[Focus] ST'06 Electric Orange by Walec

walec, 17.07.2013, 19:15 « poprzedni - następny »

MAG

Jakby co, to na weekend bede w 100-licy...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

baki

a ja prawdopodobnie nad morzem :/
2.0 TDCi 167KM 388 Nm

walec

Marudy :D
Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)

wilhelm

Super foka i dobrze, że kolejny maniak na forum :D

Cytat: walec w 17.07.2013, 19:15- wymiana oleju  na Motul 5W30

Ja bym osobiście wolał coś 0w40 (motul, valvoline, millers)

Cytat: walec w 17.07.2013, 19:15-  przód będę wiedział dzisiaj co to za sprężyna ale stoi tak nisko że do garażu nie mogę wjechać
i wymieniam na serię bo już po przycierałem zderzak Sad

Albo wszędzie seria, albo komplet eibachów. Patrząc na fotę i znając niemców pewnie masz eibachy :) Osobiście polecam te sprężyny, a wjazd do garażu zawsze można przerobić.

Cytat: walec w 17.07.2013, 19:15- tarcze dobre oryginały + klocki Ferodo DS Performance

Ja mam od 4 miesięcy zwykłe tarcze brembo, do tego klocki Ferodo DS2500 i płyn RBF660. Hamuje fajnie, ale mam wrażenie, że tarcze już się trochę pokrzywiły.
Cytat: walec w 17.07.2013, 19:15- IC chinol

Ja mam chinola 600x300x76 i mam wrażenie, że jest wydajniejszy niż ten 550x230x65. Próbowałem się z dwoma osobami z tymi mniejszymi którzy też mieli robiony program u heka i przy wyższych prędkościach trochę słabiej jechali.

Cytat: walec w 17.07.2013, 19:15- chce jeszcze BlowOffa ale Heko odradza więc już sam nie wiem Cheesy bo bardzo chce mieć Tongue

U mnie nie było problemów, ale profilaktycznie sprzedałem. Z głośnym wydechem i tak go nie słyszałem, jak chcesz mieć efekt podobny do BOV'a to załóż stożek np. w nadkole.

Cytat: walec w 18.07.2013, 11:33No strasznie mi się nie podobają te schowane felgi w nadkola

Ja mam tomasony z ET40 i 8.5", wystają od serii bardziej o 2cm i wygląda to już fajnie. Dla łożysk to pewnie tak jakbyś założył 12mm dystanse. Do seryjnych felg możesz kupić przykręcane 20mm i nic nie będzie obcierać nawet z eibachami a powinno super wyglądać

Cytat: walec w 17.07.2013, 19:15W międzyczasie po hamulcach ale przed wizytą u Heko muszę zrobić EcoTuning
czyli założyć LPG do foki - wiem wiem gaz to zło ale jeżdżę sporo i to dla mnie
duża oszczędność

Jak dużo jeździsz to się opłaca, ja jestem zadowolony :) Ale jedź zdecydowanie po wizycie u heka. U mnie jakoś się to turla Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.youtube.com/watch?v=wOgidxrJSVg

Cytat: walec w 17.07.2013, 19:15- szybki tył ciemniej, przód minimalnie
- czarne lampy ledowe - tylko gdzie je kupić
- znaczki forda przód i tył w czarno pomarańczowe
- znaczek ST z przodu
- wymyśliłem sobie jeszcze aby dyfuzor z tyłu, ramki halogenów i świateł w zderzaku z tyłu, a także atrapy w zderzaku i ew tylną dużą lotkę i lusterka wykleić w folię karbonową tak jak w wersji WRC STka ale to do przemyślenia.

Ledy na tył? Szukaj Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.In.Pro, niestety można kupić tylko używane bo ich nie produkują. Ale jakością przewyższają tą chińszczyznę z allegro. Na przód polecam czarne bixenony, możesz u siebie pomalować wkłady lamp jeśli nie przeraża Cię ich rozklejenie.

