[Mondeo] Mk4 2.5l katalizator sport

Monti, 13.08.2016, 09:48 « poprzedni - następny »

Monti

Hej.
Zaczynam tą wielką przyjemność jaką jest modyfikowanie auta.
Potrzebuje porady odnośnie kata.
Na Allegro niema nic ciekawego, znalazłem tylko taki w 3" Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5706852695
Rozumiem ze szukać tylko z norma euro4 ?
Czy kupować go czy cos lepszego doradzacie.

Wiadomo do tego jeszcze DP i wydech 2,5" z dobra przejściówka z 3 na 2.5" bez "progów zwalniających".
Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

ScorpioPL

Daj spokój z ceramicznym, tylko metalowy 200cpi :)
Programowanie Ford & BMW ElmConfig INPA NCS

Monti

O dzięki za info.
Nawet niewiedzialem ze sa rozne katy :)
Polecasz cos, czy tylko sugerujesz miedzy technologia ceramika a metal.
Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

Monti

Jakie cpsi brać?
Im mniejsz cpsi tym lepszy przepływ spalin. I NIE WIEM czy brać 100 czy 200cpsi.
Doradźcie cos pod 2.5l turbo :)
Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

T

Nie sądzę, żeby minimalnie lepszy przepływ spalin był wart ew. problemów na przeglądach. Przypuszczam, że w silniku turbo różnica będzie niezauważalna. Ja bym brał 200 CPSI, tak jak większość tutaj.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Monti

Ceramika czy metal?
Katalizatory magnaflow sa Ok?
Myśle o takim tylko brak info o cpsi Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5706852695
Chyba ze cos innego polecacie 
Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

T

Metalowe są bardziej trwałe i trudniej je też uszkodzić. Ten, który wkleiłeś (ceramiczny), to na oko jest raczej 400 CPSI.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

MAG

Mam Magnaflow 200cpsi o średnicy 3" - przez ponad półtora roku było wsio ok, ale od 3 tygodni, co pare dni pojawia sie błąd niewystarczającej skuteczności kata - nie wiem co go powoduje, ale chce wsadzić tulejkę do tylnej sondy żeby sprawdzić czy nadal bedzie sie to dzialo.

Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

Monti

Cytat: MAG w 18.08.2016, 19:34
Mam Magnaflow 200cpsi o średnicy 3" - przez ponad półtora roku było wsio ok, ale od 3 tygodni, co pare dni pojawia sie błąd niewystarczającej skuteczności kata - nie wiem co go powoduje, ale chce wsadzić tulejkę do tylnej sondy żeby sprawdzić czy nadal bedzie sie to dzialo.

Masz metalowy czy ceramiczny ?
Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

MAG

Metalowy, ceramika mnie nie interesowała...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

Monti

A jakie euro2/3/4? Bo niewiedzę metalowch 200 cpsi do silników 2.5l w benzynie
Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

MAG

Wtedy ten co ja kupowalem mial byc teoretycznie na euro4
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

MAG

Cytat: MAG w 18.08.2016, 19:34
Mam Magnaflow 200cpsi o średnicy 3" - przez ponad półtora roku było wsio ok, ale od 3 tygodni, co pare dni pojawia sie błąd niewystarczającej skuteczności kata ...
Sytuacja z katem sie wyjasniła - powodem błędów (na 90% - 100% będzie jak troche pojeżdżę...) było branie oleju przez silnik w takiej ilości, że doszło do obrócenia panewki i zajechania silnika.
W tej chwili wsadzany jest nowy silnik wiec na dniach okaże się czy błędy kata powrócą...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

TAM

Ja mam metalowy kat euro4 200 cpsi już ponad 3 lata. W pewnym momencie zaczął pojawiać się check engine ,,catalyst efficiency below threshold", ale to wynikało z jego permanentnego niedogrzania – jazda głównie w mieście, średnia prędkość na kompie 19 km/h. Wystarczyła jedna szybka podróż Warszawa Łódź i z powrotem, żeby wszystko wróciło do normy. CO z 0.55 na 0.1%, HC ze 170 na 80 ppm.