Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


ST220

marcin uk, 28.01.2014, 02:04 « poprzedni - następny »

caqerr

Jak tylko leniwą żyć rusze do garażu to Ci dam znać :)
W sumie swifta trzeba by było przepalić...

marcin uk

Cytat: sseebbaa1 w 28.01.2014, 20:15Ja mam swojego obniżonego dodatkowo 35 przód i 30 tył (sprężyny MAD).

daj linka to tych spreżynek jeśli możesz. Dzięki.


« Dodane: 28.01.2014, 22:50 »

Cytat: caqerr w 28.01.2014, 21:38Jak tylko leniwą żyć rusze do garażu to Ci dam znać
W sumie swifta trzeba by było przepalić...

to rusz 4 litery i daj znać , przepal przepal bo już czas :)

caqerr

No czas... Stoi beSTia w garażu...
Ale teraz trakcji w ogóle nie ma :(
Swoją drogą do 100 ta mała popierdółka idzie porównywalnie z ST220 :)

MAG

Prosty sposób na wydech to wyciecie środkowych tłumików i w ich miejsce wstawienie zwykłej prostej rury.
Ja tak z musu musiałem zrobić (wysypał mi sie wkład jednego ze środkowych) i byłem baaaaardzo pozytywnie zaskoczony jak przyjemnie sie zmienił dźwięk - stał sie głebszy i bardziej "agresywny", no i przy normalnej jeździe zupełnie nie przeszkadzał, ale za to po depnieciu ... ;-)

Mam trójkę dzieciaków, a dwójka z nich w tamtym czasie to były maluchy, wiec nie mogłem sobie pozwolic na żaden "wyjacy" ani "basujący" wydech (zreszta nie lubię czegos takiego), a ten "mod" sie naprawdę super sprawdził.

Co do zawiechy - Eibach jest super i wcale dużo droższy od MAD'a nie jest (w moim S-Maxie miałem MAD'y ale je wywaliłem, bo przednie sprężyny były źle zrobione i rozwaliły mi dwa komplety łozysk MacPersonów w 8-10 tys km!!!)

Zaciski od Focusa ST to bazis i dopiero wtedy hamowniki staja się pewne w tym aucie.

Jeszcze co do zawiechy - w ST200 miałem H&R i były zdecydowanie twardsze od Eibachów - jak przesiadałem sie z ST200 na ST220 to nawet żonka stwierdziła że ten nowy jakos tak strasznie sie przechyla na zakretach ...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

marcin uk

Czyli napewno:
1. wymiana zasicskow i hamulców
2. spręzyny, ale to zrobie jak zrobi się cieplej bo teraz na drogach się nie poszaleje ;)

A ja właśnie kupiłem Alpine radio Din do mojego STek :) zobaczymy jak bedzie grało
Zakupiłem też oświetleni do środka wszysko LED

Czekam na nowe światła poliftowe.

I kurcze jeszcze czekam na olej NANO Drive Millera.

To wyciecie zrobi chyba na koniec tygodnia pojade do jakiegoś warsztatu.

Właśnie teraz przyjechałem do domu i podjechamal mnie bmw e46 coupe ciemne szyby gangsterka :) przepusciłem i usiadłem :) bmw nie mogło odejsc :) fakt coraz bardziej mnie ten STek zaskakuje.
Ninus - przedni naped potrafi "uciec" na 2 biegu na mokrej nawierzchni.

Ale bmw bylo w szoku ;) a sam miałem tydzień temu z 3.5 v8 litrowym silnikiem e39 M sport 535i :)

MAG

Miałem okazje pojeździć E39 540i, a tam siedział juz ten nowszy 4,4V8 pod 300 koni (po wejściu E60 miał juz 333KM) i kurczę, fajnie toto latalo...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

marcin uk

 
Cytat: MAG w 30.01.2014, 08:54Miałem okazje pojeździć E39 540i, a tam siedział juz ten nowszy 4,4V8 pod 300 koni (po wejściu E60 miał juz 333KM) i kurczę, fajnie toto latalo...

