Focus RS Mk2 by Oliwier

Oliwier, 14.11.2016, 19:39 « poprzedni - następny »

TAM

Wtryski od biedy możesz zostawić - jedyny z nimi problem to taki, że trudno jest nad nimi zapanować (mniejsza precyzja sterowania) przy niedużych obrotach i małych obciążeniach. Osobiście radzę je jednak wymienić na 550 ccm - wystarczą do 390 KM. 750 ccm sprzedasz za dobrą cenę, tak że 550 ccm wyjdą za darmo i jeszcze coś Ci zostanie.
Bardzo dobrze że masz sportowy kat.
Świece dadzą radę, o ile nie będziesz intensywnie jeździć na torze i nie będziesz katować samochodu w gorące lato.

vtec

Cytat: Oliwier w 14.11.2016, 23:45

Hmmm mamy jakieś spoty Warszawskie aby się spotkać i pogadać na żywo? Przyznam się bez bicia że chyba będę bał się sam wgrać nowy soft seryjny.

jutro o 19 w Galmoku na poziomie minus jeden (przy myjni/wyjeździe z parkingu) jest spot. Będę ja, nowy RS i nie wiadomo kto jeszcze. Miałem wcześniej RSa, STka, kilka opinii w sprawie jw. uzyskasz na miejscu ;)

PS. przypadkiem to nie Ty z żoną w kwietniu oglądałeś w celu zakupu mojego białasa RSa?

Oliwier

Cytat: vtec w 16.11.2016, 17:41
jutro o 19 w Galmoku na poziomie minus jeden (przy myjni/wyjeździe z parkingu) jest spot. Będę ja, nowy RS i nie wiadomo kto jeszcze. Miałem wcześniej RSa, STka, kilka opinii w sprawie jw. uzyskasz na miejscu ;)

PS. przypadkiem to nie Ty z żoną w kwietniu oglądałeś w celu zakupu mojego białasa RSa?
Jeżeli w Centrum Warszawy to ja... Ok a ten spot w Galmoku to Tesco?

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/RS-Detailing-180089025416319/?ref=ts&fref=ts
www.rsdetailing.pl

KrisSz

16.11.2016, 20:06 #18 Ostatnia edycja: 16.11.2016, 20:10 by KrisSz
gratulacje auta :D

Dodawanie sprzętu, wtrysków, kata etc bez strojenia to proszenie się o kłopoty. Na tych gratach które masz 400KM powinno pęknąć apo dodaniu hybrydy charakterystyka będzie lepsza bo pojawi się "góra" wykresu.

jak za duże wtryski to mogą być niestabilen wolne obroty.

Poprawny, spokojny  wykres z wtryskami 550, dolotem MT, wydechem 3 cale hybrydą do spokojenj jazdy z dziećmi wygląda tak:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



BTW wykresami się nie jeździ. Jedż niech ktoś Ci to wystroi bo szkoda silnika
Pozdrawiam

K

vtec

Cytat: Oliwier w 16.11.2016, 19:25
Jeżeli w Centrum Warszawy to ja... Ok a ten spot w Galmoku to Tesco?
Galeria Mokotów ;)
PS. KrisSz wpadaj również, chyba nie trzeba zapraszać :)

Oliwier

Dobra to jutro będę :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/RS-Detailing-180089025416319/?ref=ts&fref=ts
www.rsdetailing.pl

Viczi

Kolego Tam czy mógłbyś rozwinąć dlaczego dobrze że ma sportkata. Osobiście za dwa tygodnie jadę zrobić u siebie downpipe i decat. Jeszcze mogę coś zmienic do tego czasu. Czy zatem decat to zło?  Dużo aut przecież jeździ w takiej  konfiguracji a i światowi producenci wydechow do fok mają takie zestawy, które montują z powodzeniem. Proszę opisz swoje doświadczenia.

Franek

Panowie co to za impreza w galmoku?

vtec

Cytat: Franek w 16.11.2016, 22:46
Panowie co to za impreza w galmoku?
taki tam spocik, można powiedzieć adhoc, będą nowe RSy :)

TAM

Viczi, są głównie 3 powody, dla których dobrze jest mieć sportowy katalizator:
1. Nie smrodzisz – raz, że smrodzić jest po prostu nieładnie, a dwa, że trochę wstyd, gdy odpalając auto np. na zamkniętym parkingu wszyscy patrzą co to za rzęch tak śmierdzi.
2. Bez kata nigdzie nie przejdziesz legalnie badań technicznych
3. Mało które firmy tuningowe potrafią w prawidłowy sposób programowo wyłączyć drugą sondę, aby nie wpływało to ujemnie na program. Z reguły wyłączają tylko kontrolkę "check engine"
A przyzwoity sportowy kat 200 cpsi nie powoduje żadnego spadku mocy.

Viczi

Dzięki. Tego mniej więcej się spodziewałem.  Co do pkt.3 to przecież w decacie jest miejsce na sondę.  Jutro zadzwonię sprawdzić różnice w cenie do spotkata 200cpsi.

vtec

Cytat: TAM w 16.11.2016, 23:10
Viczi, są głównie 3 powody, dla których dobrze jest mieć sportowy katalizator:
1. Nie smrodzisz – raz, że smrodzić jest po prostu nieładnie, a dwa, że trochę wstyd, gdy odpalając auto np. na zamkniętym parkingu wszyscy patrzą co to za rzęch tak śmierdzi.
2. Bez kata nigdzie nie przejdziesz legalnie badań technicznych
3. Mało które firmy tuningowe potrafią w prawidłowy sposób programowo wyłączyć drugą sondę, aby nie wpływało to ujemnie na program. Z reguły wyłączają tylko kontrolkę "check engine"
A przyzwoity sportowy kat 200 cpsi nie powoduje żadnego spadku mocy.
1. Uwielbiam ten zapach, rzeczywiście może przeszkadzać innym użytkownikom, podobnie jak strzelanie z wydechu ;)
2. Nie będę wypowiadał się w tej kwestii :)
3. Jedna opcja to wyłączyć, druga opcja to dobrze oszukać.
Dla przykładu w renomowanej firmie w UK, 100 funtów rura, sport cat 300 funtów, także różnica w cenie jest. Rura to rura, prosta sprawa. Na sport cat będzie mniej strzelał i nie będzie płomieni z wydechu :)
Reasumując, powyżej odniosłem się do zdania TAMa i w sumie je podzielam, tyle że czasem równie ważne są aspekty typu $$$ ;)

TAM

Ale nie doliczyłeś jeszcze łapówek za przeglądy :-)
Nawiasem mówiąc ktoś od nas podał ostatnio namiary na sportowe katy w dobrej cenie. A ja za swój zapłaciłem 199 funciaków.

T

Cytat: TAM w 16.11.2016, 23:53Ale nie doliczyłeś jeszcze łapówek za przeglądy
Nie przesadzajmy. Na większości stacji w ogóle spalin nie sprawdzają o ile auto nie wygląda jak kompletny złom. Co do Twoich pozostałych argumentów jak najbardziej się zgadzam — pozbywanie się katalizatora w turbo nie ma najmniejszego sensu.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

MAG

Mój 200cpsi kosztował coś ok. 400zł - kupowany z alledrogo.
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0