Najmocniejszy ST w PL?

steveno, 08.10.2015, 13:14 « poprzedni - następny »

fabio210

Nie... Lotka z cossworth'a jest brzydka. Nie pasuje mi ona do bryły escorta.

MAG

Skrzydlo z Cossiego pasuje tylko do Cossiego - zakladanie go do zwyklej wersji i to na dodatek 5D to absolutny bezsens
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

SAGAL

daj te fotki do kalendarza
Ford Mondeo Kombi ST220
Ford Mondeo Mk 5 hachback

barti87

Cytat: ST w 11.10.2015, 13:52
Oj tam :) Tuning ma sens, dlatego ośmieliłem się zameldować na tym ciekawym forum (sam też już coś zacząłem modzić) ale w tym konkretnym przypadku jak dla mnie koszty przekroczyły pewne granice rozsądku. Wartość modyfikacji sporo przekroczyła wartość samochodu. Licząc teoretycznie  aktualną wartość tego pojazdu - to przynajmniej ok. 65 tys. Gdyby jeszcze w tych włożonych ponad 40tys. była modyfikacja nadwozia zbliżająca jego wygląd do RS-a, to dla  mnie byłby wówczas w tym jakiś sens. Bo sam tylny spoiler z RS-a niczego tu nie zmienia.
Mnie przód tego ST z przed liftingu - zdecydowanie się nie podoba...No ale są różne gusta...
I wydaje mi się, że wcześniej w tamtym ogłoszeniu był podany przebieg ok. 160tys. - ale potem zniknęła ta informacja... Ale za to w opisie: elektryczne szyby tylne. Ciekawe jak w modelu 3D się opuszczają? :D
Ponadto po wpisaniu nr. VIN:WF03XXGCD36S65104 pokazuje się informacja, że pojazd nie posiada ABS!

Auto ma ABS i  cały czas je miało. Rozmawiałem z nowym właścicielem jakiś tydzień temu i nic nie wspominał o sprzedaży, a raczej pytał co można jeszcze udoskonalić.
Mocowo to chyba przekłamanie hamowni. U mnie miał 360Ps i 500Nm przy temp pomiaru 26 stopni. Tutaj niższa temp otoczenia i zasysanego powietrza mogła poprawić wynik ale zapewne hamowany na inercji wiec wynik bardziej optymistyczny.

Co do sensu modyfikacji wtedy nie zwracałem na to uwagi że mody przekraczają wartość auta chciałem takie graty to je montowałem i cieszyło mnie to. Teraz mam inne priorytety motoryzacyjne. Ale nadal uważam że były to dobrze wydane pieniądze, frajda z auta oraz modyfikacji niesamowita. Chyba na tym to polega. Tak jak pisał kolega wyżej najfajniejsze jest dążenie do celu jak go osiągniesz to szukasz dalej.
Tyle w temacie Pzdr
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

ST

28.10.2015, 20:29 #19 Ostatnia edycja: 28.10.2015, 20:56 by ST
No ja w sumie też zacząłem przeginać z wydatkami na modernizację i to więcej niż się spodziewałem. Oczywiście przy moim minimalnym przebiegu (ok 8600km) nie porwę się na wymianę turbo, czy wtrysków, żeby zyskać dodatkowe 50PS. Aktualnie zamówiony kolektor dolotowy A.S z UK. Ale zastanawiam się nad jednym: każdy dąży do jak najlepszych osiągów. Tylko jak się  ma wykorzystanie powiedzmy tych 360PS na przednim napędzie na I i II biegu, nawet montując szperę to i tak nie jesteśmy w stanie pozbyć się mielenia- uślizgu kół... Oczywiście RS-y mają jeszcze większe możliwości i spokojnie robią je do ponad 400 PS ( a i 600 koników też gdzieś w sieci widziałem), ale czy jesteśmy w stanie przełożyć tą moc bez uślizgów na asfalt np.? Bo jeżeli nie, to mamy tą moc tylko dla własnej satysfakcji...
Ponoć w Niemczech jakaś firma adoptuje napęd 4x4 z Kugi do Focusa ST i RS, ale nie słyszałem, aby u nas ktoś się na to porwał, bo wówczas to dążenie do niebotycznej mocy i NM miałoby szansę być wykorzystane.
Pozdrawiam.

TAM

Cytat: ST w 11.10.2015, 13:52ale w tym konkretnym przypadku jak dla mnie koszty przekroczyły pewne granice rozsądku. Wartość modyfikacji sporo przekroczyła wartość samochodu.
To nie działa w ten sposób. Gdyby człowiek wiedział, że upadnie, to by usiadl... to po pierwsze. Poza tym ST było wcześniej niż RS, to dwa. Po trzecie, co innego wyłożyć na raz 120 tysi w 2009 roku za RS-a, niż 35 tysi za ST-ka przykładowo w 2008 i potem dokładać co roku kilka tysięcy. Po czwarte... koledzy już napisałi :-)

« Dodane: 20.11.2015, 19:37 »

Cytat: ST w 28.10.2015, 20:29nie porwę się na wymianę turbo, czy wtrysków, żeby zyskać dodatkowe 50PS
Dlaczego? 50 PS to bardzo dużo. Co do Twojego pytania, to nie chodzi o wykorzystanie 400 KM na 1. czy 2. biegu, tylko na 4. i wyższych (super komfort i bezpieczeństwo wyprzedzania!). Wtedy jak najbardziej ma to sens, oczywiście z dobrą szperą. Ponadto ST/RS ma ograniczenie momentu obrotowego na pierwszym i drugim biegu, więc nie jest tak źle (choć oczywiście i tak można bez trudu zerwać przyczepność) – jak ktoś ma z tym problem to pozostaje nauka jazdy ;-)

KrisSz

No właśnie - czy poza wolfem ktoś w końcu oferuje konwersje AWD do RS Mk2 ? Widziałem jakieś angielskie wynalazki ale na razie ani widu ani słychu działającego zestawu AWD.
Pozdrawiam

K

slavko

Efekt powalający, ekstra :)

PyRsHaL

Jest jedna / dwie osoby na tym forum które wiedzą jak ogarnąć temat 4x4 w ST / RS "lepiej" niż to zrobił Wolf.
Zdradzić póki co nie mogę, chyba że prędzej się ujawnią :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Focus ST MK2 "monSTer" | 352KM 495NM by Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.FSV-Performance

KrisSz

23.11.2015, 19:45 #24 Ostatnia edycja: 23.11.2015, 19:51 by KrisSz
Zgadnę: TAM? Gizard ?

No Panowie, odwagi... Co z tym coming outem ;)
Pozdrawiam

K

TAM

To nie ja... :-)

PyRsHaL

Cytat: KrisSz w 23.11.2015, 19:45
Zgadnę: TAM? Gizard?

No Panowie, odwagi... Co z tym coming outem ;)

Zapomniałem dopisać "które znam osobiście" ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Focus ST MK2 "monSTer" | 352KM 495NM by Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.FSV-Performance

KrisSz

To żeś mi pomógł :-P
Pozdrawiam

K

T

Ale "wiedzą" czy już to zrobiły? :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

KrisSz

Skrzynia, wał, most od kugi, szpera, bak, przeróbka wydechu, nowy tylny wózek (przerobiony) ?
Pozdrawiam

K