:) e39 540i są tylko i wyłacznie w automacie, a ja chciałem w manualu więc postawiłem na 3.5 V8
Fakt faktem bmw prowadzi się świetnie i tutaj żadne autko nie podskoczy.

MAG

Ta 540-tka (oczywiscie automat, rocznik 2001), to było auto klienta (notabene jednego z najbardziej znanych w Trójmieście lekarzy), które sprzedawaliśmy, bo gościu zamówił u nas rocznego Jaguara XJ8....
To było chyba w roku 2005-tym, bo pamietam, że było to tuż przed wejściem na rynek E90-tki...

Jako ciekawostkę mogę powiedzieć równiez to, że sprzedawalismy w tamtym czasie również 535i V8, ale jeszcze stare E34 (rocznik 91 albo 92) - i było to auto, które było dokładnie tym egzemplarzem, który na Targach Poznańskich był prezentowany przez ówczesnego importera BMW do Polski.
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

marcin uk

I jakie jest brzmienie V8 ;) ?

Szkoda, że u mnie w STeku nie mogę chociaż podobnego uzyskać czytam i czytam i każdy inne ma zdanie od filtru stożkowego po wkład k&N, po końcówki, wyciecie lub zmiane środkowych tlumników itp. itd.

Może ktoś wyrazi w końcu opinie jak obniżyć ten troszkę piskliwy dzwięk V6, nie musi buczeć , ale delikatnie pomrókiwanie pomaga :)


T

Cytat: marcin uk w 31.01.2014, 18:18Może ktoś wyrazi w końcu opinie jak obniżyć ten troszkę piskliwy dzwięk V6, nie musi buczeć, ale delikatnie pomrókiwanie pomaga
Zmień tłumiki końcowe na dobre przelotowe (średnica jest 2"). Dźwięk wydechu (szczególnie niskie tony) zależy głównie od nich. Z tym, że tłumiki różnych producentów brzmią bardzo różnie -- warto poprzeglądać YT żeby zorientować się w charakterze brzmienia danej marki.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

marcin uk

Cytat: Tomasz w 31.01.2014, 18:48Zmień tłumiki końcowe na dobre przelotowe (średnica jest 2"). Dźwięk wydechu (szczególnie niskie tony) zależy głównie od nich. Z tym, że tłumiki różnych producentów brzmią bardzo różnie — warto poprzeglądać YT żeby zorientować się w charakterze brzmienia danej marki.

Ok masz coś konkretnego naza lub chociażby coś z allegro ebaya niemarkowego lub markowego. Dziękuje.

MAG

Jesli zechcesz przeznaczyć na na wydech cat-back 500 funtów, to masz do wyboru np. Miltec'a albo JP Performance, że wymienie te najbardziej w UK popularne.
Miltec jest jak dla mnie osobiscie zbyt "ostry", a JP brzmi rewelka - w moim byłym aucie jest teraz taki zamontowany - jak dla mnie miodzio.

Najprostsze i najtańsze to wywalic środkowe tłumiki - tak jak Ci juz to pisałem, ale oczywiście nie oczekuj wtedy jakichś ogromnych zmian.
Chociaż ja byłem baaaaaardzo zadowolony z efektów tego ruchu ;-)
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

marcin uk

Cytat: MAG w 01.02.2014, 21:39Miltec'a

tego widziałem na ebayu, ale JP Performance jak i gdzie znaleść i czy jest jakieś na youtoobe, żeby posluchać ?

MAG

Zaloguj sie na Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.www.stdrivers.co.uk - tam bardzo duzo chłopaków pisze o JP i w galerii maja też fotki i filmiki.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.jpexhausts.co.uk/page.asp?id=31&n=Full-Systems
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

marcin uk

ok widziałem :) dość droga sprawa więc teraz po prostu wytne środkowy tuning i zmienie końcówki.