Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


Wtryski focus rs 440 CC

thomas198, 07.01.2015, 23:07 « poprzedni - następny »

thomas198

Cytat: weksla w 12.01.2015, 15:01
Sadze że taniej nie znajdziecie 550cc Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://olx.pl/oferta/wtryskiwacze-bosch-550ccm-nowe-vr6-turbo-1-8t-focus-rs-CID5-ID5qsK5.html
Rozmawiałem z tym gosciem za 5 sztuk 1000 zeta , nie wiem ile tego ma .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

weksla

Potwierdzam 1000zł za 5szt
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

carlosc

Podejda do rsa 305km napewno??? 400kucy wytrzymaja a jak sądzicie  turbo sprzeglo nie kleknie?
Kiedyś focus st 2.5t 287km,teraz focus rs 2.5t 410.7km  :-D
Fb : Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/carlosrs410/

weksla

Nie sądzę.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

carlosc

Nie sadze? W sensie ze wytrzymaja podzespoly moc 400km? No silnik zakuty seryjnie  ale obawiam  sie o sprzeglo i turbo :-(
Kiedyś focus st 2.5t 287km,teraz focus rs 2.5t 410.7km  :-D
Fb : Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/carlosrs410/

thomas198

Bardzo mi przykro ale silnik nie jest zakuty , ford wszystkich okłamał,  a turbo wytrzyma do 420 bez problemu po prostu wiecej juz nie dmuchnie , co do sprzegla do 500Nm wytrzyma po wyzej bedzie slizgac , a przy 380 -400 KM napewno przekroczysz 500Nm .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

weksla

Napisałem w tym sensie że nie sądzę aby nie wytrzymało:)
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

TowerST

Porozmawiałem z moim tunerem i niestety podziękuje. Przy moim programie 290/460 wtryski raczej nic nie dadzą, turbo jest wąskim gardłem. O ile mogłoby dmuchnąć jeszcze ciut więcej, o tyle tak wysilone szybko by powiedziało papa.
RS Mark III / było ST225 / ST150

thomas198

To ja sie zapytam tak jaki masz AFR , i temperature spalin ?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

weksla

Czyli suma summarum nie warto wkładać wtrysków RS bez wymiany turbo?
Thomas ma to sens?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

thomas198

Ja sie pytam TowerSt ile ma afr i temp spalin , a potem odpowiem co o tym myślę i sie co niektórzy zdziwią .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

TAM

13.01.2015, 21:10 #26 Ostatnia edycja: 13.01.2015, 21:11 by TAM
Warto, bo są lepsze i bezpieczniejsze - ori kończą się w okolicach właśnie 280 KM i nie da się na nich utrzymać dobrego AFR przy wyższych obrotach.

thomas198

13.01.2015, 21:24 #27 Ostatnia edycja: 13.01.2015, 21:28 by thomas198
Cytat: TAM w 13.01.2015, 21:10
Warto, bo są lepsze i bezpieczniejsze - ori kończą się w okolicach właśnie 280 KM i nie da się na nich utrzymać dobrego AFR przy wyższych obrotach.
W koncu jest ktos kto to rozumie, bardzo mi przykro ze co niektórzy maja takich fatalnych tunerów którzy podstaw nie znają,  w ST na ori wtryskach bezpieczne jest 270 KM przy AFR 12, po wyżej tego temperatura spalin bedzie skakac ponad 1100 stopni sam tego doświadczyłem ,a ze mam EGT to uwazalem na temperaturę,  dodam ze mój pierwszy tuner ECU to nie był Heko, a po wyzej 1150 pekaja tuleje, wyskakują dziury w tlokach itp. Jedyne co ratuje to pojechac po lambdzie do 11,5-12.00 co przy ori stekowych wtryskach nie ma szans. Dadam ze jak sie zmieni na wtryski z RSa mozna podjechać do tunera i lekko poprawic mape i podlac paliwo u góry,  a zeby koni nie przybylo przeważnie bawia się zapłonem i go opozniają,
Ps nie jestem pewien ale najprawdopodobniej nasz sterownik tez sie broni przed duza temp spalin ujmując zaplon i dolewajac paliwa,  ale gdy wtryski juz wiecej nie moga to czym ma przylac .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

TowerST

jutro jade shamować Fiestę do Mirka to przy okazji porozmawiam z nim o Focusie. Pozwolę sobie zacytować Ciebie - zobaczymy co powie. Jutro się odezwę.

p.s.

8 osób na 10 ma Focusy porobione na +/- 290 KM przy ori wtryskach i nie znam osoby, której pękły tuleje. Za to znam kilka którym pękły na 300+ na RSowych wtryskach. Na ogół pękały im na autobanie przy długiej jeździe w okolicach 250km/h.


RS Mark III / było ST225 / ST150

weksla

Powaga znasz wiele osób mających moc 300 koni którym pękały tuleje przy wtryskach RS?

tz 290 a 300 to aż taka przepaść, czy piszesz 300 to moze tez np 340?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps