[Fiesta] ST 2015 1,6 ecoboost 213KM/343Nm czerwona

Michal85, 07.09.2016, 11:28 « poprzedni - następny »

Michal85

Ten tor w Łodzi też jest dość mały i techniczny, 3 bieg tylko na jednej prostej da się wpiąć a tak to tylko 2-ka.

Cons

W porównaniu do Krk to jest i tak dwa razy większy :P
Fiesta ST MK7

PyRsHaL

Ja byłem na tyle głupi, że na tej prostej przy mecie wpinałem 4kę, bo na 3ce mieliło kołami :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Focus ST MK2 "monSTer" | 352KM 495NM by Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.FSV-Performance

Michal85

Nowy nabytek:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


PyRsHaL

Fajnie siadło ;)
Gdzie robiłeś? Tam gdzie ja i kilku innych forumowiczów?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Focus ST MK2 "monSTer" | 352KM 495NM by Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.FSV-Performance

Monti

A kto z naszego forum przerabia kierownice ? Byłbym zainteresowany :)
Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

Michal85

Tak evo3000

wodzmistrz

Wygląda ciekawie, dobrze w rękach siedzi?

W skali 1-5 jakich umiejętności/narzędzi wymaga wymiana kierownicy? Dam radę to ogarnąć sam, jeśli zamontowałem sobie short-shifter np? :D Bo rozumiem, że sami nie wymieniają tylko przesyłają według konkretnego zamówienia? :)
Focus ST MK2 - 2XX HP / 4XX Nm
Eibach Pro Kit, IC FMIC, dolot Simota, Wydech 2.75" całość (aktywny), SS, Block mod, Dystom 4x22 mm, świece RS, EGT Auto Gauge, Valvo 5w50, Koła RS, niewystrojony :)

T

Moim zdaniem trudność wymiany to jakieś 1 do 2.

A kierownica super. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Michal85

Prowadzi się super z nią ;)
Ja wymieniałem sam.
Tak jak pisał Tomasz jedynie zdjęcie poduszki jest trochę bardziej utrudnione to bym ocenił na 2, reszta już bardzo prosta.
Właściwie potrzeba niewiele, torx do odkręcenia ramki i osłony kolumny kierownicy. Płaskie śrubokręty do podważania zaczepów od poduszki i duże klucze nasadowe do odkręcenia nakrętki co trzyma kierownice (24 albo 21 chyba).