Czy to są faktycznie wtryski do Rs II ?

weksla, 17.11.2014, 08:43 « poprzedni - następny »

weksla

Potwierdzi ktoś czy te wtryski podejdą plug&play do focusa ST225?

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://olx.pl/oferta/wtryskiwacze-bosch-550ccm-nowe-vr6-turbo-1-8t-focus-rs-CID5-ID5qsK5.html
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

snafu

Z info jakie ustaliłem są to 440cc. 550cc podejdą ale to chyba pod 400KM, inaczej ciężko stroić będzie.
Info do potwierdzenia. Taka jest moja wiedza. 

T

17.11.2014, 09:21 #2 Ostatnia edycja: 17.11.2014, 09:25 by badger
Ogólnie mówiąc, wtryskiwacze powinny być takie, żeby pod maksymalnym obciążeniem duty-cycle nie przekraczało, powiedzmy (tu są różne opinie), ok. 80%. Mniejsze wtryskiwacze to większe ryzyko uszkodzenia, a także mały margines wydajności, która -- jak wiadomo -- spada z czasem. Z kolei dużo za duże to problem z dokładnym strojeniem przy niskich obciążeniach (np. na niskich obrotach).

« Dodane: 17.11.2014, 09:22 »

Tutaj macie niezły kalkulator:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.witchhunter.com/injectorcalc1.php

« Dodane: 17.11.2014, 09:25 »

...i z niego wynika, że jeśli ktoś myśli o 300+ to chyba lepiej założyć 550cc.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

MAG

Ale jesli w ST nie będziemy wzmacniać bloku, to max bezpieczne będzie 320-330KM, a do takich wartości w zupełnosci wystarczą RS'owe wtryski 440cc
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

snafu

I przy tym lepiej się wystroją. Z tego co MAG pisałeś, 440cc do 360-370 wystarczają tak?

weksla

Czyli 550 poprostu za duże.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

TAM

W ST 440 cc dają na pewno radę do 340 KM (tak było u mnie) przy AFR 11.5, więc baaardzo bezpiecznie, a w praktyce jeszcze dobrze się sprawują w RS-ach wystrojonych na 370 KM. Myk polega na tym, że nie ma problemu z uzyskaniem DC nawet 100% (wtryski leją wtedy cały czas i co ciekawe wszystko jest ok). Ponadto 440 cc można wymienić nic więcej nie robiąc, niepotrzebne jest żadne dodatkowe strojenie itd. Natomiast do wtrysków 550 cc ECU się nie zaadaptuje, nie ma najmniejszych szans. Potrzebny jest do nich całkiem nowy soft.