FORD TUNING FORUM - Ford Cougar, Ford C-Max, Ford Escort, Ford Fiesta, Ford Focus, Ford Fusion, Ford Mondeo, Ford S-Max...
FORD TUNING FORUMFORD TUNING FORUM
Korzystając z forum (przechodząc do kolejnych podstron) akceptujesz nasz Regulamin oraz Politykę Prywatności.
W przeciwnym wypadku możesz opuścić forum, ale prawdopodobnie będziesz żałować, więc nie zalecamy tego. :)

[Focus] Chiptuning ST 2.0 Ecoboost 250

FORDTUNING.PLTuning mechaniczny i stylistycznyTuning silników benzynowych turbo[Focus] Chiptuning ST 2.0 Ecoboost 250
1 [2] 3 4
sseebbaa1 #15 | 04.06.2014, 15:24
    Moderator
    ST220 3.0 V6 / S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift
    Gorzów

    jakaś tam jest Cheesy

    Ale mechaniczna?
    Czy jakiś elektroniczny substytut?

    heko #16 | 04.06.2014, 16:00
      Weteran forum
      Focus 3 RS 2.3eb 350...?
      Kraków

      WWW
      elektro...ale na torze daje radę, tylko tarcze świecą Cheesy

      heko #17 | 09.06.2014, 21:14
        Weteran forum
        Focus 3 RS 2.3eb 350...?
        Kraków

        WWW
        na torze Smiley

        http://youtu.be/UdRHmzHg7Bg

        proxa #18 | 26.09.2014, 15:20
          Nowicjusz
          Focus ST MK3
          Nowy Sącz

          Witam Panów,
          Jestem tutaj nowy i nie bardzo wiem gdzie mogę zacząć ale chciałbym Was zapytać o sens zastosowania takiego rozwiązania: http://www.racechip.com/chiptuning/ford/focus/3-dyb/st-2-0-ecoboost-184kw/index.php bez dodatkowych modyfikacji.
          Będę wdzięczny za odpowiedź.
          Pozdrawaim
          Andrzej

          Rijndael #19 | 26.09.2014, 15:36
            Administrator
            Warszawa

            Ja bym wolał indywidualne strojenie na hamowni.

            proxa #20 | 26.09.2014, 15:57
              Nowicjusz
              Focus ST MK3
              Nowy Sącz

              Ja bym wolał indywidualne strojenie na hamowni.

              A Kogo sensownego poleciłbyć, jaką firmę?

              MAG #21 | 26.09.2014, 16:00
                Weteran forum
                Smokus Maximus & STraszydło
                Gdańsk / Kristianstad (S)

                Powiem tak - jeżeli  kolesie twierdza że są w stanie samym boxem bez  żadnych innych modyfikacji wyciągnąć z tego silnika  321KM i 457Nm, to wzbudza  to moja wielką wątpliwość, szczególnie  że  wykresy przez nich załaczone sa delikatnie rzecz mówiąc "mało wiarygodne" (najlepszy motyw, że "wykres z hamowni" ma zakres  do max 4.700 obrotów i max moc wystepuje w okolicach 4.200obr, gdzie na wykresach od  Heko widać wyraźnie jak powinno to wyglądać.

                btw - wykres dla silnika 2,5T wygląda niemal identycznie jak ten dla 2,0Ecoboost - ciekawe, nieprawdaż Wink


                « Dodane: 26.09.2014, 16:02 »

                A Kogo sensownego poleciłbyć, jaką firmę?
                Proxa - sorki, ale czytałes w ogóle ten wątek, czy tak "z głupia frant" napisałeś swojego posta?

                proxa #22 | 26.09.2014, 16:13
                  Nowicjusz
                  Focus ST MK3
                  Nowy Sącz

                  Powiem tak - jeżeli  kolesie twierdza że są w stanie samym boxem bez  żadnych innych modyfikacji wyciągnąć z tego silnika  321KM i 457Nm, to wzbudza  to moja wielką wątpliwość, szczególnie  że  wykresy przez nich załaczone sa delikatnie rzecz mówiąc "mało wiarygodne" (najlepszy motyw, że "wykres z hamowni" ma zakres  do max 4.700 obrotów i max moc wystepuje w okolicach 4.200obr, gdzie na wykresach od  Heko widać wyraźnie jak powinno to wyglądać.

                  btw - wykres dla silnika 2,5T wygląda niemal identycznie jak ten dla 2,0Ecoboost - ciekawe, nieprawdaż Wink


