FORD TUNING FORUM - Ford Cougar, Ford C-Max, Ford Escort, Ford Fiesta, Ford Focus, Ford Fusion, Ford Mondeo, Ford S-Max...
FORD TUNING FORUMFORD TUNING FORUM
Forum używa technologii cookies. Korzystając z forum akceptujesz ten fakt. Ustawienia cookies możesz zmienić w opcjach swojej przeglądarki.

Tuning hamulców w mondeo mk3

FORDTUNING.PLTuning mechaniczny i stylistycznyModyfikacje: zawieszenie, hamulce, napędTuning hamulców w mondeo mk3
1 ... 40 41 42 43 44 45 46 [47]
wild_weasel #690 | 12.07.2017, 08:40
    Doświadczony
    ST220
    Poznań

    Dlaczego nie gładki Zimmerman? Do tego klocki Ferodo. To naprawdę dobry zestaw!

    SteelRat #691 | 12.07.2017, 08:55
      Forumowicz

      Mk3 3.0V6 IMRC - Kleber Edyszyn
      Wrocław

      ATE Ceramic nie pylą, fakt, że teraz mam piękne, czarne felgi, ale jednak... Wink
      Ale tarcze, owszem, nie zdecydowałem. Z tyłu jeszcze ujdą chyba, ale lewy klocek, Galfer, to chyba przepalony - w zimie się zacisk zblokował - więc i na tył coś by trzeba.

      Myślałem nad powerdiscami, ale nie widzę chyba jakiejś większej zalety zastosowania.
      Zimmermany też biorę pod uwagę. Pytanie, co mi mogą zaoferować w Focie czy Regplaście we Wrocku.

      Przy wymianie tarcz i klocków wleje się też oczywiście nowego Motula w układ hamulcowy.

      Obecne tarcze działąją, ale przy dłuższym hamowaniu z wyższej prędkości biją, kolorek też wskazuje na ich przegrzanie.
      Ale że Kleber ich nie przegrzał, tylko ja? szok Wink
      sseebbaa1 #692 | 06.09.2017, 12:03
        Moderator
        ST220 - 2nd lift / S-Max 2.0 TDCi
        Gorzów

        Mam w planach pewna przeróbkę hamulców (jak wyjdzie, to oczywiście ją przedstawię) i zastanawiam się już z wyprzedzeniem jaki sposób malowania zacisków jest lepszy
        - farba w sprayu, czy farba nakładana pędzelkiem?

        Za sprayem przemawia możliwość fajnego nakładania, natomiast te w klasycznych puszkach występują z dodatkowym utwardzaczem mieszanym bezpośrednio przed malowaniem (zakładam, że ten utwardzacz przekłada się jednak na twardszą powłokę).

        1.Escort 1.6 16V 90KM 1993r 3d –SOLD | 2.Mondeo mk2 1.8 16V 115KM LPG 1996r 4d – CRASHED | 3.Mondeo mk2 2.0 16V 130KM 1998r 5d –SOLD | 4.Mondeo mk3 2.0 TDCi 115KM 2003r polift 5d –SOLD | 5.S-Max 2.0 TDCi 130KM automat 2008r | 6.Mondeo mk3 ST220 3.0 V6 24V 226KM 2005r 2nd lift
        SteelRat #693 | 06.09.2017, 12:20
          Forumowicz

          Mk3 3.0V6 IMRC - Kleber Edyszyn
          Wrocław

          Znajomek malował jakąś farbą do silników zaciski, w sprayu i wyszło ładnie, estetycznie, gładko. Pędzelek raczej kojarzy się z niezbyt równą powierzchnią, a kto by to potem polerował?

          A, edytnę, dla pełni informacji.

          Tarcze z przodu Zimmermann, z tyłu TRW, klocki z przodu miały być Zimmermann, ale mi się machnęli i dali do zwykłej Foki, nie ST ;/ Więc weszły ATE z... Audi A8 Wink wygląd taki sam, ale, jak się okazało, grubsze niż STkowe są. Akurat te mieli na miejscu w hurtowni, a koleś, który to brał w warsztacie, jakoś nie skojarzył, że miało być do Foki ST. Płyn hamulcowy, no i znowu dali ciała, miał być Motul, ale jakoś szef na urlopie i nie dopilnował, więc zalany ATE jakimś lepszym.

          Fakt faktem, heble mam teraz zaprawdę zacne.
          « Ostatnia zmiana: 06.09.2017, 12:25 autor: SteelRat »
          sseebbaa1 #694 | 10.09.2017, 22:09
            Moderator
            ST220 - 2nd lift / S-Max 2.0 TDCi
            Gorzów

            Z jakiego materiału robione są adaptery do zacisków hamulcowych?
            Chodzi mi o precyzyjne wskazanie rodzaju stopu.

            W internecie można znaleźć wiele zdjęć z takimi adapterami, ale bardzo ciężko znaleźć informacje odnośnie stopu z jakiego są zrobione. A przenoszą one ogromne obciążenia i dlatego nie ma tu miejsca na eksperymenty.

            Pracuję nad Stage 2 do Mondeo mk3 Smiley
            (jako Stage 1 traktuję zaciski od Focusa mk2 ST)

            1.Escort 1.6 16V 90KM 1993r 3d –SOLD | 2.Mondeo mk2 1.8 16V 115KM LPG 1996r 4d – CRASHED | 3.Mondeo mk2 2.0 16V 130KM 1998r 5d –SOLD | 4.Mondeo mk3 2.0 TDCi 115KM 2003r polift 5d –SOLD | 5.S-Max 2.0 TDCi 130KM automat 2008r | 6.Mondeo mk3 ST220 3.0 V6 24V 226KM 2005r 2nd lift
            Rijndael #695 | 10.09.2017, 23:47
              Administrator
              Warszawa

              W internecie można znaleźć wiele zdjęć z takimi adapterami, ale bardzo ciężko znaleźć informacje odnośnie stopu z jakiego są zrobione. A przenoszą one ogromne obciążenia i dlatego nie ma tu miejsca na eksperymenty.
              Znany jest mi jeden przypadek wykonania adapterów z aluminium...

              Było najmocniejsze Mondeo mk3 w Polsce. Szukam następcy. Smiley
              PyRsHaL #696 | 11.09.2017, 18:38
                Znawca
                Focus ST225 | 352KM 495NM by FSV-Performance
                Pawłowice

                WWW
                Moje adaptery są ze stali konstrukcyjnej używanej w górnictwie Cheesy
                Także śpię spokojnie Smiley

                bishop #697 | 11.09.2017, 20:33
                  Weteran forum
                  ST220:2002
                  Zielona Góra

                  WWW
                  Moje adaptery są ze stali konstrukcyjnej używanej w górnictwie
                  tzn?

                  1 ... 40 41 42 43 44 45 46 [47]