Focus RS Mk2 by Oliwier

Oliwier, 14.11.2016, 19:39 « poprzedni - następny »

Oliwier

Cześć :)
Chyba przyszedł ten czas aby pokazać Wam moją "Fokę", Forda Focusa RS MK2. Jestem w posiadaniu jego od kwietnia 2016r. Stan licznika to na dziń dzisiejszy 49000tyś. Salon PL itd.... Jest to moja pierwsza przygoda z marką Ford. Jak na razie mam mieszane uczucia :)
Ale przejdźmy do tego co najważniejsze.... czyli co jest zrobione.

Wtryskiwacze 750ccm
Kolektor dolotowy Pumaspeed + podkładka termoizolacyjna
Intercooler Forge
Downpipe Katalizator 200cel (rura decat w częściach) - zastanawiam się czy założyć czy nie. Boje się o silnik jakoś.(AFR)
Centerpipe bez środkowego tłumika Milltek
Tłumik końcowy Milltek
AP Racing zestaw hamulcowy przód przewody w stalowym oplocie tył
pompa paliwa j-w-racing
półklatka j-w-racing
carbonowy airbox wraz z filtrem stożkowym Itg
utwardzony łącznik silnika
zawieszenie gwintowane AST 4100
stabilizatory whiteline (przód i tył)
wskaźnik AFR Innovate Motorsport
Chłodnica oleju Setrab
Zmieniony zawór recyrkulacyjny
zmieniony elektrozawór sterowania turbosprężarką
i pewnie czegoś jeszcze zapomniałem wpisać.

Na dzień dzisiejszy walczymy z softem bo coś jest nie tak. Moc to koło 375KM/580Nm.

No i kilka zdjęć

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/RS-Detailing-180089025416319/?ref=ts&fref=ts
www.rsdetailing.pl

Kris1976

Fajna żaba ! Wstaw wykresik.
Czemu masz mieszane uczucia?
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

weksla

Właśnie czemu masz mieszane uczucia?
Foka full doinwestowana. Piekna. Na takie mody to troche malawo koni. Za to Nm chyba ciut zbyt dużo. Takie moje zdanie. Tak 400 z palcem z tyłu powinienes mieć. Kto stroił samochód? Pokaż wykres jesli możesz. Pozdrawiam i zazdroszczę
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

T16user

14.11.2016, 21:05 #3 Ostatnia edycja: 14.11.2016, 21:10 by T16user
Mi na podobnym setupie wyplulo prawie 400. Sporawe te wtryski. Jak wystroisz to nie bedziesz mial mieszanych uczuc ;)

weksla

Co to jest podkładka termoizolacyjna?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

TAM

580 Nm I 375 KM to porażka nie program. Nawet nie widząc wykresu można łatwo stwierdzić, że tak duży moment musi wypadać poniżej 4500 obr., a że nie bardzo chce mi się wierzyć, że już od 4500 obr. jest 375 KM, to stawiam, że maksymalny moment jest ok. 3000-3500 obr. Czemu to ma służyć? Ponadto wtryski 750 ccm to gruba przesada, 650 ccm wystarczają z zapasem do ok. 430 KM. Tak ładny samochód wymaga, wręcz domaga się, dobrego programu!

weksla

Dobrze Tomkunto ująłeś
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Oliwier

Dobra zacznę po kolei :)
1. Mieszane uczucia gdyż auto jest kapryśne. Nękają (nękały) go takie pierdoły jak np. poszła cewka na 2-gim cylindrze, świece musiałem wymienić (zapobiegawczo, o większej ciepłocie), do wymiany poszedł magiel (nowy z ASO), a dziś zaświecił się check i błąd sondy lambda. i są to takie pierdoły które mnie bolą. Ale spoko... daję mu szansę

