Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


Wtryski focus rs 440 CC

thomas198, 07.01.2015, 23:07 « poprzedni - następny »

ST

14.03.2016, 16:31 #45 Ostatnia edycja: 14.03.2016, 20:31 by ST
Dzięki za szybką odpowiedź. Ja u siebie mam założony kolektor AS, intercooler Wagner, dolot Simota, układ wydechowy Milltek non resonated, świece Denso IKH 22. I chciałbym możliwie blisko zbliżyć się do 300KM. Seria pokazała na fabrycznych gratach 237KM i 340nM. Za jakiś czas odwiedzę zaprzyjaźnioną hamownię (zamierzają wywalić mi katalizator) i zobaczymy co wyjdzie. Z uwagi na minimalny przebieg auta 9000 km z małym haczykiem nie chodzi mi po głowie nic ekstremalnego w rodzaju wymiany turba.
I nie chcę też nadmiernie żyłować silnika do ostatniego konia. Bo zajeździć kobyłkę to nie sztuka :)
A o autko dbam - zdjęcie pod maską niech świadczy :D Bo nie sztuka błyszczeć tylko  lakierem i wypucowanymi felgami na zewnątrz.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


skoti79

wygląda, jakby nie był jeżdżony, taki czysty :D

ST

Zimą nigdy nie jeżdżony :)

sseebbaa1

Do jakiej mocy wystarczają te wtryski w RS-ie?
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

TAM

14.03.2016, 19:32 #49 Ostatnia edycja: 14.03.2016, 19:33 by TAM
Cytat: ST w 14.03.2016, 16:31nie chcę też nadmiernie żyłować silnika do ostatniego konia
Bluefin Stage3 daje ok. 300 KM i jest bardzo cywilizowany. Ale musisz wymienić jeszcze DV na Forge'a.


« Dodane: 14.03.2016, 19:33 »

Cytat: sseebbaa1 w 14.03.2016, 18:33
Do jakiej mocy wystarczają te wtryski w RS-ie?
Do około 350 KM, powyżej to dla silnika jazda na krawędzi brzytwy.

ST

14.03.2016, 19:42 #50 Ostatnia edycja: 14.03.2016, 20:50 by ST
Dzięki za wszystkie informacje. A Forge'a jakbym się kiedyś skusił to gdzie i za ile można dostać?
Pamiętam, że kiedyś sprzedawałeś swojego z żółtą sprężyną za 480pln.
Nie wiem czy taki do ST się nada:Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://re5pect.pl/regulowany-aktuator-forge-do-ford-focus-rs-mk-2.html

TAM

Nie nada się, ma inne mocowanie. Ale ja mówiłem o zaworze recyrkulacji (DV), aktuator w drugiej lub trzeciej kolejności.

ST

15.03.2016, 06:58 #52 Ostatnia edycja: 15.03.2016, 07:02 by ST
 No faktycznie, a swoją drogą to z Ciebie nocny duch :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.tomson.com.pl/product-pol-1864-Zawor-upustowy-recyrkulacyjny-Forge-Motorsport-Ford-Focus-RS-Mk2-Focus-ST250.html
Pewnie o to chodziło.

TAM

Tak, to ten zawór.
Ze mnie nocny duch? To co powiedzieć o Tobie?! :-)

ST

15.03.2016, 11:41 #54 Ostatnia edycja: 15.03.2016, 19:43 by ST
No o 3/35 to ja się na drugi bok przewracałem w łóżku :D
Jeszcze raz dzięki za ukierunkowanie na właściwe "tory".

« Dodane: 15.03.2016, 19:43 »

Zastanawiam się czy lotka na tej foczce to oryginał z RS-a, bo gościu co sprzedaje nie ma o tym bladego pojęcia:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://otomoto.pl/oferta/ford-focus-st-225-ID6yjhC9.html
Dowiedziałem się tylko tyle, że jest w czarnym połysku...

ST

Cytat: TAM w 14.03.2016, 19:32
Bluefin Stage3 daje ok. 300 KM i jest bardzo cywilizowany. Ale musisz wymienić jeszcze DV na Forge'a.

Jak poleciłeś tak zrobiłem - DV wymieniony na Forge. :)
Jak zobaczyłem na własne oczy z bliska jak ten DV niepewnie wygląda, to nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na Forge.