FORD TUNING FORUM - Ford Cougar, Ford C-Max, Ford Escort, Ford Fiesta, Ford Focus, Ford Fusion, Ford Mondeo, Ford S-Max...
FORD TUNING FORUMFORD TUNING FORUM
Korzystając z forum (przechodząc do kolejnych podstron) akceptujesz nasz Regulamin oraz Politykę Prywatności.
W przeciwnym wypadku możesz opuścić forum, ale prawdopodobnie będziesz żałować, więc nie zalecamy tego. :)

[Focus] EGT w sinikach R5 2.5

FORDTUNING.PLTuning mechaniczny i stylistycznyTuning silników benzynowych turbo[Focus] EGT w sinikach R5 2.5
1 2 3 4 5 [6]
loockas #75 | 18.01.2018, 08:54
    Doświadczony
    Mazda MX-5
    Imielin

    Jaki to jest koszt robocizny +/-?

    gomad #76 | 18.01.2018, 16:11
      Forumowicz

      A tuleja nie pier*olnie? Tongue Skoro te blaszki pomagają to może się skuszę.. Muszę to jeszcze przemyśleć, bo w tym miesiącu miałem coś innego kupić Smiley

      tuleja pier*dolnie tylko blaszka uszczelnia to pekniecie i efektów ubocznych brak.
      A co do samych blaszek, musza byc zrobione zgodnie ze sztuka i zaleceniami pumaspeed. Zle wlozona blaszka bo moze byc argumentem dla przeciwnika ze na zablaszkowanym motorze i tak peklo i jest problem

      Co do ceny?
      blaszki puma chyba 70funtów, dreamscience 35funtów
      rozrzad
      planowanie glowicy
      komplet uszczelek
      olej
      plyn chlodniczy
      robocizna
      Smiley

      « Ostatnia zmiana: 18.01.2018, 16:14 autor: gomad »
      MAG #77 | 19.01.2018, 12:15
        Weteran forum
        Smokus Maximus & STraszydło
        Gdańsk / Kristianstad (S)

        A już prawie chciałem pisać, że będę te blaszki u siebie wsadzał...  Wink


        weksla #78 | 19.01.2018, 12:58
          Weteran forum
          Mondeo 2.0 TDCI TITANIUM; FOCUS II ST
          Olkusz

          No myślę Mag że w tych pieniądzach nie ma lepszej i sprawdzonej opcji.

          MAG #79 | 19.01.2018, 13:29
            Weteran forum
            Smokus Maximus & STraszydło
            Gdańsk / Kristianstad (S)

            Domyślam się, ale na dzień dzisiejszy jestem coraz bliżej mysli o zmianie Smokusa jeszcze w tym roku i wtedy nie będzie mi sie opłacało cokolwiek z nim robić.

            Jeśli sytuacja się wyklaruje (zapewne przed wakacjami będzie coś wiadomo), to albo Smokus jeszcze troche ze mna pobędzie i wtedy będę najpierw robił jeszcze ostatnie podejście do walki z mocą. Jesli uda się wystrugać ponad 280KM, to zapewne zablaszkuję blok.
            Jesli okaże się, że jednak mój egzemplarz jest bardziej oporny, to wyprzedaję komplet gratów i zostanę tylko na samym programie do seryjnego osprzętu, a wtryski, turbo z osprzętem i coś tam jeszcze "pójdzie pod młotek"

            Monti #80 | 19.01.2018, 16:02
              Doświadczony
              Mondeo MK4 ST / BMW f20
              Bielsko-Biała

              WWW
              tuleja pier*dolnie tylko blaszka uszczelnia to pekniecie i efektów ubocznych brak.
              A co do samych blaszek, musza byc zrobione zgodnie ze sztuka i zaleceniami pumaspeed. Zle wlozona blaszka bo moze byc argumentem dla przeciwnika ze na zablaszkowanym motorze i tak peklo i jest problem

              Co do ceny?
              blaszki puma chyba 70funtów, dreamscience 35funtów
              rozrzad
              planowanie glowicy
              komplet uszczelek
              olej
              plyn chlodniczy
              robocizna
              Smiley

              Blaszki z pumaspeed, dreamscience oraz moje (notabene wszystkie są wykonywane z tego samego materiału Smiley ) mają identyczne działanie poza ceną. A obydwa sklepy informują, że blaszki podnoszą wytrzymałość tulei na pękanie. Z tego co Ty napisałeś wynika ze nie podnoszą wytrzymałości tulei a to jest bledną informacja.

