[Focus] Focus ST2 2014

wujektimon, 22.09.2015, 14:14 « poprzedni - następny »

MichalST

Dolna poducha silnika pasuje zamiennie w obie strony ze wszystkimi mk2 i mk3.

wujektimon

troche drozej wyjdzie niz z Niemiec - 100 Dolarow za QS, 160 za mocowanie. Przesylka 80. DO tego oplaty celne.
Ale z racji tego, ze mam juz od nich wydech to stwierdzilem, ze doloze troche i zamowie to od nich bo QS maja lepszy z regulacja na 30 oraz 40%

vtec

Cytat: wujektimon w 16.10.2015, 23:35
troche drozej wyjdzie niz z Niemiec - 100 Dolarow za QS, 160 za mocowanie.
podeślij linki ww. mocowań

wujektimon

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.cobbtuning.com/products/drivetrain/ford-focus-st-adjustable-shift-plate
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.cobbtuning.com/products/drivetrain/ford-focus-st-mazdaspeed3-rear-motor-mount

Kurcze, prosiłem żeby wstrzymali wysyłkę, a oni wysłali to już w nocy;/
Wiec przepadło wspólne zamawianie.

wujektimon

Dla potomnych:)

Po sobotniej posiadowie w garazu, okazalo sie, ze rozwiazanie od Karwosa w moim przypadku nie dziala. Po glebszej analizie problemu, znalazlem przyczyne przygasania DRL (powinny przy mijania sie wylaczyc).

Kabel sterujacy podpiety do swiatel mijania oczekuje napiecia 14V aby swiatla DRL zgasly. Otrzymuje on jednak sygnal 12,2V co powoduje, ze jest on za slaby i swiatla przygasaja.

Zakupilem modul za 12zl, ktory wzmacnia mi sygnal do 14V. Obecnie swiatelka dzialaja jak powinny:)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Dodatkow dudnienie wydechu powodowala uszczelka na wydechu a raczej jej brak:)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


wujektimon

Przyjechały zabawki:-)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


vtec

możesz byś tak wrzucił zdjęcia otwartych pudełek :)

wujektimon

Cytat: vtec w 23.10.2015, 14:07możesz byś tak wrzucił zdjęcia otwartych pudełek :)
:)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


wujektimon

Grubo, z luzu na bieg to jakieś kilka milimetrów. Zaraz jadę testować bi na sucho to aż wydaje się za mało:-)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


wujektimon

Szybko, krótko, ciężko, sportowo - mniej komfortowo:-)

wujektimon

Jesienny klimat :-)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


wujektimon

Polecam wszystkim.

przy delikatnym dodaniu gazu tak do 1k obrotow, czuc lekkie drgania. Pozniej juz cisza.

Swietne prowadzenie - od razu czuc poprawe. Przy przyspieszaniu, myszkowanie ustalo, kola nie skacza, nie sciaga auta na bok. Tak jak quick shifter to ciekawy dodatek, tak tylne mocowanie silnika powinien byc jako standard w takim aucie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


caqerr

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Jak tam było na TG Academy ? :D

wujektimon

07.11.2015, 12:35 #43 Ostatnia edycja: 07.11.2015, 19:18 by wujektimon
Hehe co to za zdjęcie B-)
Dalej estem i jest super ;-)

« Dodane: 07.11.2015, 19:18 »

TG Academy:
cóż mogę powiedzieć - gdybym miał nadmiar pieniędzy, to uczestniczyłbym w czymś takim co tydzień :D
Auto posiadam od 2 miesięcy, wzięcie udziału w tym wydarzeniu to było najlepsze co mogłem zrobić.

Pierwszy raz wyprowadziłem auto z równowagi, zjadłem kilka słupków, wpadłem w poślizg i sprawdziłem hamowanie awaryjne:)

Dopiero po dzisiejszym dniu widzę jak wiele ST może znieść w zakręcie, jak bardzo dobrze radzi sobie w jeździe na granicy przyczepności. Dokładnie daje znać o tym ze zaraz będzie wypadał z zakrętu i jest skory do szybkiej korekty toru jazdy.

Niestety mogłem pojeździć tylko na ESP sport, ponieważ nie wiedziałem, ze jak nałożę mykey na informacje o przekroczeniu 90km/h to automatycznie nie będę mógł wyłączyć ESP :)

Na pierwszej czasówce przed szkoleniem, zrobiłem 3 czas (wtedy bylo jeszcze sucho:)) - pierwsze A45 AMG a na drugiej pozycji 911.

Cale szkolenie odbywało się na mokrym, ponieważ spadł deszcz. Końcowa próba czasowa poszła gorzej, skończyłem na 6.
Trochę sie zawiodłem, ponieważ podszedłem do tematu zbyt ostrożnie i przejechałem trasę bez żadnego większego uślizgu.
Teraz wiem, ze ST mógł to zrobić trochę szybciej, gdybym go bardziej pogonił do tej granicy przyczepności:)
Po dzisiejszym dniu, wiem ze za rok będę gościem na podobnej imprezie. Polecam wszystkim :)


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


wujektimon

Witam po dłuższej przerwie. Auto oddałem na wymianę IC i program, jednak okazało się, że ktoś już musiał przy nim grzebać wczesniej

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Seria 270KM i 450 Nm to raczej niemożliwe. Skoro seryjne turbo pociągnie 280KM to dla 10 kucy nie warto chyba modowac.

Czekam na info, zobaczymy co powiedzą fachowcy :)