[Mondeo] ST220 PERFORMANCE BLUE by JAM

JAM, 12.05.2013, 13:35 « poprzedni - następny »

JAM

 Dzięki! ;) Zima ponoć ma przyjść w lutym... ;)

tomekka

Cytat: TAM w 21.05.2015, 17:12
OK, sprawdziłem o co chodzi... Rzeczywiście w Mondeo MK3 przetwornica jest sztucznie podzielona na 2 części - nisko i wysokonapięciową. Ten tzw. ,,starter" to po prostu część wysokonapięciowa, mniej więcej to samo co jest wbudowane w palnik D1S. Niemniej jednak określenie ,,starter" jest niezbyt trafne. Ale oczywiście ta część też może się popsuć, tyle że moje dotychczasowe doświadczenia z lampami metalohalogenkowymi pokazują, że wtedy najczęściej palnik w ogóle się nie zaświeca.
może być tak że przetwornica zapala xenon ale np jest jakiś błąd i juz niepoziomuje ?

steveno

Jakiego wosku używasz i ile się trzyma na Twoje oko?
Do przodu!!!

TAM

Cytat: tomekka w 09.12.2015, 08:02może być tak że przetwornica zapala xenon ale np jest jakiś błąd i juz niepoziomuje?
Nie wiem jak jest w ST220, ale u mnie tak właśnie było. Okazało się, że przedni czujnik ugięcia zawieszenia był źle ustawiony i dawał odczyty poza zakresem.

yayko

ja mam do wymiany czujniki poziomowania i one dają błąd :)

alibizi

Wiecie ile kosztują i gdzie dostać te czujniki? Też mam chyba strzelony lewy bo wybija błąd.

yayko

używka na allegro albo ASO :)

JAM

Cytat: steveno w 09.12.2015, 09:05
Jakiego wosku używasz i ile się trzyma na Twoje oko?

CARTEC - Goldwax. Pierwszy raz go używałem. Ponoć trzyma 3m-ce.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


alibizi

Ja na swojego nałożyłem ostatnio wosk firmy Soft99 Fusso Coat. Teoretycznie ma wytrzymać 12 msc co jest nierealne. Według użytkowników ma go starczyć na 3 miesiące. Po 1,5 miesiąca jeszcze trzyma.

tomekka

Cytat: TAM w 09.12.2015, 11:47
Nie wiem jak jest w ST220, ale u mnie tak właśnie było. Okazało się, że przedni czujnik ugięcia zawieszenia był źle ustawiony i dawał odczyty poza zakresem.
U mnie wlasnie kiedyś pokazywał błąd prawej przetwornicy wszystko ładnie chodzi oprócz poziomowania

JAM

Panowie...wiem, że wątek oliwy do ST220 był już omawiany ale potrzebuje porady co do wyboru jednego z trzech olejów.
Chcę przejść na 5W40 i zastanawiam się nad poniższymi.
No chyba, że polecicie mi coś innego, używanego przez Was :)

MILLERS  EE Longlife, cena 210/50 PLN (5L/1L)
ACEA C3; API SN/CF
Ford M2C917-A
Lepkość kinematyczna przy 100 C...14,1 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C...85,9 cSt
Indeks lepkości...170
Temperatura krzepnięcia...< -36 C
Temperatura zapłonu...>200 C
Lepkość na zimno przy -30 C...6,600 cP

VALVLOLINE SynPower™ Xtreme MST C3, cena 145/35 PLN
API SM, SN/CF; ACEA C3-10
Przeznaczony do użytku w silnikach do których zalecany jest olej klasy ACEA A3/B4-04
Ford WSS-M2C917-A
Lepkość kinematyczna przy 100 C...14,1 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C...83,9 cSt
Indeks lepkości...171
Temperatura krzepnięcia...< -39 C
Temperatura zapłonu...>240 C
Lepkość na zimno przy -30 C...6,600 cP

MOTUL 8100 X-CESS 5W40
, cena 135/35 PLN
ACEA A3/B4; API SN/CF
Lepkość kinematyczna przy 100 C...14,2 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C...85,4 cSt
Indeks lepkości...172


yayko


MAG

Ja tam stwierdzilem ze szkoda przeplacac za Milersa i zalalem Motulem
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

alibizi

Mam tego Millersa. Nie narzekam. Po przejściu z 5w30 mam wrażenie, że trochę więcej tego oleju ubywa ale jest to też związane z większym obciążeniem nogi.

JAM

11.04.2016, 14:50 #59 Ostatnia edycja: 11.04.2016, 15:01 by JAM
 Byłem dziś u Paola w Piastowie i poradził mi, żebym nie wydziwiał i lał spokojnie to co było wcześniej czyli 5W30 Formułę F...Przyznam szczerze, że skłaniałem się ku VALVO, bo cena rozsądna w miarę a wszystkie trzy oleje mają bardzo zbliżoną specyfikację, ale teraz to już zgłupiałem lekko... :/