi sie z autem nie gryzą...

                            Poza tym za bardzo nie chce krytykowac pasów, bo korci mnie zrobienie w MAGance takich białych pasów (ale troszke innych, asymetrycznych) plus białe obudowy lusterek i biała szeroka stal... Wink

                            « Dodane: 24.01.2017, 11:33 »

                            Dziękuję:)

                            Ja się nie ukrywałem:P
                            Po prostu jakoś nie po drodze mi tu było ale w końcu się przełamałem:)
                            Co do hamulców to jeszcze nie przełożyłem bo czasu brak... Ale jak porównywaliśmy z zaciskami które miałem seryjnie w aucie to mocowanie jest takie samo więc P&P powinny podejść:)


                            No pięknie. W końcu się ujawniłeś na forum. Szczere gratulacje projektu.
                            Apropo przeszczepiłeś heble z Rs mk3 plug&play bez żadnych adapterów?
                            « Ostatnia zmiana: 24.01.2017, 11:33 autor: moment »
                            Cons #13 | 24.01.2017, 13:29
                              Bywalec
                              Fiesta ST MK7
                              Kraków

                              Angielskie konie i to co wychodzi u nich nijak mają się do hamowni które są u nas..
                              Nie wiem jak to możliwe że osiągają wynik ponad 300km bo u mnie AFR już nie puszcza Grzesiek nie chciał ustawić powyżej 12 bo twierdził że wtryski nie wyrabiają.. No chyba że w fieście ST są większe?

                              Te ich moce można sobie wsadzić między bajki, zwłaszcza Pumaspeed Tongue  290 to maks, więcej nie wyrobią wtryski. Fiesta ma ten same graty

                              Stare turbo w końcu na części poszło?

                              « Ostatnia zmiana: 24.01.2017, 13:30 autor: Cons »
                              st-power #14 | 24.01.2017, 19:56
                                Moderator
                                Mondeo MK4 2.2 TDCi 200KM Indyvidual
                                Warszawa

                                Autko bardzo fajne i świetna robota - gratuluję Smiley
                                Ale nie mogę zrozumieć, czemu od razu nie kupiłeś ST w kombi? Rozumiem,że tuning to tuning,ale gdybym kupował auto z zamiarem dłubania przy nim, wiedząc,że jest gotowa mocniejsza wersja - wolałbym dołożyć do STeka i przy nim dłubać. Zwłaszcza,że zdecydowanie lepiej trzymał by wartość do odsprzedaży,a sprzedać cywila po tuningu to tylko "straty".

                                Mimo wszystko miło widzieć takiego pasjonatę,który przeciera ścieżki tuningu ecoboosta Smiley

                                [1] 2 3 4 5 6