[Mondeo] MK4 Titanium S 2.5 Turbo

Monti, 15.09.2016, 19:10 « poprzedni - następny »

Monti

No i następny upgrade mondziaka.
Tym razem układ hamulcowy na przedniej osi.

Pierwotnie miały być  tarcze 345x30 ale lepiej do tych zacisków pasowały 336 od RS-a
Zaciski Brembo 4 tłoczkowe z BMW e38 zregenerowane całkowicie (wszystko co się dało wymienić zostało wymienione na nowe, reasumując ostał tylko stary blok/korpus).
Regeneracja zająłem się osobiście, ale niestety wdrożeniem tego zajął się thomas198 Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/ > Pisze niestety nie dlatego ze coś źle zrobił tomek, ale dlatego ze ja nie mogłem tego sam zrobić.
Polecam Tomka do modyfikacji fordów :)

Poniżej kilka fotek:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.





Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

weksla

Brawo. Mam te same w moim St mk2. Jak wrażenia.z hamowania?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Monti

15.01.2017, 16:19 #17 Ostatnia edycja: 15.01.2017, 16:20 by Monti
Na razie docieram, ale moge powiedzieć ze sa dokładne. Łatwo mozna kontrolować sile i płynność hamowania
Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

bishop

Nie chcesz sprzedać auta?;]
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

Monti

15.01.2017, 18:00 #19 Ostatnia edycja: 15.01.2017, 21:01 by Monti
Nie, trochę za wcześnie na sprzedaż. Jeszcze się nim nie nacieszyłem a jeszcze chip przede mną :)  
Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

latar

Co to za chłodnica nad ICkiem jest?

Monti

Wspomagania.
Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

T

Wyglądają świetnie. Ciekaw jestem wrażeń z jazdy. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

MAG

Super!

Jeszcze odnośnie wnętrza napiszę - aż sie prosi o wymiane panela klimy i przycisków grzania foteli plus tych na listwie u góry na czarne - niby pierdołka, a robi robotę...
Taka podpowiedź - pasuje poliftowy czarny panel klimy z S-Max'a ;)
Gdyby były problemy (podobno czasami sie zdarzają), to trzeba przełożyć sam frontowy panel na stare bebechy.
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

Monti

Hmm, o takiej modyfikacji wnętrze nie myslalem. Muszę poszukać na necie jak to wyglada.
Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

MAG

16.01.2017, 21:21 #25 Ostatnia edycja: 16.01.2017, 21:25 by MAG
Naprawdę warto - ja zmieniłem u siebie cały panel środkowy na poliftowy w czarnym piano-lack i do tego klima na czarno i grzanie pupy na czarno i jest kolosalna róznica...

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

Monti

11.02.2018, 13:29 #26 Ostatnia edycja: 11.02.2018, 14:28 by Monti
Cytat: Monti w 15.09.2016, 19:10Zrobione:

   Felgi 19" 8.5" thomasony
   Zawieszenie KW Variant 1 ,,inox-line"
   Ecu Spacer
   Fitr powierza K&N



Do zrobienie

   IC - już jest kompletne tylko brak czasu na włożenie
   Hamulce - zaciski 4-tloczkowe Brembo z BMW E38 na tarczach 345x30
   Wydech
   No i na sam koniec wirus

   
   Mały update:)
   Do zrobienia doszło:

   turbo hybryda z następującymi modami:
      clipping ciepłej strony
      porting kolektora
      łożyska wzmocnione
      koło kompresji kute
   porting kolektora ssącego
   zablaszkowanie silnika
   kierownica z EVO3000 z dużymi modami.
   bi-led Kioto (juz sa i czekają tylko na montaż)
   świece Denso  (juz sa i czekają tylko na montaż)
   wtryski od RS-a (juz sa i czekają tylko na montaż)
   zawór DV  (juz jest i czeka tylko na montaż)
   zestaw poliuretanów na całe zawieszenie  (juz jest i czeka tylko na montaż)
   
   Jeśli osiągnę moc powyżej 280km to dodatkowo zrobię sprzęgło z kevlarem, szpera i jak znajdę lżejsze koło masowe to też dojdzie.
   
   Po zrobieniu tego wszystkiego (myślę ze do końca marca sie wyrobie) będę chciał sprzedać swojego mondziaka. Sprzedaje ponieważ uważam ze więcej z nim nie ma co robić a swój cel osiągnę.
   Na pierwszym miejscu zawsze było aby auto było rodzinne a nie wyścigowe dlatego grubszych modów nie robię.
   
   Myślę, że auto będzie do sprzedania w czerwcu.
Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

Monti

Cytat: Monti w 11.02.2018, 13:29Jeśli osiągnę moc powyżej 280km to dodatkowo zrobię sprzęgło z kevlarem, szpera i jak znajdę lżejsze koło masowe to też dojdzie.

To chyba będzie trzeba zrobić :) Plus wydech aby odblokować moment i moc

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

Monti

12.11.2018, 16:47 #28 Ostatnia edycja: 12.11.2018, 16:53 by Monti
Modyfikacja wnętrza:
Kierownica oraz NX z czarnymi przyciskami jak i reszta na czarno.
Niema tego na zdjęciach ale NX i Converse+ dostał aktualizacje i również ma czarne tło jak w polifcie

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.





Wpadł również nowy aktywny wydech (na zdjęciach jeszcze nie ma końcówek tłumików)
DP3"
Decat
Środkowy tłumik jak i końcowe przelotowe.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

sseebbaa1

Pięknie wygląda ten wydech! Kurde, mój tak się nie świecił :)
Układ obejścia tłumików i instalacji zaworów też prezentuje się interesująco.
Która firma to robiła?


I zapytam jeszcze o wcześniejszy wpis:
Cytat: Monti w 15.01.2017, 11:58Zaciski Brembo 4 tłoczkowe z BMW e38 zregenerowane całkowicie (wszystko co się dało wymienić zostało wymienione na nowe, reasumując ostał tylko stary blok/korpus).
Regeneracja zająłem się osobiście
Jaki zestaw regeneracyjny kupiłeś? Jakie tam były tłoczki: stalowe czy aluminowe?
Pytam, bo właśnie też regeneruję takie zaciski :D


I jeszcze jedno. Pokaż jakieś fotki całego mk4 z felgami z mk3 ST220. Chyba nigdy nie widziałem takiego połączenia.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy