[Focus] ST 225 Czarna Owca ;)

wodzmistrz, 21.08.2016, 21:27 « poprzedni - następny »

wodzmistrz

Wybór słuszny o czym przekonuje filmik z przygazówki i przejazdu :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.youtube.com/watch?v=Wn2eOT30zHw

Wydech robi robotę :evil: 8)
Focus ST MK2 - 2XX HP / 4XX Nm
Eibach Pro Kit, IC FMIC, dolot Simota, Wydech 2.75" całość (aktywny), SS, Block mod, Dystom 4x22 mm, świece RS, EGT Auto Gauge, Valvo 5w50, Koła RS, niewystrojony :)

wodzmistrz

09.09.2018, 23:51 #61 Ostatnia edycja: 09.09.2018, 23:55 by wodzmistrz
Witajcie, trochę się ostatnio podziało pod maską :)

Żeby się za bardzo nie rozpisywać:
- wsadzone blaszki
- przy rozrządzie zdecydowaliśmy wymienić tylko pasek (reszta zmieniana jakieś 20k km temu)
- dolot Simota
- duży ICek FMIC (nie pamiętam dokładnych wymiarów, ale jeden z większych)
- wpadł czujnik EGT
- nowe świece (RSowe)
- oliwa Valvoline VR1 Racing 5W50

Z pierdół które wymagały poprawy:
- nowa poducha silnika
- uszczelnienie przy jednej półosi
- poprawki po Baq Garage (dodanie bezpiecznika dla układu sterowania przepustnicą + inne poprowadzenie wężyka od silnika do przepustnicy)

Przy rozbiórce okazało się, że silnik w ładnym stanie, co mnie bardzo cieszy, żadnych pęknięć przy tulejach.

Tak to teraz wygląda:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Auto chyba trochę lepiej oddycha teraz :)

Przydaje się wskaźnik temperatury gazów - okazuje się, że nie popisali się robiąc program, bo przy pełnym bucie po kilku sekundach mam już EGT na poziomie 1000 stopni...

Z dużo spokojniejszą głową jeździ się wiedząc, że blok jest zabezpieczony i mając EGT pod kontrolą.

Na półce leżą jeszcze wtryski 440 ale po drodze plany się zmieniły więc nie wiem czy będą w ogóle użyte.

A właśnie, plany plany... W planach mam większą suszarkę, która pierwotnie nie była uwzględniana :) i dlatego na razie czekam ze strojeniem i poprawą tego kiepskiego programu, kontrolując EGT i nie upalając :)

Jak uda się zebrać kasę na turbo rs i wtryski 550 to prawdopodobnie przy okazji będzie trzeba zająć się sprzęgłem, po głowie chodzi mi też szpera, ale zobaczymy jak się pewne sprawy poukładają :)

Fajnie jakby udało się jeszcze zimą ogarnąć pełną korektę lakieru a w następnej kolejności pomyślę pewnie o amorkach i hamulcach... ale to już raczej temat na zimę / wiosnę.

Jeszcze parę fotek po myciu :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



PS Autem zajmował się Damian - polecam!
Focus ST MK2 - 2XX HP / 4XX Nm
Eibach Pro Kit, IC FMIC, dolot Simota, Wydech 2.75" całość (aktywny), SS, Block mod, Dystom 4x22 mm, świece RS, EGT Auto Gauge, Valvo 5w50, Koła RS, niewystrojony :)