Potrzebny Intercooler

SuJaK, 22.05.2013, 19:58 « poprzedni - następny »

thomas198

12.01.2015, 05:59 #45 Ostatnia edycja: 12.01.2015, 07:30 by thomas198
Cytat: vtec w 11.01.2015, 21:54
Tomas, miałbyś airteca, to byłoby 350-360 kucy, tyle w temacie.
Weksla, jedna z rzeczy na która nie zalowalbym $$$.
W kolejnym aucie tez będę miał airteca, tyle ze gen 2
Do tego co mam dorzucam wtryski 550 i przy tej turbinie która jest zamontowana bedzie 420 ale tuleje tego nie wytrzymaja ,lub korby wyjdą  bokiem, teraz jest 340 bo tyle chciałem a nawet mialo być jeszcze mniej , a po to zeby bylo bezpiecznie.  Jak skończę składać drugi silnik to bedzie 420 .

« Dodane: 12.01.2015, 07:30 »

Dodam jeszcze ze Fmica przetestowalem bardzo dobrze i widze po temperaturze na wejsciu i wyjsciu,że nie puchnie nawet w dni przy 40°C , nawet jak temp wlotu do IC ma ponad 100°C to na wylocie ma zawsze temperature otoczenia lub max 2°C więcej.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

TowerST

mam drugi rok Fmica, którego kupiłem w opcji malowania na czarno. Niestety nie ma już ani grama czarnego koloru na nim.
RS Mark III / było ST225 / ST150

vtec

Cytat: Tomasz w 11.01.2015, 23:32
Pewnie RS. ;)
to chyba logiczne :)

w zakresie FMIC vs Airtec, każdy ma swoje opinie i upodobania. O Airtec nie słyszałem, aby kiedykolwiek któryś z tunerów narzekał, jeśli chodzi o FMIC tak. Natomiast jest druga strona medalu przy FMIC, tj. pytanie jak jest montowany (fachowo) oraz przez kogo, tj. zwykle przez mniej lub więcej doświadczonych użytkowników, a AIRTEC jest 1:1.
Jak widać thomas fachowiec pierwsza klasa, także i na "skrzydłach/częsciach od stodoły poleci" ;)

weksla

Farba zeszła pod wpływem temperatury?
Czyli robią to po łebkach i po kosztach znaczy malowanie?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

TowerST

Zeszła od temperatury, bo była po taniości pomalowana (;
RS Mark III / było ST225 / ST150

thomas198

Ale po co to malowac szkoda kasy i w dodatku ryzyko ze zejdzie farba. Przecież az tak zle to nie wyglada kolor alu.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

TowerST

też tak uważam (((:
RS Mark III / było ST225 / ST150

TAM

Z malowaniem jest tak jak wcześniej pisałem - albo jest czerniony elektrolitycznie (jak robi to Airtec i inne znane marki), albo wcale, bo malowanie nic nie daje, a często nawet przeszkadza, no i po pewnym czasie zawsze odłazi, a to już paskudztwo.

thomas198

Cytat: vtec w 12.01.2015, 10:10
to chyba logiczne :)

w zakresie FMIC vs Airtec, każdy ma swoje opinie i upodobania. O Airtec nie słyszałem, aby kiedykolwiek któryś z tunerów narzekał, jeśli chodzi o FMIC tak. Natomiast jest druga strona medalu przy FMIC, tj. pytanie jak jest montowany (fachowo) oraz przez kogo, tj. zwykle przez mniej lub więcej doświadczonych użytkowników, a AIRTEC jest 1:1.
Jak widać thomas fachowiec pierwsza klasa, także i na "skrzydłach/częsciach od stodoły poleci" ;)
Nie fachowiec ale nauczylem sie na błędach,  zeby dojść do tego co teraz mam zrobiłem mnóstwo prób. Mam tez pomysl na ulepszenie bloku z ST i z RS tak zeby nie pekaly tuleje cylindrów, a jak wszyscy mysla ze w RSie to sie nie stanie ,to sa w błędzie ,po przekroczeniu temperatury spalin 1150°C przez dłuższy czas tuleja tez szczeli , a zeby do tego doprowadzić, wystarczy zeby tuner programu za malo przylal afro i będzie po bloku.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

snafu

Thomas moim zdaniem patentuj, daj rozsądną cenę i jestem Twoim trzecim klientem jeśli chodzi o wzmocnienie bloku :)

skoti79

Witek, a nie miało być AWD??? :)

thomas198

W sobotę jadę porozmawiać z znajomym który ma bardzo duże doświadczenie na temat modyfikacji silników i przedstawię mu mój pomysł , a takie coś stoi w jego warsztacie , taka perełka  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.youtube.com/watch?v=5B1uqQWdw6A .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

snafu

Z tym malowaniem luz. 70zł. Piwa w weekend nie wypiję. Sprawdzę. Może coś usprawnili w procesie malowania i będzie w miarę ok.

vtec

Cytat: skoti79 w 12.01.2015, 21:51
Witek, a nie miało być AWD? :)
... miało być, ale po obejrzeniu kilku EVO czy STi, stwierdziłem, iz takie auto to chyba tylko nowe. Druga sprawa to koszty późniejszej eksploatacji, po czym wybrałem rozsądek.

weksla

Koledzy jestem po rozmowie z przedstawicielem FMIC i zamówiłem Intercooler 600x300x76 malowany na czarno.

po pierwsze twierdzi że lakier nie ma prawa odchodzić, (Mogą pojawić się jedynie odpryski np od kamieni)
po drugie, Intercoolery FMIC sa z olbrzymim powodzeniem używane przy duuuuużo większych projektach niż powiedzmy "smieszne 300 czy 350 koni" w Fordziku.

np 700 czy 900 konne samochody (podał przykłady konkretne) w tym momencie nie pamiętam)
albo 1500konna Calibra Tsunami równiez jexdzi na IC FMIC.

Tyle w temacie.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps