[Fiesta] Gokart ST150+

TowerST, 11.03.2015, 19:52 « poprzedni - następny »

TowerST

W sumie mam ją prawie już rok, wypdałoby wrzucić autko w końcu do tego działu, tym bardziej, że dostała dziś nowe szaty - wlecą na nie jeszcze reklamy sponsorów. Obiecuję podesłać na dniach profesjonalne fotki.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://drive.google.com/file/d/0BxeVyaKfdXpJb3RlNVdFb3lpUmc/view?usp=sharing

2005 rocznik. Ściągnięta ze Szwajcarii. przebieg 110 000. W moich rękach od niecałego roku. Auto kupione i budowane z przeznaczeniem do track day, KJS. Auto było po stłuczce, do wymiany poszły grile i lampy, masce wystarczyło małe klepanko, błotniki, poduszki, silnik, chłodnica, podłużnice i tak dalej nie ruszone, czyli nie była to stłuczka "allegrowa", po której pół auta zostało wymienione.

Look:

- oklejenie folią,
- ze środka wyleciały boczki, kanapa, podsufitka, tunel, fotel kierowcy, słupki itp.
- kubełkowy fotel kierowcy Mirco ST,
- 4 punktowe pasy szelkowe,

Mechanika:

- wymieniony silnik po awarii, aktualny jest z 2007 roku i ma najechane 60 000,
- szpera Quaife LSD,
- przednia rozpórka,
- short shifter B&M,
- sprężyny obniżające Eibach,
- komplet poliuretanów Powerflex,
- customowy, wydajniejszy układ chłodzenie płynu do wspomagania,
- dolot ITG, 2 nawiewy, ściana grodziowa,
- kolektor wydechowy Milltek 4-1 Evo2,
- cały wydech przelot z kwasówki z przelotowym tłumikiem końcowym,
- swap hamulców tył i przód z Focus ST170,
- tarcze tył i przód Brembo, klocki Ferrodo DS2500,
- przewody hamulcowe w oplocie metalowym Goodrige,
- płyn hamulcowy Motul RBF660,
- silnik zalany olejem Millers CFS 5W/40,
- akumulator przeniesiony na tył,
- zdemontowany cały układ klimatyzacji.

Auto jest aktualnie zhamowane na 162 KM / 210 Nm, ale pomiar robiony na nieaktualnym już setapie, czyli ori kolektorze wydechowym i flex Milltek. Na dniach będzie strojona. Na tych gratach co ma aktualnie celujemy w 180+ KM / 220+ Nm.

Plany na przyszłość to never ending story. Ale TOP10 to:

- sportowa kierownica,
- rozwiercenie przepustnicy,
- kolektor dolotowy,
- sportowe wałki (remap na 200 KM),
- przegroda do miski olejowej,
- rollbar,
- zawieszenie gwintowane,
- TYLNY stabilizator,
- lekki akumulator,
- lepsze sprzęgło.

Przy okazji jak ktoś zainteresowany to mam do sprzedania środek oraz flex pipe Millteka (kupiony nowy w 2014.06 / najechane 1000 km).

to be continued...

RS Mark III / było ST225 / ST150

steveno

Gratuluje zakupu i modow gdzie latasz ?
Do przodu!!!

TowerST

Wrocław i okolice. Ale mam zamiar odwiedzić parę miejscówek w innych rejonach PL.
RS Mark III / było ST225 / ST150

bishop

Tak z ciekawości czemu akurat taki wygląd foli?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

TowerST

To jest "rajdówka", ma przyciągać maksymalnie uwagę = większa ilość zdjęć, filmów z zawodów = większa ekspozycja logotypów sponsorów = większe ich zadowolenie = $$$

Przeleciałem setki zdjęć rajdowych Fiest mk6 i nic ciekawszego nie znalazłem. Oczywiście według mnie (((:
RS Mark III / było ST225 / ST150

TowerST

Parę fotek z niedzielnych zawodów:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


RS Mark III / było ST225 / ST150

yayko

Bardzo fajna :) kolory bardzo pasują :)

weksla

Mi się podoba niezły melanż:D
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

sseebbaa1

Jakie oponki są upalane w Twoim gokarcie? :)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

TowerST

Najczęściej jeżdżę na Toyo R888. Czasem zakładam Federal RSR-595. Na śnieg mam Continentale. Ostatnio na deszczu używałem intermediatów dociętych Michelin TA10, ale one nie mają homologacji drogowej więc nie na każdych zawodach można je używać. Aktualnie jestem na kupnie nowego polskiego "wynalazku" semi slicków Extreme Type-R. Poluję również na używane slicki w średniej mieszance Michelin SA20.
RS Mark III / było ST225 / ST150

sseebbaa1

17.03.2015, 09:59 #10 Ostatnia edycja: 17.03.2015, 10:01 by sseebbaa1
Federale do tych Toyo, to chyba jednak nie są porównywalne. Chociaż znalazłem opinię, że w ciepłe dni Federale mogą kręcić podobne czasy, a przez swoją większą twardość wystarczają na dłużej. Jak Ty to odbierasz?

No i daj jakieś szczegóły tych wynalazków, bo nie słyszałem o tym.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

yayko

ja mam federale i jak jest ciepło to bardzo dobrze trzymają :P

« Dodane: 17.03.2015, 10:42 »

PS:Masz fajny kask:D

TowerST

Federalse RSR595 to odczuwalnie gorsza opona od Toyo R888 (im zimniej tym to się pogłębia), ale znacznie tańsza i starcza na około 2x dłużej.
Opony Extreme kosztują tyle co Federale a nawet mniej i według zapewnień twórców oraz osób testujących robią lepsze czasy niż R888, co zresztą było ich strategicznym celem konstrukcyjnym.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://extreme-tyres.com/pl/opony/

Kask ma swoją historię, dopóki nie miałem kubełka - była to jedyna opcja, żeby mieć coś na głowie i nie haczyć o sufit (mam 201 cm wzrostu). Od kiedy jest kubeł - jest wystarczająco miejsca na profi kask, ale powiedzmy, że się jeszcze zastanawiam nad wyborem,
RS Mark III / było ST225 / ST150

sseebbaa1

1. Spotkałeś się już z jakimiś niezależnymi opiniami w internecie odnośnie tych opon?
    Kiedy będziesz je testował?

2. To kubełek jest aż o tyle niższy? Na ostatnim zdjęciu wyglądasz jakbyś był 30 cm niższy :)
    (tylko długość rąk została hehe)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

TowerST

1. Jest trochę opini na temat tych opon w netcie (chociażby Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.racingforum.pl) - są OK. Myślę, że do miesiąca je będe miał.
2. Kubeł jest mega niżej, oczywiście z 3 ustawień z przodu i 3 z tyłu wszystko jest najniżej w moim przypadku.
RS Mark III / było ST225 / ST150