FORD TUNING FORUM - Ford Cougar, Ford C-Max, Ford Escort, Ford Fiesta, Ford Focus, Ford Fusion, Ford Mondeo, Ford S-Max...
FORD TUNING FORUMFORD TUNING FORUM
Korzystając z forum (przechodząc do kolejnych podstron) akceptujesz nasz Regulamin oraz Politykę Prywatności.
W przeciwnym wypadku możesz opuścić forum, ale prawdopodobnie będziesz żałować, więc nie zalecamy tego. :)

MK3 1.6 Kombi (150@290/390nm) Turdo Hybryda Stage 3

FORDTUNING.PLMy, nasze auta i nasze inicjatywyNasze autaMK3 1.6 Kombi (150@290/390nm) Turdo Hybryda Stage 3
[1] 2 3 4 5 6
moment #0 | 22.01.2017, 10:34
    Bywalec
    Ford Focus MK3
    Kraków

    Siemanko wszystkim!
    Najwyższa pora opisać w paru słowach mój projekt.
    A więc auto zakupiłem w 2014 roku nówkę sztukę.
    Od tamtego czasu przez okres gwarancji nic przy nim nie dłubałem ale zbierałem graty i czekałem tylko do momentu w którym będę mógł co nieco do niego dołożyć.

    Auto w momencie odbioru z salonu wyglądało tak:

    Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



    z biegiem czasu zmieniało się i zmieniało ( nie będę dodawał wszystkich fotek z ewolucji bo za dużo by tego było).


    No dobra może jednak jedno chociaż dodam. Tak wyglądało w Czerwcu 2016

    Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)




    Na dzień dzisiejszy samochód prezentuje się tak:

    Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



    Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



    Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



    Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



    Teraz troszkę o modyfikacjach a było ich sporo..

    - Powłoka ceramiczna Danon Car Detaling
    - Kierownica Focus MK3 ST polift
    - Felgi Focus St polift 19/35/235 + nakrętki kół z logiem ST
    - Zderzak przedni ST
    - Chip Tuning Heko 290/390
    - Duży intercooler Fmic
    - Dolot powietrza Custom by MST Performance
    - Billet Quick Shift Montune
    - Poduszka silnika Montune
    - Eibach Pro kit
    - Progi ST
    - Lotka ST tył na klapę
    - Czarna podsufitka
    - Fotele pół skóra w kolorze nadwozia
    - Zegary z dużym wyświetlaczem ST
    - Nakładki na pedały
    - Dystanse 18mm przód 22mm tył
    - Xenon
    - Dokładka tylnego zderzaka ST wraz z czujnikami parkowania Aktywowane
    - Wydech ze stali kwasowej 3 cale
    - Down pipe z katalizatorem sportowym magnaflow
    - Big Brake Kit 350mm i zaciski 4 tłoczkowe Brembo z Rs'a
    - Turbo Hybryda stage 3
    - Pakiet dokładek Maxton Design
    - DV+ T9358
    - TurboSmart Wastgate

    I pewnie parę innych mniej istotnych o których nie pamiętam:P

    Wykres z hamowni:

    Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)


    sseebbaa1 #1 | 22.01.2017, 21:05
      Moderator
      ST220 3.0 V6 / S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift
      Gorzów

      Ślicznie!
      Lista modyfikacji godna pozazdroszczenia.
      Powiem Ci, że zacząłeś temat od razu z górnego "C" Cheesy
      Nie ma już co podpowiadać Stupid bo chyba wszystko jest w aucie.

      Wizualnie pierwsza liga! Fajnie dobrane ET felg (poprzez dystanse), bo koła zrównują się z bokami auta - pasuje to do masywnych progów.

      A najlepszy jest oczywiście poziom mocy z jednego litra pojemności - 180 KM z litra!
      (289 KM:1,6 l)
      To aż niesprawiedliwe. Nawet heko w swoim FF ST mk3 nie miał tyle z litra...

      ST220 3.0 V6 226 KM --> 256 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  moje wcześniejsze Fordy
      MAG #2 | 23.01.2017, 09:08
        Weteran forum
        Smokus Maximus & STraszydło
        Gdańsk / Kristianstad (S)

        Super!

