Poliuretan w zawieszeniu i pod silnikiem

st-power, 17.01.2015, 21:36 « poprzedni - następny »

st-power

Ponieważ mocno się zastanawiam nad montażem tulei poliuretanowych w zawieszeniu natknąłem się na ciekawy artykuł o jego wadach i zaletach :
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://autokult.pl/2913,poliuretan-w-zawieszeniu-i-pod-silnikiem-wady-i-zalety

Proszę o wypowiedzi osób,które mają już doświadczenie w stosowaniu w/w materiału.

Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi

MAG

Miałem poliuretany w ST200 - tuleje wahaczy z przodu plus stabilizatory przód i tyl.
Przy okazji wymieniłem rowniez sworznie i końcówki drążkow plus zmieniałem sprezyny na H&R.
Łączny efekt - auto zrobiło sie duzo twardsze i prowadzilo sie jak po sznurku, ale rzeczywiście komfort mocno spadł.
Co do trwałości - zrobione ok 80tys na tym zestawie i obecny właściciel napisał mi ze albo sworzeń albo końcówka z jednej strony zaczęła sie powoli odzywać ...
Auto używane przez ostatnie 5lat jako drugie i dla funu...

« Dodane: 18.01.2015, 10:06 »

Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

st-power

Cytat: MAG w 18.01.2015, 10:06Miałem poliuretany w ST200 - tuleje wahaczy z przodu plus stabilizatory przód i tyl.
Przy okazji wymieniłem rowniez sworznie i końcówki drążkow plus zmieniałem sprezyny na H&R.
Łączny efekt - auto zrobiło sie duzo twardsze i prowadzilo sie jak po sznurku, ale rzeczywiście komfort mocno spadł.
Czyli ciężko u Ciebie stwierdzić, co wniosły poliuretany,bo sprężyny H&R słyną z tego,że robią "taczkę" z zawieszenia :)
Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi

MAG

Dokładnie - dodatkowo miałem juz fabryczną zawieche mocno zużytą z wybitymi tulejami, koncowkami i lacznikami staba.
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

przemtol

Ma ktoś porównanie powerflexa do deuter olkusz, stronflex, mbps czy innych?
Olkusz ma na przód zestaw do wszystkich wersji, a na tył tylko kombi. Brak do liftback i sedana. Nie maja tulei tylnej belki.
Warto dorobić u nich czy lepiej brać gotowego sprawdzonego powerflexa?

Przepraszam za odkop :)

MAG

O jakim aucie piszesz?
Mam poliuretany w S-Maxie i idzie do mnie komplet do Focusa ST Mk2
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

przemtol

ST220.
Skąd brałeś? Jakiej twardości, jak można wiedzieć?

MAG

Zamawiałem u Thomasa z FSV - on dopbierał twardość, tak, żeby było twardziej niż w serii, ale nie betonowo...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

Alek

Miałem w ST220 przednie poliuretany z Olkusza, rozpadły się po pół roku i nie uwzględnili reklamacji :/