[Mondeo] ST220 Estate - Rodzinny Grand Tourer

Tigerbart, 16.05.2015, 17:35 « poprzedni - następny »

bishop

Cytat: caqerr w 19.05.2015, 11:32Dodatki od STfana są więc raczej to jego auto
aaaa no to Cagerr vin tu nic nie da :P Przecież Stfan jako fan sam przerabia auta. Jego aukcję można rozpoznać po tym że dodał DENSO za 13k. :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

caqerr

Bo tyle denso kosztowało w salonie :P

qualin

Cytat: caqerr w 19.05.2015, 11:32Dokładke chrom na dolnym grillu masz ori czy pasek chromu doklejony?
Z tego co widzialem na zywo to jest to chyba przyklejona tasma chrom do grilla, a nie do listwy zderzaka.

caqerr

pasek przy halogenach to samo ? :P

qualin

19.05.2015, 12:55 #34 Ostatnia edycja: 19.05.2015, 12:57 by qualin
Kurcze nie pamietam, ale chyba byla normalna blaszka. Chociaz patrzac teraz na fotki wyglada jak tasma :P
Zastanawiaja mnie tylko chromy na oknach. Bo nie widzialem jeszcze mk3 kombi z chromami na uszczelkach :)

Tigerbart

Najważniejsze że podoba się właścicielowi - czyli mnie  :P jest w pełni sprawny i to się liczy. Na grillu nie wiem czy jest to samodzielnie doklejona listwa ale jest zrobione dobrze i wcale się tym nie martwię. Tak samo listwy na drzwiach - raczej nie widziałem chromowanych sztywnych listew uniwersalnych na rynku w takim kształcie i dopasowaniu do mondeo. Z resztą wszystko mi jedno jeśli jest efekt i wygląda solidnie. Na halogenach to jestem już pewien że nie jest to nic innego jak oryginał.  :)

caqerr

Listy sztywne dopasowane jak najbardziej są, ale nie ma ich do kombi :P

Tigerbart


qualin

To ze ktos zapewne podpicowal auto do sprzedazy o parę elementów. Jedne miały udawac polifta, a inne pakiet chrom którego nie ma w rzeczywistości ;)

sseebbaa1

Jest też opcja, że wcześniejszemu właścicielowi tak właśnie się podobało i nie robił tego w celu ukrycia wad.
Nie bronię projektu, ale nie ma podstaw do zakładania złej woli.
A reszta jest kwestią gustu. Skoro Tigerbartowi podoba się, to wszystko OK.

Ja też wolałbym pełny, standardowy look, ale trzeba przyznać, że te dokładki chromowe nie robią tu wrażenia jak chromowe ramki naokoło lamp w Matizie :)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

qualin

Na zywo auto prezentuje sie bardzo dobrze, takze jest ok :) Nawet felgi z focusa pomimo et60 jakos nie sa specjalnie mocno schowane do srodka. Grunt, ze wlasciciel zadowolony i ma banana na twarzy jak wsiada za kierownice ;)

sseebbaa1

Cytat: qualin w 19.05.2015, 17:53Nawet felgi z focusa pomimo et60 jakos nie sa specjalnie mocno schowane do srodka.
Felgi RS są mocniej wysunięte na zewnątrz od standardowych felg ST. Dokładnie o 5,5 mm.
Wynika to z o cal szerszej felgi (8,5 zamiast 7,5).
To dlatego Tigerbart, aby uzyskać fajny efekt będzie montował dystanse po 15 mm do felg RS, a nie po 20 mm jak to robimy do felg ST :)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

TAM

Cytat: sseebbaa1 w 19.05.2015, 17:02Felgi RS są mocniej wysunięte na zewnątrz od standardowych felg ST. Dokładnie o 5,5 mm.
sseebbaa1, mylisz się. Są schowane głębiej o 1.15 mm. Dlaczego? Proste wyliczenie: Felga ST -  8" ET52.5, felga RS - 8.5" ET60. Czyli licząc od środka felgi, RS-owa wchodzi bardziej w głąb o 25.4*0.5/2=6.35 mm i o tyle samo bardziej wystaje. Jednak felgi mają różny offset, dlatego te "nadmiarowe" 6.35 mm chowa się w głąb o 60-52.5=7.5 mm, dając 6.35-7.5=-1.15 mm.

sseebbaa1

TAM, felga ST ma 7,5 cala szerokości, a nie 8,0 :)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

Tigerbart

Sseebbaa1 ma rację zmieniłem 7,5 na 8,5