        Te czerwone dokładki wyglądaja zajebiście. Kółka genialnie ustawione (te zimowe to sa Tomasony TN4?).
        Daj jeszcze jakąś fotke tyłu, tak żeby całość było widać.

        Ostatnio żonka u mnie zaczęła coś przebąkiwać, że może po wakacjach trzeba będzie zacząć sie rozglądać za nowszym autem, bo ostatnie "inwestycje" w Smokusa mocno nam budżet rozwaliły i kurde zastanawiam sie tez nad taka Foką kombi, ale chyba raczej jednak od razu w ST...

        Cons #3 | 23.01.2017, 09:27
          Bywalec
          Fiesta ST MK7
          Kraków

          Gratuluję modów i zazdroszczę odwagi do takiego znacznego podnoszenia mocy Smiley
          Mam 2 pytania które mnie zawsze nurtują przy tak mocnym dłubaniu tego silnika - czy planujesz wsadzić chłodnicę oleju i..
          gdzie cały ten setup Ci włożyli do fury?

          moment #4 | 23.01.2017, 11:47
            Bywalec
            Ford Focus MK3
            Kraków

            Dziękuję Smiley
            Cieszę się że podobają Ci się modyfikacje które przeprowadziłem w aucie.  Moc jest piękna tak czy siak nie wykorzystuje się tego ciągle bo nie jeżdżę po torze lylko 90% to miasto a tu się za bardzo nie da swirowac.
            Co do zmian to wpadnie jeszcze sync 2 bo mam sync 1 i nie wygląda to ładnie w kabinie :p


            Ślicznie!
            Lista modyfikacji godna pozazdroszczenia.
            Powiem Ci, że zacząłeś temat od razu z górnego "C" Cheesy
            Nie ma już co podpowiadać Stupid bo chyba wszystko jest w aucie.

            Wizualnie pierwsza liga! Fajnie dobrane ET felg (poprzez dystanse), bo koła zrównują się z bokami auta - pasuje to do masywnych progów.

            A najlepszy jest oczywiście poziom mocy z jednego litra pojemności - 180 KM z litra!
            (289 KM:1,6 l)
            To aż niesprawiedliwe. Nawet heko w swoim FF ST mk3 nie miał tyle z litra...

            « Dodane: 23.01.2017, 12:34 »

            Smiley  tomasony ale jaki model to nie wiem. To tylko koła zimowe :p

            Proszę bardzo fotka całej dupci:)

            Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)




            Polecam takiego kombiaczka ST fajne duże auto a i jak trzeba to depniesz mocniej i nie jeden guwniarz się zdziwi Smiley 
            Ja jestem mega zadowolony z tego auta Smiley

            Super!

            Te czerwone dokładki wyglądaja zajebiście. Kółka genialnie ustawione (te zimowe to sa Tomasony TN4?).
            Daj jeszcze jakąś fotke tyłu, tak żeby całość było widać.

            Ostatnio żonka u mnie zaczęła coś przebąkiwać, że może po wakacjach trzeba będzie zacząć sie rozglądać za nowszym autem, bo ostatnie "inwestycje" w Smokusa mocno nam budżet rozwaliły i kurde zastanawiam sie tez nad taka Foką kombi, ale chyba raczej jednak od razu w ST...


            « Dodane: 23.01.2017, 13:00 »

             Smiley
            Te silniki bez zakucia spokojnie dają radę do 320km
            Nie nie będę montować chłodnicy oleju bo nie mam zamiaru jak na tą chwilę ścigać się tym autem po torze a od świateł do świateł nie jestem w stanie go zagotować.. Stwierdziliśmy że nie ma po co w tym momencie tego robić.

            Co do tego gdzie to robiłem to na ul. Dauna 36. Zamiar Garage a dokładnie syn właściciela Marcel Zamiar.

            Chłopak wie co robi do tego dam ma fajny driftowoz Smiley

            Gratuluję modów i zazdroszczę odwagi do takiego znacznego podnoszenia mocy Smiley
            Mam 2 pytania które mnie zawsze nurtują przy tak mocnym dłubaniu tego silnika - czy planujesz wsadzić chłodnicę oleju i..
            gdzie cały ten setup Ci włożyli do fury?
            « Ostatnia zmiana: 23.01.2017, 13:00 autor: moment »
            Kris1976 #5 | 23.01.2017, 15:31
              Weteran forum
              RS mk3 i Alfa Romeo Giulia 2.0 200KM
              Warszawa

              Tak z ciekawości,  skąd masz info że 1.6ecoboost bez zakucia wytrzyma 320km?  Przy okazji ile nm?