Znaczek ST z przodu bym odpuścił :)

Ramki halogenów oklej zwykłą czarną folią z połyskiem, to samo z tylnym dyfuzorem i pod przednim grillem, lusterek bym nie oklejał

U mnie wygląda to tak (fota nieaktualna bo tymczasowo nie mam lotki RS, ale wróci):

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Jak będziesz jechał do Heka to daj znać, zrobimy jakiegoś spota ST'ków :D

walec

dobra a teraz pytanie - nie mam zapasu bo nie ma miejsa na zapas ale czy ford dawał fabrycznie klucz, podnośnik?
może tak jak mam w VW UP!  mojej dziewczyny dawali tylko kompresorek z puszką pianki.
Ja w swoim STku nie mogę znaleźć nawet ucha do holowania.
podpowiecie co powinno być na seryjnym wyposażeniu?
Cytat: wilhelm w 23.07.2013, 21:50Ramki halogenów oklej zwykłą czarną folią z połyskiem, to samo z tylnym dyfuzorem i pod przednim grillem, lusterek bym nie oklejał
u mnie już niemiec pomalował na czarny połysk chyba z odrobiną perły:
atrapę grilla
oprawki halogenów i świateł z tyłu w zderzaku
atrapę przedniego zderzaka
dyfuzor (Rieger'a)z  tyłu
i oprawki lusterek
ale ja to wszystko chciałem jednak okleić folią carbon look 3D z fakturą karbonu (ale po woli mi przechodzi)

EDIT:
przyjrzałem się twojemu zdjęciu i ty ramki halogenów masz oklejone folią karbonową??
Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)

wilhelm

oba przednie grille, obudowy halogenów i tylnych dolnych lamp są zrobione hydrografiką na "carbon", te srebrne obramówki naokoło oraz listwę pod dolnym grillem okleiłem folią carbon.

Jak bym nie miał hydrografiki wcześniej (niemiec to robił) to na 100% pomalowałbym wszystkie dodatki w czarny połysk :)

Ja miałem ucho do holowania i taki mały zestaw naprawczy, niestety jak rozwaliłem oponę na boku to nie zdał egzaminu

walec

fajnie ale gdzie masz umiejscowione w samochodzie ucho i ten zestaw naprawczy bo ja u siebie nie mogę znaleźć :D
Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)

wilhelm

W bagażniku, po prawej stronie jest takie plastikowy wieszak na którym wisi sobie uchwyt. Zestaw naprawczy miałem też w bagażniku, ale nie wiem czy jest fabryczny.

walec

poszukam rano dzięki za info.
A jak będę jechał do Heko na pewno dam znać - chciałem wstępnie na ten długi weekend w sierpniu ale nie wiem czy Heko czasowo da radę.

Edit:
Wrócę jeszcze do sprężyn - jak kupiłem były 4 Eibachy.
Ale prawy przód stał 8mm niżej nie lewy przód.
Zakupiłem oryginalne sprężyny komplet przód + tył - używane po przelocie 40kkm
od gościa który zmieniał na eibachy.
Założyłem tylko przednie i jest fajnie (tył został eibach)
teraz przód stoi równo - czyli prawy przedni Eibach musiał się "uklepać"??
poza tym było extremalnie nisko - do garażu nie dało się wjechać bez obtarcia zderzaka
a że to garaż wspólny pod blokiem to raczej nie przebudują mi wjazdu :D
chyba było niżej niż u was patrząc po fotach.
Teraz nie dość że przód sto równo to jeszcze auto stoi idealnie równo przód z tyłem.

Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)

T

Inne sprężyny z przodu i z tyłu to słaby pomysł, nie chodzi tylko o długość, ale również o charakterystykę. Jeśli przód stał krzywo, to sprężyny były uszkodzone lub ew. źle założone. To były w ogóle Eibachy od ST, a nie np. jakiegoś 1.6?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

holo

Ja mam u siebie taki pokrowiec, w którym jest kompresor, spray i ucho do holowania.
Holo

Kris1976

Dobrze Tomasz pisze. Nie mieszaj sprezyn !!! Albo ori tyl/przod albo Eibach tyl/przod.  Nie  mieszaj.... chyba z że chcesz sobie zrobic kuku na pierwszym szybszym łuku....
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

walec

Kuku sobie nie zrobie raczej :) troszku jeżdżę mam licencje wyscigowa i rajdowa a tak nawiasem mówiąc to w autach FWD tył powinien być twardszy od przodu :)
Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)

vtec

Cytat: walec w 28.07.2013, 00:32
Kuku sobie nie zrobie raczej :) troszku jeżdżę mam licencje wyscigowa i rajdowa a tak nawiasem mówiąc to w autach FWD tył powinien być twardszy od przodu :)
raczej :)
poza tym ciekawie to auto musi wyglądać przód w górze, tył gleba, masz jakieś foty?

PS. nie oszczędzaj na gratach

Kris1976

Cytat: walec w 28.07.2013, 00:32
Kuku sobie nie zrobie raczej :) troszku jeżdżę mam licencje wyscigowa i rajdowa a tak nawiasem mówiąc to w autach FWD tył powinien być twardszy od przodu :)

Stab-a wrzuć na tył. Auto zmienia sie nie do poznania
Była pomarańcza ST...czas na RSa !