                  « Dodane: 26.09.2014, 16:02 »
                  Proxa - sorki, ale czytałes w ogóle ten wątek, czy tak "z głupia frant" napisałeś swojego posta?
                  sorki...juz wszystko widzę...
                  MAG #23 | 26.09.2014, 16:29
                    Weteran forum
                    Smokus Maximus & STraszydło
                    Gdańsk / Kristianstad (S)

                    sorki...juz wszystko widzę...
                    Uderzaj do Grzegorza (Heko) IMHO jedyne bezpieczne i  sensowne rozwiązanie przy twoim aucie Wink

                    TAM #24 | 26.09.2014, 16:34
                      Weteran forum

                      Focus ST '06
                      Warszawa

                      Ja odradzam. I nie chodzi mi o to, że indywidualne strojenie na hamowni jest lepsze, bo to jest jasne, ale ta modyfikacja polega na wstawieniu obcego procesora, który - biorąc pod uwagę jego możliwości - całkowicie zastępuje oryginalne mapy i przejmuje kontrolę nad silnikiem. Po prostu nie uwierzę, że jakakolwiek firma zrobi lepsze mapy od oryginalnych, będących wynikiem niezliczonych testów i tysięcy godzin pracy inżynierskiej. Poza tym bałbym się z 2-litrowego silnika wyciskać ponad 320 KM bez żadnych modyfikacji mechanicznych (nie wspominają tam nawet o potrzebie wymiany intercoolera!) - to jakaś masakra. Z wykresów widać, że największy moment obrotowy wypada przy 2000 obr., czyli akurat wtedy, gdy jest najmniej potrzebny i jednocześnie bardzo szkodliwy dla silnika. Spokojnie mogliby zdjąć 50 Nm, aby uzyskać bezpieczny, płaski przebieg do ok. 3300 obr, nie tracąc mocy maksymalnej. Nie zrobili tak, bo... większy moment obr. lepiej wygląda marketingowo.

                      heko #25 | 26.09.2014, 16:38
                        Weteran forum
                        Focus 3 RS 2.3eb 350...?
                        Kraków

                        WWW
                        hehehehehe...hahahahaha, ponad 300KM na boxie, haaaaaa, haaaaaa, haaaaaaaaaa Cheesy
                        i to jeszcze racechip box, dopiero co zdemontowalem takiego z bmw i założyłem Vtechwego i przyrosty 2x lepsze
                        2.0eb 250KM samym programem/strojeniem max 280KM
                        IC wysiada już w serii, więc to pierwsza modyfikacja, układ wydechowy czyli DP daje niewiele, ale jest postawą do dalszych modyfikacji...a te to:
                        turbo, turbo i jeszcze raz turbina, bez wymiany na wydajniejsza, nie zrobisz nic Smiley

                        proxa #26 | 27.09.2014, 09:40
                          Nowicjusz
                          Focus ST MK3
                          Nowy Sącz

                          hehehehehe...hahahahaha, ponad 300KM na boxie, haaaaaa, haaaaaa, haaaaaaaaaa Cheesy
                          i to jeszcze racechip box, dopiero co zdemontowalem takiego z bmw i założyłem Vtechwego i przyrosty 2x lepsze
                          2.0eb 250KM samym programem/strojeniem max 280KM
                          IC wysiada już w serii, więc to pierwsza modyfikacja, układ wydechowy czyli DP daje niewiele, ale jest postawą do dalszych modyfikacji...a te to:
                          turbo, turbo i jeszcze raz turbina, bez wymiany na wydajniejsza, nie zrobisz nic Smiley

                          dziekuję za odpowiedź, można do Ciebie podjechać jak będę w Krakowie kiedyś? podałbyś mi nr telefonu, dzięki
                          heko #27 | 27.09.2014, 12:02
                            Weteran forum
                            Focus 3 RS 2.3eb 350...?
                            Kraków

                            WWW
                            511 506 806

                            heko #28 | 19.11.2014, 22:49
                              Weteran forum
                              Focus 3 RS 2.3eb 350...?
                              Kraków

                              WWW
                              no i proszę, na własną furę czasu brak...a tu taka sytuacja Cheesy


                              Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)


                              TAM #29 | 20.11.2014, 01:02
                                Weteran forum

                                Focus ST '06
                                Warszawa

                                Ale to chyba z turbiną z RS-a? Z 3" kompletnym wydechem bez kata i ogromnym IC?

                                1 [2] 3 4