              Skrzynia getrag wytrzyma moc/nm ori x1.5

              Była pomarańcza ST...czas na RSa!
              MAG #6 | 23.01.2017, 16:00
                Weteran forum
                Smokus Maximus & STraszydło
                Gdańsk / Kristianstad (S)

                Widziałem jakas amerykańską stronkę gdzie rozbierali ten silnik i badali co trzeba zrobic zeby pójść na 400+

                bishop #7 | 23.01.2017, 17:27
                  Weteran forum
                  ST220:2002
                  Zielona Góra

                  WWW
                  Piękna sztuka. rury z tyłu wyglądają groźnie;]

                  moment #8 | 23.01.2017, 17:33
                    Bywalec
                    Ford Focus MK3
                    Kraków

                    Z różnych źródeł a najlepszym są fora amerykańskie..
                    Na wykresie masz wszystko pięknie pokazane jaki moment i ile koni.
                    Co do sprzęgła to spokojnie do 420 nm można śmiało działać.


                    Tak z ciekawości,  skąd masz info że 1.6ecoboost bez zakucia wytrzyma 320km?  Przy okazji ile nm?

                    Skrzynia getrag wytrzyma moc/nm ori x1.5

                    latar #9 | 24.01.2017, 07:10
                      Forumowicz
                      pekae S-MAX

                      PumaSpeed twierdzi, że ichny Stage 4 (330-355KM) jest na seryjnym układzie paliwowym. Powyżej tej wartości Stage 5 (360-425KM) ma dotrysk WatMethu.

                      "We believe the engine internals are suited to run up to 1.5-1.8 bar boost and 325-350 bhp without compromising engine life. After 340 bhp mark we advise the use of suitable piston and rod combinations for longevity."

                      Można sobie zamówić kit:
                      http://www.pumaspeed.co.uk/car-Fiesta-ST-180-16-Ecoboost_1_326.jsp
                      http://www.pumaspeed.co.uk/saved/files/2014_1.6_Fiesta_ST180_Ecoboost_Pumaspeed_Upgrade_Price_List_2014.pdf

                      Jest wątek na FCP.
                      http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=253568


                      Robota zrobiona jak się należy ale jeśli chodzi o wygląd to mam mieszane uczucie. Tzn nie podobają mi się pasy wzdłuż, zwłaszcza te czarne. Ale to mi się nie podobają.
                      « Ostatnia zmiana: 24.01.2017, 07:12 autor: latar »
                      MAG #10 | 24.01.2017, 09:36
                        Weteran forum
                        Smokus Maximus & STraszydło
                        Gdańsk / Kristianstad (S)

                        Też mam delikatne watpliwości co do pasów, ale nie sa one jak dla mnie bardzo rzucajace się w oczy, więc za bardzo mi sie z autem nie gryzą...

                        Poza tym za bardzo nie chce krytykowac pasów, bo korci mnie zrobienie w MAGance takich białych pasów (ale troszke innych, asymetrycznych) plus białe obudowy lusterek i biała szeroka stal... Wink

                        weksla #11 | 24.01.2017, 10:59
                          Weteran forum
                          Mondeo 2.0 TDCI TITANIUM; FOCUS II ST
                          Olkusz

                          No pięknie. W końcu się ujawniłeś na forum. Szczere gratulacje projektu.
                          Apropo przeszczepiłeś heble z Rs mk3 plug&play bez żadnych adapterów?

                          moment #12 | 24.01.2017, 11:29
                            Bywalec
                            Ford Focus MK3
                            Kraków

                            Angielskie konie i to co wychodzi u nich nijak mają się do hamowni które są u nas..
                            Nie wiem jak to możliwe że osiągają wynik ponad 300km bo u mnie AFR już nie puszcza Grzesiek nie chciał ustawić powyżej 12 bo twierdził że wtryski nie wyrabiają.. No chyba że w fieście ST są większe?