2. Oczywiście wszyscy macie rację, że jest spierdzielony program (pewnie). Nie będę pisał która firma to robiła ale jak widać na wykresie jest strasznie brzydki dołek. Między innymi dlatego założyłem temat gdyż liczę na Wasze doświadczenie i pomożecie mi wybrać najlepsze rozwiązanie z programem (do kogo go oddać)
A teraz nieszczęsny wykres.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Aha dodam, że auto jest nbaprawdę szybkie. Zostawia w tyle nowego Civica Type-R po sofcie 370Km, A45AMG, M3 e91 itd (oczywiście z roli)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/RS-Detailing-180089025416319/?ref=ts&fref=ts
www.rsdetailing.pl

weksla

Olivier. Szkoda auta. Soft totalne dno. Tak mniej wiecej powinien wygladać prawidlowy przebieg mocy i momentu.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Ja po wielu podejsciach moge powiedzieć teraz że auto jezdzi zgodnie z moimi oczekiwaniami. A bedzie jeszcze delikatnie poprawione. Pozdrawiam.
P.s. skontaktuj sie z kolegą TAM myslę że pomoże.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

weksla

Sądźe że "dołek" może być powodem źle ustawionego aktuatora przy turbo.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

TAM

Moja rada na szybko – wgraj seryjny soft RS-owy (oczywiście najnowszy), usuń wszystkie błędy, pojeździj kilkadziesiąt km dynamicznie ale bez szaleństw, sprawdź czy nie ma błędów. Jeśli nie ma, podjedź na hamownię i wtedy zobaczymy co się dzieje i co można zrobić dalej.

Oliwier

Cytat: weksla w 14.11.2016, 23:24Soft totalne dno. Tak mniej wiecej powinien wygladać prawidlowy przebieg mocy i momentu.
Faktycznie Twój wygląda dużo ładniej ... Więc będziemy wlaczyć od nowa.


Cytat: weksla w 14.11.2016, 23:25Sądźe że "dołek" może być powodem źle ustawionego aktuatora przy turbo.
A jak się go ustawia?


Cytat: TAM w 14.11.2016, 23:26Moja rada na szybko – wgraj seryjny soft RS-owy (oczywiście najnowszy), usuń wszystkie błędy, pojeździj kilkadziesiąt km dynamicznie ale bez szaleństw, sprawdź czy nie ma błędów. Jeśli nie ma, podjedź na hamownię i wtedy zobaczymy co się dzieje i co można zrobić dalej.
Hmmm mamy jakieś spoty Warszawskie aby się spotkać i pogadać na żywo? Przyznam się bez bicia że chyba będę bał się sam wgrać nowy soft seryjny.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/RS-Detailing-180089025416319/?ref=ts&fref=ts
www.rsdetailing.pl

TAM

Jeśli wcześniej miałeś najnowszy oryginalny (CL), to mogę Ci go wgrać ponownie. Jeśli nie miałeś, trzeba się udać do ASO.

lolomanolo

Fajnie doinwestowany rs w najlepszym kolorze. Generalnie tak jak koledzy już pisali - program na śmietnik.
Wtryski za duże jeśli nie będziesz robił hybrydy, albo wstawiał większego turbo i zakuwał silnika.
Na seryjnym turbo i dobrym sofcie powinno wyjść 410-420 km na wtryskach 650cc, powyżej tego i tak trzeba zakuwać...
Decat nie zwiększa afr, a wręcz przeciwnie, poza tym wszystko zależy od programu.
Z rzeczy które wymieniłeś, że Ci padły to żadna nie jest typową bolączką tego modelu co trochę dziwi, szczególnie przy tak niskim przebiegu.
Jakie założyłeś świece?
Spot w wawie bardzo chętnie, ale będę w kraju dopiero w grudniu.

Oliwier

Cytat: lolomanolo w 15.11.2016, 17:18Wtryski za duże jeśli nie będziesz robił hybrydy, albo wstawiał większego turbo i zakuwał silnika.
ok ale czy znaczy to że są do wywalenia czy wpływa to źle na silnik?

Cytat: lolomanolo w 15.11.2016, 17:18Decat nie zwiększa afr, a wręcz przeciwnie, poza tym wszystko zależy od programu.
Ja bym wsadził decata ale znajomy w też Focusie RS MK2 miał decata i pewnie też zły program i spłynął mu tłok. powiedzieli że lepiej mieć sportowy kat. Więc tak i ja mam.


Cytat: lolomanolo w 15.11.2016, 17:18Jakie założyłeś świece?
Świece mam Denso Iridium Spark IKH22
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/RS-Detailing-180089025416319/?ref=ts&fref=ts
www.rsdetailing.pl