[Focus] Czarny ST - mk2

bmarcin, 08.09.2015, 08:18 « poprzedni - następny »

weksla

Przecież seryjny wskaznik boost jest ok, w czym problem? Seria ładuje chyba 0,6-0,7 max?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

bmarcin

Cytat: weksla w 13.10.2015, 15:31
Przecież seryjny wskaznik boost jest ok, w czym problem? Seria ładuje chyba 0,6-0,7 max?
Dla mnie "trochę" za mały jeśli chodzi o czytelność, może to przyzwyczajenie z poprzedniego auta. stąd luźne pytania.

Kris1976

Bmarcin...poważnie nie widzisz wskazań ładowania turbiny?
To strach Cię spotkać na drodze ;)
seria ładuje do połowy budzika. Wszystko elegancko czytelne
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

PyRsHaL

U mnie jedyny zegar z całego trio na który zerkam to temp oleju. Na ten z doładowania nie zwracam uwagi ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Focus ST MK2 "monSTer" | 352KM 495NM by Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.FSV-Performance

TAM

Ja zwracam uwagę głównie na ciśnienie oleju, w drugiej kolejności na temperaturę. Na turbo sporadycznie.

bmarcin

Cytat: Kris1976 w 14.10.2015, 19:53
Bmarcin...poważnie nie widzisz wskazań ładowania turbiny?
To strach Cię spotkać na drodze ;)
seria ładuje do połowy budzika. Wszystko elegancko czytelne
Spokojnie, aż tak źle nie jest :D. Poza tym głównie patrzę na drogę a nie wskaźniki.
I faktycznie głównie sprawdzam temp + ciśnienie oleju, turbo dość rzadko, stąd pewnie moje dywagacje.

Tak czy inaczej, na przyszły rok w planach jest szpera - jakby ktoś miał jakąś do sprzedania - poproszę o info.

Adrian90

A masz serię czy coś dłubniętego?Bo wydaje mi się że do serii to będzie przerost formy nad treścią...

bmarcin

Seria. Ciśnienia na zakup nie ma, a trakcji nigdy za wiele. Mam czas :)

bmarcin

Nowy zestaw do hamowania, montaż w czwartek.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



bmarcin

30.10.2015, 11:02 #39 Ostatnia edycja: 30.10.2015, 11:15 by bmarcin
I po montażu nowego hebla - jak na razie wrażenia pozytywne, bardzo przyjemne i płynne dozowanie siły hamowania.

Szpera - co wybrać - plytka czy torsen? Teorie znam, bardziej szukam info odnośnie wrażeń z jazdy na co dzień.
Jeszcze jedno odnośnie szpery - wyczytałem na forum ze do montażu trzeba mieć sporo gratów z RS'a? Prawda to?
Trochę mnie to zaskoczyło, sądziłem ze sam mechanizm da się P&P zamontować jeśli jest dedykowany do modelu...

weksla

Żadnych gratów od RSa nie trzeba
Co ma piernik do wiatraka. Mechanizm różnicowy jest p&p
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

bmarcin

Cytat: weksla w 30.10.2015, 12:12
Żadnych gratów od RSa nie trzeba
Co ma piernik do wiatraka. Mechanizm różnicowy jest p&p
Tak tez sadzilem, dzięki za potwierdzenie.

pawle

"pawle nadal dzwoni by posłuchać silnika":)
pawle

bmarcin

05.11.2015, 22:26 #43 Ostatnia edycja: 05.11.2015, 22:34 by bmarcin
Paweł - zapraszam :) auto dalej jeździ i ma się dobrze :).
Wczoraj wypadła pierwsza większa trasa - ponad 300km. Spalanie ~10l/100km, bez szaleństw, między 120-160kmh, głównie autostrada, trochę dróg lokalnych. Wrażenia - po tych 300km człowiek wysiada wypoczęty i zrelaksowany, z subaru wysiadałem zmęczony...

foto z dziś z lasu, po prostu ST :D

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



bmarcin

Modow brak ale taki widok  bardzo cieszy :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://imgur.com/a/lJKfy