                            PumaSpeed twierdzi, że ichny Stage 4 (330-355KM) jest na seryjnym układzie paliwowym. Powyżej tej wartości Stage 5 (360-425KM) ma dotrysk WatMethu.

                            "We believe the engine internals are suited to run up to 1.5-1.8 bar boost and 325-350 bhp without compromising engine life. After 340 bhp mark we advise the use of suitable piston and rod combinations for longevity."

                            Można sobie zamówić kit:
                            http://www.pumaspeed.co.uk/car-Fiesta-ST-180-16-Ecoboost_1_326.jsp
                            http://www.pumaspeed.co.uk/saved/files/2014_1.6_Fiesta_ST180_Ecoboost_Pumaspeed_Upgrade_Price_List_2014.pdf

                            Jest wątek na FCP.
                            http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=253568


                            Robota zrobiona jak się należy ale jeśli chodzi o wygląd to mam mieszane uczucie. Tzn nie podobają mi się pasy wzdłuż, zwłaszcza te czarne. Ale to mi się nie podobają.

                            « Dodane: 24.01.2017, 11:31 »

                            Są gusta i guściki o których się nie dyskutuje:P Mi tam się podoba Smiley Zobaczycie jak to będzie wyglądać w całości z dobrymi fotkami i jak założę letnie koła.


                            Też mam delikatne watpliwości co do pasów, ale nie sa one jak dla mnie bardzo rzucajace się w oczy, więc za bardzo mi sie z autem nie gryzą...

                            Poza tym za bardzo nie chce krytykowac pasów, bo korci mnie zrobienie w MAGance takich białych pasów (ale troszke innych, asymetrycznych) plus białe obudowy lusterek i biała szeroka stal... Wink

                            « Dodane: 24.01.2017, 11:33 »

                            Dziękuję:)

                            Ja się nie ukrywałem:P
                            Po prostu jakoś nie po drodze mi tu było ale w końcu się przełamałem:)
                            Co do hamulców to jeszcze nie przełożyłem bo czasu brak... Ale jak porównywaliśmy z zaciskami które miałem seryjnie w aucie to mocowanie jest takie samo więc P&P powinny podejść:)


                            No pięknie. W końcu się ujawniłeś na forum. Szczere gratulacje projektu.
                            Apropo przeszczepiłeś heble z Rs mk3 plug&play bez żadnych adapterów?

                            « Ostatnia zmiana: 24.01.2017, 11:33 autor: moment »
                            Cons #13 | 24.01.2017, 13:29
                              Bywalec
                              Fiesta ST MK7
                              Kraków

                              Angielskie konie i to co wychodzi u nich nijak mają się do hamowni które są u nas..
                              Nie wiem jak to możliwe że osiągają wynik ponad 300km bo u mnie AFR już nie puszcza Grzesiek nie chciał ustawić powyżej 12 bo twierdził że wtryski nie wyrabiają.. No chyba że w fieście ST są większe?

                              Te ich moce można sobie wsadzić między bajki, zwłaszcza Pumaspeed Tongue  290 to maks, więcej nie wyrobią wtryski. Fiesta ma ten same graty

                              Stare turbo w końcu na części poszło?

                              « Ostatnia zmiana: 24.01.2017, 13:30 autor: Cons »
                              st-power #14 | 24.01.2017, 19:56
                                Moderator
                                Mondeo MK4 2.2 TDCi 200KM Indyvidual
                                Warszawa

                                Autko bardzo fajne i świetna robota - gratuluję Smiley
                                Ale nie mogę zrozumieć, czemu od razu nie kupiłeś ST w kombi? Rozumiem,że tuning to tuning,ale gdybym kupował auto z zamiarem dłubania przy nim, wiedząc,że jest gotowa mocniejsza wersja - wolałbym dołożyć do STeka i przy nim dłubać. Zwłaszcza,że zdecydowanie lepiej trzymał by wartość do odsprzedaży,a sprzedać cywila po tuningu to tylko "straty".

                                Mimo wszystko miło widzieć takiego pasjonatę,który przeciera ścieżki tuningu ecoboosta Smiley

                                Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
                                było kultowe Mondeo ST220 Cheesy  http://youtu.be/CIMClUqwggA
                                jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi
                                [1] 2 3 4 5 6