FORD TUNING FORUM - Ford Cougar, Ford C-Max, Ford Escort, Ford Fiesta, Ford Focus, Ford Fusion, Ford Mondeo, Ford S-Max...
FORD TUNING FORUMFORD TUNING FORUM
Korzystając z forum (przechodząc do kolejnych podstron) akceptujesz nasz Regulamin oraz Politykę Prywatności.
W przeciwnym wypadku możesz opuścić forum, ale prawdopodobnie będziesz żałować, więc nie zalecamy tego. :)

[Mondeo] Bonusowe nagranie z toru FSO. Drift ST220!

FORDTUNING.PLMy, nasze auta i nasze inicjatywyNasze filmy[Mondeo] Bonusowe nagranie z toru FSO. Drift ST220!
1 [2]
slavko #15 | 17.01.2016, 12:29
    Doświadczony
    Ford Mondeo St220
    Warszawa

    Generalnie po wyłączeniu ESP-eka, koła "piłowały w miejscu, ciężko była go wprawić w płynną jazdę.. przynajmniej ja to tak odczuwałem.. W każdym razie zabawa była świetna.. polecam spróbować Smiley

    alibizi #16 | 17.01.2016, 21:11
      Doświadczony
      Mondeo ST220
      Warszawa

      Przy wyłączonym ESP trzeba czasem użyć zwykłego hamulca żeby dociążyć przednią oś. Wtedy łapią przyczepność a tył leci. Ślizganie się z włączonym ESP dla mnie nie ma za bardzo sensu, uczysz się wtedy zachowań systemów, które są czasem znacznie bardziej nieprzywidywalne.
      caqerr #17 | 18.01.2016, 16:57
        Weteran forum

        mk4 tdci
        Wola/Pszczyna

        Generalnie po wyłączeniu ESP-eka, koła "piłowały w miejscu, ciężko była go wprawić w płynną jazdę.. przynajmniej ja to tak odczuwałem.. W każdym razie zabawa była świetna.. polecam spróbować Smiley

        Kwestia kierowcy, tylko i wyłącznie Wink
        Rijndael #18 | 18.01.2016, 17:01
          Administrator
          Warszawa

          Generalnie po wyłączeniu ESP-eka, koła "piłowały w miejscu, ciężko była go wprawić w płynną jazdę.. przynajmniej ja to tak odczuwałem..
          Po prostu musisz potrenować. Smiley

          Ślizganie się z włączonym ESP dla mnie nie ma za bardzo sensu, uczysz się wtedy zachowań systemów, które są czasem znacznie bardziej nieprzywidywalne.
          Zdecydowanie lepiej nauczyć się auta. ESP jest przydatne przy dużych prędkościach, bo jednak jest w stanie kontrolować każde koło z osobna, a kierowca nie.

          Było najmocniejsze Mondeo mk3 w Polsce. Szukam następcy. Smiley
          Części tuningowe z mojego byłego auta — kliknij tutaj.
          alibizi #19 | 18.01.2016, 17:08
            Doświadczony
            Mondeo ST220
            Warszawa

            Rijndael dokładnie tak jak piszesz. Przy ruchu miejskim, zwłaszcza bardziej dynamicznym, ESP psuje całą zabawę. Zwłaszcza, że kontrola trakcji w ST220 jest dość czuła i z reguły znacznie za wcześnie bierze sprawy w swoje ręce. Do tego coś, co mi się nie podoba przy tak wcześnie działającej trakcji to fakt nierównomiernego zużywania się klocków hamulcowych.
            zajc #20 | 19.01.2016, 14:08
              Bywalec

              ST220
              Jarosław

              Zwłaszcza, że kontrola trakcji w ST220 jest dość czuła i z reguły znacznie za wcześnie bierze sprawy w swoje ręce. 
              Z tym się nie zgodzę, w porównaniu z innymi autami, które miałem to w ST220 kontrola trakcji włącza się późno. Spokojnie można "zamieszać" kołami z włączonym ESP.
              SAGAL #21 | 20.01.2016, 18:11
                Znawca
                Ford Mondeo Kombi ST220
                Ostrołęka

                Jest esp nie ma zabawy nie ma esp jest zajebista zabawa

                1 [2]