Byłem, widziałem: Focus II ST 2008 Krzyszkowice k. Myślenic

morhot, 11.06.2015, 16:54 « poprzedni - następny »

morhot

Focus II ST 2008

Link: Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://allegro.pl/ford-focus-st-2-5t-bezwypadkowy-pilne-okazja-i5435105580.html
Tablice: GT V 125
Telefon do sprzedającego: 725 199 863
Lokalizacja: Krzyszkowiece k. Myślenic k. Krakowa

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaznaczam że nie mam doświadczenia w Fokach ST, więc ocena na podstawie mojej ogólnej wiedzy motoryzacyjnej  ;)

Karoseria:
W sensownym stanie. Wszystko wygląda na kompletne i na swoim miejscu.
Uszkodzenia kosmetyczne: pionowa rysa na drzwiach kierowcy do podkłady, długość 20cm, wgniotka 1x2cm na tylnej klapie powyżej szyby, tylny zderzak obdarty do białego ale punktowo 1x2cm, prawa dokładka na progu pęknięta wzdłużnie na wysokości słupka B, długość pęknięcia około 15 cm.
Przerwy między blachami wyglądają na równe, jedynie podejrzenia wzbudza spasowanie przednich reflektorów.
Koła:
nie zniszczone i proste felgi, z przodu opony zdarte do zera, total slik!, z tyłu na jeden sezon.
Komora silnika:
sucho i niezbyt czysto (czyli dobrze), nie widać jakiejś druciarni czy partyzanckich napraw Janusza. Brak jednego wkręta mocującego atrapę
Wnętrze:
Ładne i nie zniszczone, ale widać że przykurzone, tzn nie picowane do sprzedaży. Razi trochę przytarty boczek siedzenia kierowcy. Ciekawe przy jakim realnym przebiegu zaczyna się przecierać?
Wrażenia z jazdy: