FORD TUNING FORUM - Ford Cougar, Ford C-Max, Ford Escort, Ford Fiesta, Ford Focus, Ford Fusion, Ford Mondeo, Ford S-Max...
FORD TUNING FORUMFORD TUNING FORUM
Korzystając z forum (przechodząc do kolejnych podstron) akceptujesz nasz Regulamin oraz Politykę Prywatności.
W przeciwnym wypadku możesz opuścić forum, ale prawdopodobnie będziesz żałować, więc nie zalecamy tego. :)

Potrzebny Intercooler

FORDTUNING.PLTuning mechaniczny i stylistycznyTuning silników benzynowych turboPotrzebny Intercooler
1 2 3 4 [5]
TAM #60 | 13.01.2015, 20:57
    Weteran forum

    Focus ST '06
    Warszawa

    np 700 czy 900 konne samochody (podał przykłady konkretne) w tym momencie nie pamiętam)
    albo 1500konna Calibra Tsunami równiez jexdzi na IC FMIC.
    Tyle, że to akurat nie jest żaden argument. W takich samochodach turbodziura powodowana przez IC nie ma najmniejszego znaczenia.

    vtec #61 | 13.01.2015, 21:44
      Weteran forum

      Mustang GT i kilka innych ;)
      Warszawa

      Koledzy jestem po rozmowie z przedstawicielem FMIC i zamówiłem Intercooler 600x300x76 malowany na czarno.

      po pierwsze twierdzi że lakier nie ma prawa odchodzić, (Mogą pojawić się jedynie odpryski np od kamieni)
      po drugie, Intercoolery FMIC sa z olbrzymim powodzeniem używane przy duuuuużo większych projektach niż powiedzmy "smieszne 300 czy 350 koni" w Fordziku.

      np 700 czy 900 konne samochody (podał przykłady konkretne) w tym momencie nie pamiętam)
      albo 1500konna Calibra Tsunami równiez jexdzi na IC FMIC.

      Tyle w temacie.
      no to konkretne uzasadnienie. zdziwiłbym się jakby ten przedstawiciel mógłby zaproponować coś innego...
      tak właśnie w tych samochodzikach, gdzie o każdy KM walczy się, to przy tych klockach, gdzie turbina jest wielkości twojego silnika, to wcale nie dziwię się, że i na tym moim fabrycznym IC z ST to i by 500KM wycisnął...
      o malowaniu widzę że też coś twierdzi, a tak dokładniej, może pochwaliłby się jaka jest technika lakierowania?
      weksla #62 | 13.01.2015, 22:00
        Weteran forum
        Mondeo 2.0 TDCI TITANIUM; FOCUS II ST
        Olkusz

        Nie wiem, nie kłócę się, ja zamówiłem, jak się będzie sprawował czas pokaże.

        Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps
        Ford Focus ST225--------------------> 400ps
        AdixST #63 | 18.08.2016, 09:05
          Doświadczony
          Lipsko/Radom

          Przymierzam się do założenia FMIC`a do Foki. Pomożecie?
          Z tego co czytałem jeśli ktoś nie planuje mocy 300+ to wystarcza 550x230x65 i raczej na takowy się skuszę.
          Zakładał ktoś ten wymiar? Jakie kolanka/redukcje są potrzebne do montażu tego IC? I tak w ogóle co kupić, żeby później nie domawiać byle pierdół, a wszystko mieć skompletowane? Smiley
          pozdrawiam!
          PyRsHaL #64 | 18.08.2016, 16:07
            Znawca
            Focus ST225 | 352KM 495NM by FSV-Performance
            Pawłowice

            WWW
            Ja mam 430x230x76 i ogarnia to co jest.
            Na wiosnę planuje zmienić na 600x300, bo apetyt jest większy Cheesy

            AdixST #65 | 19.08.2016, 07:05
              Doświadczony
              Lipsko/Radom

              To jak Twój pocisk jeździ na takim małym, to mi 550x230x65 w zupełności wystarczy Cheesy
              Czyli do IC potrzeba mi będzie dwa kolanka redukcynje 90st. i kawałek kwasówki (+opaski)?
              PyRsHaL #66 | 19.08.2016, 08:07
                Znawca
                Focus ST225 | 352KM 495NM by FSV-Performance
                Pawłowice

                WWW
                Belkę mocujaca będziesz musiał jeszcze dorobić w sumie żeby się to trzymało jakoś

                AdixST #67 | 24.10.2016, 07:16
                  Doświadczony
                  Lipsko/Radom

                  W następnym tygodniu w końcu będę zakładał FMICa. Zdecydowałem się na 550x230x65, bo w więcej niż 300KM nie będę celował. Tylko mam pytanko.. Warto robić nowy dolot czy zostawić tak jak jest i zająć się samym IC?
                  TAM #68 | 24.10.2016, 10:14
                    Weteran forum

                    Focus ST '06
                    Warszawa

                    Jeśli teraz masz standard, to zdecydowanie warto coś zrobić. A konkretnie, to z powodzeniem wystarczy przerobiona oryginalna puszka – nawet wystawiłem ją jakiś czas temu w dziale „Części ST/RS”, pewnie nadal tam jest. U mnie wystarczyła do 350 KM.
                    AdixST #69 | 24.10.2016, 11:16
                      Doświadczony
                      Lipsko/Radom

                      Aktualnie u mnie full seria, nic nie zmieniane Smiley IC jak wiadomo jest podstawą do wymiany i się zastanawiam czy coś więcej dłubać (tak jak pisałem docelowo chcę uderzyć w ok. 270-280KM nie pchając się w dodatkowe koszta), czy wymienić sam IC i zastanawiać się dalej nad wydechem Smiley
                      Seryjny dolot da radę przy takiej mocy?
                      TAM #70 | 26.10.2016, 16:58
                        Weteran forum

                        Focus ST '06
                        Warszawa

                        Niekoniecznie, ze wskazaniem na nie. Przerobiona puszka to żaden koszt w porównaniu z IC, wymiana 10-15 minut.

                        weksla #71 | 26.10.2016, 20:13
                          Weteran forum
                          Mondeo 2.0 TDCI TITANIUM; FOCUS II ST
                          Olkusz

                          Wrzuć chociaż ECU Spacer bedzie napewno miała lżej

                          Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps
                          Ford Focus ST225--------------------> 400ps
                          MAG #72 | 18.01.2019, 22:54
                            Weteran forum
                            Smokus Maximus & STraszydło
                            Gdańsk / Kristianstad (S)

                            Odświeżam starocia.

                            Jestem na etapie wyboru IC'ka do mojej Foki i zastanawiam się nad dwiema rzeczami.

                            1-sza to wybór konkretnego produktu - jestem na 99% zdecydowany na FMIC 550x230x65

                            Zakładam póki co Stage1 czyli powiedzmy okolice 270-280KM, a docelowo 300-320KM(na 100% nie w tym roku) - jest w takim przypadku sens pakować się w tego większego?


                            2-ga sprawa
                            Tak się zastanawiam, czy nie wymienić ori rur idących od IC z jednej strony do turbiny a z drugiej strony do przepustnicy...

                            Najtańszą opcją wydają sie ori rury od Mondeo/S-Max'a 2,5T, bo tam sa sporo większe średnice niz w ST - co sądzicie o takim pomyśle?

                            Z czym może sie wiązać taka zmiana? Kwestia mocowania MAP sensora to jedno, a drugie to chyba kwestia wywalenia SoundSymposera? Coś jeszcze?





                            1 2 3 4 [5]