[Mondeo] ST 220 kombi

bishop, 03.03.2013, 12:37 « poprzedni - następny »

weksla

Każdy ma to co lubi i niech tak zostanie :P
Kolejne moje auto napewno tez będzie miało nadwozie kombi:D:D:D
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

bishop

Cytat: sseebbaa1 w 09.05.2013, 14:12Musimy jeszcze zorganizować jakiegoś spota na szybko
Jak najbardziej jestem za!
Cytat: sseebbaa1 w 09.05.2013, 14:12Jakiej firmy masz tam wydech, bo już nie pamiętam?
Ulter
Cytat: sseebbaa1 w 09.05.2013, 14:12Ja spróbuję się trochę ogarnąć i może na początku czerwca coś zrobimy. Wcześniej raczej nie dam rady, bo jakoś wszystkie weekendy zajęte.
Ja też maj mam zapchany... remont w domu.
A co do tego czy kombi czy nie kombi... wszystkie ST ładnie wyglądają;]
Seba, Twój srebrny taki biznesowy jest, a mój cały czarny taki hm...bandziorowaty :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

JAM

bishop, skoro bandziorowaty to powinieneś czarną folię w bagarku wyłożyć:) Z taką przestrzenią  mógłbyś "ich" parami wozić...;)

bishop

Mam pytanie. Czy ktoś może powiedzieć co za alternator siedzi w naszych ST220? Jakiś nr seryjny? może ktoś montował jakiś zamiennik itp.?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

Essio

Wiem tyle, że są dwa typy, które różnią się ilością pinów we wtyczce - dwu lub trzy pinowe.
Aby wymienić trzeba silnik opuścić. No i jak poszedł altek to mógł uszkodzić wiązkę. Tyle wiem, ja u sibie miałem wersję z dwoma pinami.
Oberslejzen!

bishop

Cytat: Essio w 27.09.2013, 12:45różnią się ilością pinów we wtyczce - dwu lub trzy pinowe.
No właśnie. Dlatego chciałbym się upewnić.
Cytat: Essio w 27.09.2013, 12:45Aby wymienić trzeba silnik opuścić.
$%%^%^@@&&~!!! Poważnie? eee..teraz to się podłamałem.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

przemtol

Wg. mądrej książki alternator wyjmuje się poprzez demontaż:
- prawego koła,
- blachy ochronnej,
- paska klinowego,
- osłony przeciwbłotnej,
- przegubu poprzecznego drążka kierowniczego
i po tych zabiegach mamy możliwość wyjęcia alternatora.

sseebbaa1

Eeeeejjjjj...

Popsułeś zabawę!

A już myślałem, że Seweryn będzie silnik wyciągał  :D :D :D :D
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

bishop

Wierzyć mi się nie chciało że trzeba silnik wyciągnąć aby dostać się do alternatora. Dzięki.
Cytat: sseebbaa1 w 27.09.2013, 15:58A już myślałem, że Seweryn będzie silnik wyciągał
Jest tu jakiś cwaniak?  :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

bishop

Parę nowych gratów zakupiłem:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Szukam teraz tarcz i klocków ATE.
A poniżej parę fotek czarnucha:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

sseebbaa1

Dobra inwestycja w te zaciski!

Krokowy Ci siadł?
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

bishop

Cytat: sseebbaa1 w 05.10.2013, 17:19Krokowy Ci siadł?
Tiaa... buczy i latają obroty na wolnych. Z tego co pamiętam był już dwa razy czyszczony więc pomyślałem że czas zmienić.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

Essio

Sorki o zrzucie silnika w temacie altka. Jednak roboty jest trochę.
W rekompensatę mam dwa krokowce, które leżą i się kurzą. ;)
Pisz... kiedy je mam dowieź... ;)

Miałem taki objaw... podczas jazdy obroty same wzrastały.
U mnie problemem nie był krokowiec tylko stare przewody gumowe, które brały lewe powietrze.
Oberslejzen!

bishop

Cytat: Essio w 06.10.2013, 19:02Sorki o zrzucie silnika w temacie altka.
luzik.
Cytat: Essio w 06.10.2013, 19:02W rekompensatę mam dwa krokowce, które leżą i się kurzą.
O cholera... a ja już kupiłem nówkę :E
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

caqerr

Cytat: Essio w 06.10.2013, 19:02Sorki o zrzucie silnika w temacie altka. Jednak roboty jest trochę.
W rekompensatę mam dwa krokowce, które leżą i się kurzą. 
Pisz... kiedy je mam dowieź...


A mi zostawił padniętego :D