[Focus] Czarny ST - mk2

bmarcin, 08.09.2015, 08:18 « poprzedni - następny »

bishop

Idealne połączenie: 5d i czarna foka st. Piekna.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

bmarcin

13.09.2015, 12:58 #16 Ostatnia edycja: 13.09.2015, 12:59 by bmarcin
Podziękował :) za foto o dobre slowo.

steveno

Poci się to pewnie uszczelniacze rozrząd i uszczelniacze i będzie ok a szpera zawsze warta założenia :)

« Dodane: 13.09.2015, 19:35 »

Ps jak ci walnie odma będziesz widział Piszczy a jak odkręcisz korek od oleju to zasysa powietrze i nie piszczy kupuj tylko nówkę na gwarancji
Do przodu!!!

bmarcin

Co do szpery to kojarzę jedynie że Quaife robi / robił kiedyś P&P części do Fordów. Są jakieś inne rozsądne na rynku?

Odma występuje tylko jako część forda czy też jako nówka aftermarket?

Z góry dzięki za podpowiedzi/odpowiedzi, do tej pory w japońcach siedziałem. Ford to trochę nowy teren dla mnie :)

steveno

Z tego co wiem to tylko ori forda a szpere też tylko tą Quaife kojarzę i zachwalaną a to ważne.
Do przodu!!!

TAM

Nie gorsza od Quaife'a, a wyraźnie tańsza szpera to MFactory.

fabio210

Jeśli się poci w okolicach rozrządu, sprawdź na początek kolanko czy nie jest pekniete, od odmy rurka.

bmarcin

MFactory nie znam, zbadam temat.

Tymczasem auto po przeglądzie 80k km, olej + filtry zmienione.
Za chwile będą klocki + tarcze przód do wymiany. Co polecacie na taki zestaw do normalnej jazdy na co dzień? Jakie sprawdzone rozwiązania?

weksla

MFactory ja posiiadam :) Bajka:D Sprzęt raczej dozywotni.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

bmarcin

koszt? kupiony jako nowy czy z drugiej ręki?

weksla

Nówka.
W zależności od kursu Funta. Około 3200 już nie pamiętam
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

bmarcin

Czas trochę odświeżyć temat. Od zakupu prawie 1k km przejechany i dopiero zaczynam sobie przypominać jak się powinno jeździć FWD :). Ostatnie 5 lat to 4x4 i czasami w zakręcie jeszcze poniesie fantazja ;-).

Na poważnie  - montujecie u siebie dodatkowe wskaźniki turbo czy innych parametrów silnika? Te 3 małe zegareczki na desce za wiele nie dają, oprócz wskazania temp oleju. Przypomnę że auto seria i na razie nie ma planów na mody. Jest sens coś tu dodawać?

steveno

Moim zdaniem nie a seryjne zegary daja dużo wiesz kiedy mozna upalać i jak chodzi turbo a wiecje po co .
Do przodu!!!

PyRsHaL

Cytat: bmarcin w 12.10.2015, 11:06
Na poważnie  - montujecie u siebie dodatkowe wskaźniki turbo czy innych parametrów silnika? Te 3 małe zegareczki na desce za wiele nie dają, oprócz wskazania temp oleju. Przypomnę że auto seria i na razie nie ma planów na mody. Jest sens coś tu dodawać?

W przypadku modów ambitnych lub bardziej ambitnych przydaje się EGT - temperatura spalin jest obowiązkiem, bo zrobić kuku przykładowo pomiędzy 4 a 5 cylindrem jest nie trudno ;) Przy okazji masz wskazanie kiedy przestać upalać :P
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Focus ST MK2 "monSTer" | 352KM 495NM by Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.FSV-Performance

bmarcin

Cytat: PyRsHaL w 12.10.2015, 23:19
W przypadku modów ambitnych lub bardziej ambitnych przydaje się EGT - temperatura spalin jest obowiązkiem, bo zrobić kuku przykładowo pomiędzy 4 a 5 cylindrem jest nie trudno ;) Przy okazji masz wskazanie kiedy przestać upalać :P
Zgoda co do EGT w przypadku bardziej ambitnych modów, mnie bardziej chodzilo o serie. Na chwile obecną nie zamierzam grzebać przy aucie.
Temp oleju jest ok, bardziej mam wątpliwości do pozostałych 2 budzików. Turbo w serii wskazuje że ładuje albo nie, ile jest konkretnie w danej chwili to ciężko stwierdzić :). BTW jakie wartości ładuje turbo w ST?