              Pumaspeed jak i dreamscience nie piszą do jakiej granicy KM podnoszą wytrzymałość ale myślę ze bezpieczna granica to 330km.
              « Ostatnia zmiana: 19.01.2018, 16:03 autor: Monti »

              Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
              loockas #81 | 01.02.2018, 14:40
                Doświadczony
                Mazda MX-5
                Imielin

                Jaki jest objaw pękniętej tulei? Ubytek płynu i biała chmura za nami?

                weksla #82 | 01.02.2018, 14:43
                  Weteran forum
                  Mondeo 2.0 TDCI TITANIUM; FOCUS II ST
                  Olkusz

                  Tak. Jeszccze popuchnięte, twarde węże od wody przez CO w układzie chlodzenia

                  gomad #83 | 04.02.2018, 12:24
                    Forumowicz

                    dla ciekawskich, blok w 2.0 ecoboost czyli mk3 ST. Różnice widać gołym okiem, ponadto nie zapominajmy, że jest to odlew. Więc kwestie oddziaływań mechanicznych na tuleje cylindra są pomijalne w tym przypadku Smiley

                    Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)

                    weksla #84 | 04.02.2018, 12:33
                      Weteran forum
                      Mondeo 2.0 TDCI TITANIUM; FOCUS II ST
                      Olkusz

                      Pozdro dla kumatych gomad

                      mluki #85 | 01.04.2018, 23:53
                        Forumowicz

                        Tarnów

                        A czy ma ktoś jakieś doświadczenia z tulejami Darton?

                        Generalnie na zagranicznych forach są raczej chwalone i uważane za najbardziej profesjonalne wzmocnienie seryjnych tulei w tych silnikach.
                        Jakie moce można bezpiecznie rozwijać i kto potrafi takie coś poprawnie zamontować?
                        incognito8848 #86 | 18.10.2018, 22:35
                          Forumowicz

                          Focus ST '06

                          To co pisał Thomas198 powyżej że znalazł ludzi, którzy ogarniali skanowanie itd - to właśnie pisał o nich.
                          Także to powstało przy współpracy - obróbkę bloku ktoś musi zrobić - pozostałe 90% roboty robi właśnie FSV



                          Pozostaje jeszcze jedna kwestia - większość silników, które widziałem miały już dość mocno zaciśnięte szpary pomiędzy tulejami - nie wiem jak w takim przypadku zastosować blaszki...

                          Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



                          A jak tutaj zastosować wkładkę?

                          W takim razie Ty również dalej trwaj przy swoim.
                          Nawiązałem do sztuki z racji, że w naszych silnikach panują takie a nie inne temperatury, a co za tym idzie następują jakieś deformacje bloku i głowicy. Wiec nie rozumiem dlaczego tutaj to mocno uogólniasz...
                          Jeszcze nie widziałem żadnej głowicy, która nie wymagała by planowania - zawsze były jakieś krzywizny, a blok już swoja drogą.

                          Dla przykładu moja głowica po tym jak pękła u mnie tuleja nadawała się tylko na szrot, bo była tak wykrzywiona że nawet planowanie głowicy by nie pomogło... Nie wspominając o samym bloku, bo było tak grubo że ścianki tulei cylindrów zaczynały się topić...
                          incognito8848 #87 | 21.11.2018, 21:09
                            Forumowicz

                            Focus ST '06

                            Chyba mnie tutaj nie odpisano Smiley

                            1 2 3 4 5 [6]