[Mondeo] ST220 Estate - Rodzinny Grand Tourer

Tigerbart, 16.05.2015, 17:35 « poprzedni - następny »

TAM

Nie, nie, oryginały od ST mają 8", moje (fabrycznie czarne) takie właśnie są. 7.5" mają felgi, które WYGLĄDAJĄ jak ST-kowe, ale to nie te same felgi. Są tańsze i często zakladane przez handlarzy w samochodach "po przejściach".

« Dodane: 19.05.2015, 22:23 »

Ech, chyba rozmawiamy o innych samochodach! Ja porównuję felgi z FOCUSÓW ST i RS.

sseebbaa1

19.05.2015, 22:24 #46 Ostatnia edycja: 19.05.2015, 22:26 by sseebbaa1
WHAT?!

Czy Ty na pewno mówisz o Mondeo ST220?

Czarne?
8,0 cali szerokości?

:o :o :o

« Dodane: 19.05.2015, 22:25 »

Cytat: TAM w 19.05.2015, 23:19Ech, chyba rozmawiamy o innych samochodach! Ja porównuję felgi z FOCUSÓW ST i RS.

O właśnie!



« Dodane: 19.05.2015, 22:26 »

Jesteśmy w temacie Mondeo :)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

TAM

Ostatnio jestem trochę za bardzo zakręcony :-) Ale zmyliły mnie Felgi z Focusa RS!

sseebbaa1

Fakt, że felgi Focusa RS założone do Mondeo to w Polsce rzadko spotykana rzadkość :D :D :D
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

Tigerbart

Już czekam tylko na gwint i dostawę wypiaskowanych i pomalowanych zacisków FF2ST. Pod koniec przyszłego tygodnia montaż wszystkiego co uzbierałem.

Dziś przyszła dokładka z Leona Cupry - przymierzyłem i powiem, że mi się podoba i jutro ją zamontuję. Muszę tylko ściąć środkowe słupku w dokładce, bo muszą być do zderzaka ST wyrównane do całości.

Póki co to dźwięk wydechu ciągle do mnie mówi "daj mu", "NO DAJ MU" ;) Efektem tego średnie spalanie wzrosło mi o litr ;)
Ogólnie jest super, ale są też chwile gdy chciałbym mieć ciszę w aucie.

Tigerbart

Wszystko mi się przedłuża.. Okazuje się, że producent ma "opóźnienia" produkcyjne i w efekcie czekam już miesiąc na zawieszenie.

W PL jest jedyny importer (venom24) i okazało się, że wielu klientów czeka na gwinty do wielu aut, część zażądała zwrotu pieniędzy co może spowodować bankructwo firmy. Rozumiem ich, że są nerwowi, ale postaram się uzyskać rabat za to, że poczekam do skutku. 10% rabatu dałoby mi możliwość zakupu np. elastycznych przewodów w stalowym oplocie HEL.

Póki co to mam przygotowane już wypiaskowane i wymalowane zaciski z FF2ST pod tarcze 320mm, komplet hamulców na tył, dystanse, dekielki. Czekam z tym na gwint aby nie rozbierać auta dwa razy.

Zanim zmieniłem koła na RS 19' długo szukałem takich felg Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.focusrsparts.co.uk/ford-mondeo-/-focus-19-19x8-5-et55-5x108/prod_2304.html które dopiero wczoraj przeglądając forum udało mi się namierzyć. Trochę szkoda, jednak na tych również wygląda świetnie.

Tigerbart

Bez dalszych postępów przy aucie postanowiłem dziś zużyć resztę środków kosmetycznych, które mi zostały po Escorcie.

Przy okazji możecie ocenić jak wyszła dokładka z Leona Cupry.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


bishop

Moim zdaniem nie współgra z resztą przodu ale fele są świetne.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

SAGAL

troche za krótka ta dokładka i tak coś nie pasuje
Ford Mondeo Kombi ST220
Ford Mondeo Mk 5 hachback

Tigerbart

A na ST220 przesiadłem się ze 150 konnego Zetec'a 1.8, który wyglądał tak:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


TAM

Piękny Escorcik... Ale co to za silnik, jakiś podkręcony 1.8 z Fiesty XR2i? RS2000 miał silnik 2-litrowy 150 KM...

MAG

Tam był trochę podkręcony bazowy RKC 115KM ktory po wsadzeniu wałków z RQB i drobnych poprawkach miał z tego co pamietam 131KM, a potem Bartek jeszcze go troszkę zdlubał i wyszło te 150 kucyków.

A na żywca ten Escorcik robił podobne, jak nie lepsze wrażenie jak na fotach.
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

Tigerbart

Tak, to był 1.8 Zetec 115ps z kolektorem wydechowym z Focusa 2.0 i wydechem z RS2000, dolotem K&N, wałkami z 1.8 RQB (130ps), wtryskami 2.0 z Silvera co po dodaniu Ecumastera DET3 dało takie efekty. Wykresu nie mam już niestety, oddałem razem z kompletem papierów nowemu właścicielowi.

TAM

Fajny samochód, fajny projekt. Aż przyjemnie się to czyta i ogląda. W tamtym okresie widziałem raz podrasowanego do ponad 180 KM RS2000. Na ówczesne czasy naprawdę robił wrażenie.

Tigerbart

Jest dyskretna różnica - RS2000 to nie jest zetec ;) 180 koni z RSa nie jest wielkim modem, wystarczy podmienić blok na 2.3 DOHC, co z kanapką z głowicą RS2000 daje 180 koni na starcie. Akurat w silnikach Zetec w miarę się orientuję, bo 10 lat w tym mocno siedziałem.

Chyba najfajniejszym modem jest 2.1 ZVH Turbo (rozwiercony blok 2.0 Silver i głowica 1.6 RS turbo), co po dobrym programie daje niemal 4 z przodu w aucie o wadze 1 tony ;)

Wracając do tematu postawiłem sobie za cel zrobić fajne ST220, porządnie, na porządnych gratach. Po moich doświadczeniach z nie udanym projektem essa kombi, na temat którego mógłbym się długo rozpisywać

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



oraz równolegle prowadzonym projektem czerwonego essa, który po zmianie podejścia i wyciągnięcia wniosków doprowadziłem do końca z fajnym efektem, będę się mocno starał wzbogacać moją wiedzę na temat MDO ST220, które w wielkim stopniu w finalnym kształcie będzie waszą zasługą, bo od samego początku bardzo mi w tym pomagacie, za co wam bardzo bardzo dziękuję.