[Focus] ST 225 Czarna Owca ;)

wodzmistrz, 21.08.2016, 21:27 « poprzedni - następny »

wodzmistrz

W końcu wjechały dzisiaj nowe alu :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Czarne dekielki z logo ST chyba jednak dokupię...
Focus ST MK2 - 2XX HP / 4XX Nm
Eibach Pro Kit, IC FMIC, dolot Simota, Wydech 2.75" całość (aktywny), SS, Block mod, Dystom 4x22 mm, świece RS, EGT Auto Gauge, Valvo 5w50, Koła RS, niewystrojony :)

JacekST220


AdixST

Bardzo podobna do mojej. Planuje swoje felgi malować na czarno, także czekam na zdjęcia Foki na nowych kołach :)

wodzmistrz

Nie wiem czy będziesz mógł tyle czekać, bo na aucie wylądują dopiero na zimę :P Chyba, że zrobię taki myk, że jak kupię opony zimowe (przełom września / października) to je założę na chwilę i zdejmę, żeby wyjechać do końca letnie, które mam teraz :) w sumie mnie to kusi żeby chociaż zobaczyć :) W każdym razie 3-4 tygodnie minimum...
Focus ST MK2 - 2XX HP / 4XX Nm
Eibach Pro Kit, IC FMIC, dolot Simota, Wydech 2.75" całość (aktywny), SS, Block mod, Dystom 4x22 mm, świece RS, EGT Auto Gauge, Valvo 5w50, Koła RS, niewystrojony :)

MATRIX60MW

gratuluję auta.Idealne do codziennej jazdy.Michał też miał banana po przygazówce. Auto autem ale właściciel mega pozytywny.Miło było poznać

wodzmistrz

Auto bardzo fajne do codziennej jazdy, ani za twarde ani za miękkie, przy okazji praktyczne. Dopóki nie ciśnie się ostro to też spalanie nie rujnuje portfela. Problem w tym, że ciężko czasem nie depnąć :)
Ewentualnie może kiedyś pomyślę nad lekkim usztywnieniem, bo przy mocniejszym przyspieszeniu trochę przód się podnosi :)

Jak będą fundusze to może na zimę / przyszły rok popracujemy nad wydechem, i wtedy będzie jeszcze lepiej, i większy banan :)

Dzięki, mi również było miło poznać :)
Focus ST MK2 - 2XX HP / 4XX Nm
Eibach Pro Kit, IC FMIC, dolot Simota, Wydech 2.75" całość (aktywny), SS, Block mod, Dystom 4x22 mm, świece RS, EGT Auto Gauge, Valvo 5w50, Koła RS, niewystrojony :)

wodzmistrz

W międzyczasie, wraz z przypływem kilometrów foczka zawitała do elektryka: wymiana lampek w bagażniku i lusterku oraz dodatkowo konieczna okazała się wymiana akumulatora. Tutaj po raz kolejny muszę wyrazić podziw dla poprzednich właścicieli, gdyż zamontowany był akumulator o parametrach: pojemność 52 Ah, prąd rozruchowy 500 A... Nawet nie wiedziałem że taki siedzi, bo ciężko było cokolwiek odczytać z nalepek jak był założony :)
Teraz zamontowałem taki, który chyba bardziej przystoi, FIAMM 75 Ah i 730 A.

Poniżej fotka jako porównanie starego i nowego aku :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



A wkrótce relacja z pierwszego moda wizualno / mechanicznego :)
Focus ST MK2 - 2XX HP / 4XX Nm
Eibach Pro Kit, IC FMIC, dolot Simota, Wydech 2.75" całość (aktywny), SS, Block mod, Dystom 4x22 mm, świece RS, EGT Auto Gauge, Valvo 5w50, Koła RS, niewystrojony :)

Toretto88

Cytat: wodzmistrz w 25.08.2016, 22:48
Tak, zarejestrowany na cztery osoby, jak wszystkie STki chyba z tego co mi wiadomo, przynajmniej z tej generacji. A czy ktoś coś w jakimś kombinował z przerejestrowaniem na więcej to nie słyszałem :)
Mimo że z tyłu się nie jeździ to kanapa Recaro robi robotę ;)

Wyklepane z aluminiowej blaszki... M8s

wodzmistrz

24.10.2016, 22:36 #23 Ostatnia edycja: 24.10.2016, 22:40 by wodzmistrz
No i w końcu zawitał nowy setup :) ta sama sceneria tylko koła inne :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Na pierwszy rzut oka moim zdaniem przydałoby się lekkie zglebienie i dołożenie dystansów. Ze względów ekonomicznych na pewno najpierw wpadnie opcja druga.

W związku z tym mam pytanko: Czy przy takiej kombinacji (przedlift z alusami od ST MK3, ET 55) wejdą bez problemu dystanse 20 mm z przodu i z tyłu? Szukając trochę po necie, trafiłem na info, że można zmierzyć jakie dystanse mogą wejść. Przykładając poziomicę, wyszło mi, że z tyłu mogę spokojnie planować 20 mm, natomiast z przodu trochę poniżej. Co o tym sądzicie? Przyczaić się na 20 mm z przodu i z tyłu, czy np. przód postawić na trochę węższych dystansach?

Będę wdzięczny za porady :)

PS Następne targety: 1. Przemalowanie plastików (obwódki halogenów przód / tył, kratki z przodu) na czarno 2. Dystanse 3. Przyciemniamy szybki (jak będą fundusze) :)

PS2. Pierwsze wrażenia z jazdy - szybciej reaguje na ruchy kierownicą (również na koleiny :P), trakcja - mimo, że są to zimówki, w porównaniu do poprzedniczek - bajka. Powiedziałbym nawet, że w pełnym deszczu (jak dzisiaj) oferują taką samą jak nie lepszą trakcję niż poprzednie opony na suchym. Na razie duży plus dla Pirelli Sottozero 3 w deszczu ;)
Focus ST MK2 - 2XX HP / 4XX Nm
Eibach Pro Kit, IC FMIC, dolot Simota, Wydech 2.75" całość (aktywny), SS, Block mod, Dystom 4x22 mm, świece RS, EGT Auto Gauge, Valvo 5w50, Koła RS, niewystrojony :)

AdixST

25.10.2016, 14:27 #24 Ostatnia edycja: 25.10.2016, 14:30 by AdixST
Ja mam u siebie 18mm przód i 18mm tył + springi H&R i jest dla mnie idealnie :) Moje mają ET 52,5, także śmiało Ci powinny wejść 20mm, jeśli rzeczywiście masz ET55 :)
I wreszcie zobaczyłem i jestem pewien, że maluje swoje na czarno :) Jeszcze trochę i będą dwa bliźniaki, bo podobne plany mamy :)

Michal85

Ładnie się prezentuje na żywo na tych czarnych felgach :)

wodzmistrz

Cytat: AdixST w 25.10.2016, 14:27
Ja mam u siebie 18mm przód i 18mm tył + springi H&R i jest dla mnie idealnie :) Moje mają ET 52,5, także śmiało Ci powinny wejść 20mm, jeśli rzeczywiście masz ET55 :)
I wreszcie zobaczyłem i jestem pewien, że maluje swoje na czarno :) Jeszcze trochę i będą dwa bliźniaki, bo podobne plany mamy :)
Ok dzięki za info, więc pewnie założę te 20mm na obydwie osie :) według oznaczeń na felgach jest ET55.
Dokładnie, tak jak rozmawialiśmy na priv, nasze plany bardzo się pokrywają i chyba obniżenie zawieszenia też się dodatkowo pokryje :D

Zastanawiałem się czy brać czarne czy jakieś jaśniejsze i szczerze mówiąc w tej chwili bardzo się cieszę że wybrałem te pierwsze - wyglądają moim zdaniem dużo bardziej rasowo, do tego fajnie przebijają się przy nich czerwone zaciski :) Jedyne nad czym bym się zastanawiał, to czy lepiej wyglądałyby w połysku czy w macie :)

Powodzonka z instalacją FMICa i pewnie z montażem nowego dolotu? ;) a potem z decatem...:)
Czekam na relację i pewnie będę się odzywał na priv bo u mnie to samo, ale raczej dopiero na wiosnę :D

Cytat: Michal85 w 26.10.2016, 09:54
Ładnie się prezentuje na żywo na tych czarnych felgach :)
Dzięki, Fiesta również robi wrażenie, pachnie nowością :) aż szkoda że krótko się widzieliśmy bo bym się chętnie przejechał i porównał wrażenia, ale... mam nadzieję będzie jeszcze okazja :)
Focus ST MK2 - 2XX HP / 4XX Nm
Eibach Pro Kit, IC FMIC, dolot Simota, Wydech 2.75" całość (aktywny), SS, Block mod, Dystom 4x22 mm, świece RS, EGT Auto Gauge, Valvo 5w50, Koła RS, niewystrojony :)

Michal85

Jasne :)
Miałem okazje się przejechać seryjnym ST MK2 bmarcina i chętnie porównam różnice po chipie.
W prowadzeniu czuć znaczną różnice masy między fiestą.

wodzmistrz

25.11.2016, 17:53 #28 Ostatnia edycja: 25.11.2016, 17:56 by wodzmistrz
Z racji dwutygodniowego urlopu i w miarę sprzyjającej pogody w Focusie zaszły kolejne zmiany :)

Mody na miesiąc listopad to:
- zamontowane zakupione wcześniej czarne atrapy chłodnicy (grill)
- obudowy halogenów wraz z ramkami - przemalowane na czarny mat

Parę zdjęć z montażu / malowania:

Porównanie starej i nowej atrapy górnej:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Dolna stara / nowa:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Wszystko zamontowane + zdjęte obudowy halogenów z ramkami:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Obudowy i ramki przed malowaniem:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Odmalowane:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Następnie małe porównanie tego jak było i jak jest:

1) Przed:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Po:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



2) Przed:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Po:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



3) Przed:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Po:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



4) Przed:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Po:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



5) Przed:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Po:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Oraz trzy nowe fotencje:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Przy ładniejszej pogodzie, lepszym oświetleniu i lepszym sprzęcie zapodam jeszcze jakieś nowe focisze :)

Trzymając się konwencji: jeden zestaw modów / jeden miesiąc - następne zmiany na Święta - jak się uda :) i oby nie Wielkanocne ;)

Pozdrowienia
Focus ST MK2 - 2XX HP / 4XX Nm
Eibach Pro Kit, IC FMIC, dolot Simota, Wydech 2.75" całość (aktywny), SS, Block mod, Dystom 4x22 mm, świece RS, EGT Auto Gauge, Valvo 5w50, Koła RS, niewystrojony :)

Michal85

Zdecydowanie lepiej to teraz wygląda ;)