Mondeo ST200 [mondi w kombi]

Flaman, 12.08.2014, 08:57 « poprzedni - następny »

bishop

Cytat: Flaman w 24.06.2015, 08:13Z innej beczki
A czemu Subaru przeszło taki remont? Znasz przyczyny?
ps. Gratuluję syna.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

Flaman

Subaru było kupowane jako auto rodzinne do gazu, bo szkoda było ST gazować. Na autostradzie w drodze na forumowy spot przy prędkości 200 per godzinę auto straciło na mocy, a wcześniej zapalała się kontrolka engine( co było w trakcie diagnozy), na kompie wyskakiwał czujnik ciśnienia, ale nie wiadomo było o jakie ciśnienie chodzi i czego. U mechanika okazało się, że motor nie ma ciśnienia na garach. Po rozebraniu wyszły dziurawe zawory. Po głębszej diagnozie wyszło również, że silnik już miał problem i zapewne został poremontowany na sprzedaż, a że została założona instalacja LPG i moja ciężka noga szybko doprowadziła motor do zgonu i tak naprawa wyszła nas zakup względnie dobrego ST mk2 :/

Cytat: bishop w 24.06.2015, 10:25ps. Gratuluję syna.
Dzięki :D
Najpierw ogarnij siebie, potem auto.

Flaman

Po wymianie sprężyn tył od razu poszedł do góry. Teraz przynajmniej przód nie pieje w stosunku do tyłu. Sprężyny założyłem firmy KILEN, są grubsze od tych co miałem na aucie. Nie wiem jak się jeździ, bo żona nim jechała :/ ale sobie przetestuje gdzieś na krętej drodze :D
Najpierw ogarnij siebie, potem auto.

sseebbaa1

Cytat: Flaman w 01.07.2015, 14:30Sprężyny założyłem firmy KILEN, są grubsze od tych co miałem na aucie.
A ta większa grubość nie powoduje innej charakterystyki? W najgorszym razie może nawet prawie w ogóle się nie uginać i co wtedy? Będziesz jeździł z workami cementu w bagażniku, żeby było troszkę komfortu?
:)

Oczywiście to żart, ale czy dobrze to sprawdziłeś?
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

Flaman

Ja się częściami nie zajmuję. Mam kolegę pracującego w sklepie z częściami do francuzów i Forda. On od kilku lat zajmuje się zamówieniami, bo ja to o mogę pojeździć. Co do twardości, to odczucie mam wręcz przeciwne. Co prawda za często mondka z tyłu oglądać w czasie jazdy nie miałem okazji, ale miałem wrażenie, że tył właśnie mocno pracuje, nawet żonę pytałem, czy nie czuje przechyłów na strony na zakrętach, więc za twarde na pewno nie są :D
Najpierw ogarnij siebie, potem auto.

Flaman

Cytat: sseebbaa1 w 01.07.2015, 13:50W najgorszym razie może nawet prawie w ogóle się nie uginać i co wtedy? Będziesz jeździł z workami cementu w bagażniku, żeby było troszkę komfortu?

Zawieszenie pracuje rewelacyjnie, bardzo dobrze auto się zachowuje na zakrętach, a co do komfortu to nie mam zastrzeżeń. Być może dlatego, że w Probie nie ma z tyłu w ogóle zawieszenia :P Teraz przynajmniej bez obaw mogę ciągnąć przyczepkę bez obaw, że oponą będę tarł o nadkole.
Najpierw ogarnij siebie, potem auto.

Flaman

Byłem w Wawie MDO i stwierdzam, że zawieszenie pracuje obłędnie. Przy 100 per hour nie jestem wstanie wybić auta z toru jazdy. Jednak opony stwierdzam, że są za szerokie i jak je skończę, to zakładam maks. 225.
Najpierw ogarnij siebie, potem auto.