Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


Nowy RS??

auchim, 07.02.2013, 19:01 « poprzedni - następny »

vtec

wymiana silnika zdarza się. ważne że naprawili.
ile takich silników na gwarancji wymieniono w Sti (i czy coś z tym Subaru zrobiło na przestrzeni lat)? obstawiam że w co 4, albo więcej :)
z mojej perspektywy, wydaje się iż nowemu RSowi brakuje jedynie mocy w podstawowym setupie. dwa, pytanie ile będą wytrzymywać napędy.

Kris1976

27.03.2017, 12:55 #571 Ostatnia edycja: 27.03.2017, 13:02 by Kris1976
W kwestii pękających głowic to zdaje mi się że to nie dotyczy tylko egzemplarzy z początków produkcji bo późniejsze też miewały ten sam defekt. Nie znana są póki co źródła , nie ma też żadnych prawidłowości ....być może to wina fabrycznego Castrola który z upływem kilometrów potrafi zmienić swoje właściwości z 5W50 na 5W30....
Cytat: vtec w 24.03.2017, 08:01z mojej perspektywy, wydaje się iż nowemu RSowi brakuje jedynie mocy w podstawowym setupie. dwa, pytanie ile będą wytrzymywać napędy.
...jechałeś że piszesz z mojej perspektywy ? Mocy brakuje tylko tym którzy jeździli czymś naprawdę mocnym +400km... z mojej perspektywy,  po przesiadce z STka 290 km , mocy nie brakuje. Programowo, bez żadnych nowych gratów można zrobić 370-380 km i moment 550-600nm. Z Ickiem plus DP ok 400km. Więcej to już tylko z hybrydą.  Ile wytrzymają napędy tego nikt nie wie... auto jest za krótko na rynku.


« Dodane: 27.03.2017, 13:02 »

Cytat: TAM w 23.03.2017, 21:19
Nie bronię ani nie preferuję żadnego z RS-ów, ale to co piszesz wygląda jednak inaczej w relacjach realnych użytkownicy tych samochodów. Niech się wypowiedzą właściciele MK3, którzy są na tym forum. Trochę poczytałem i generalnie na niemieckich i angielskich forach przeważa ta sama opinia - w parametrach dot. mocy MK3 zero i pięć powinny być zamienione miejscami.
Bronisz jak fortecy MK2 ;)  a prawda jest taka że ma ciężki nos i różnica w wadze miedzy RS mk2 i MK3 nie jest jakaś powalająca. Jestem przekonany że dzięki trakcji mk3 zrobi mk2 na większości torów w dowolnych warunkach pogodowych.
W kwestii mocy 315 km to chyba najgorszy wynik nowego RS-a o jakim słyszałem ale to było pomiar tuż po wyjeździe z salonu. Średnia oscyluje koło 325-335km.
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

TAM

Nie tyle bronię MK2, co wyrażam swoje wątpliwości :-) Przynajmniej jest ciekawy temat do dyskusji! Nawiasem mówiąc jaka jest (katalogowo) różnica w wadze MK2 i MK3? Wydawało mi się, że ok. 150 kg (więc bardzo dużo), ale nie jestem pewny...

Kris1976

mk2 1468kg  znalazłem
ja u siebie w dowodzie mam ....1485 kg, ale w necie znalazłem od 1560 do 1599...więc pozostaje chyba na wagę wjechać
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

gaiden

ja mam mk2 i w dowodzie mam 1392 kg na pozycji G. mk3 jest dużo cięższy, z tego co kojarzę 1599 podawali w materiałach prasowych.

TAM

Wygląda na to, że rzeczywiście bez wagi się prawdy nie dowiemy :-)

steveno

20.04.2017, 13:32 #576 Ostatnia edycja: 20.04.2017, 13:35 by steveno
dziwne ,że mk3 jakos dużo osób się wyprzedaje z tego auta.Ostatnio byłem w eltecu i przy 1500 km przebiegu auto było całe w oleju a pół osie wyglądały jak byt miały 10 lat.Noi jak to właściciel ujął EVO to nie jest a szkoda bo takie oczekiwania miał myślę każdy kto chciał lub chce kupic mk3.

« Dodane: 20.04.2017, 13:34 »

Bronisz jak fortecy MK2 Wink  a prawda jest taka że ma ciężki nos i różnica w wadze miedzy RS mk2 i MK3 nie jest jakaś powalająca. Jestem przekonany że dzięki trakcji mk3 zrobi mk2 na większości torów w dowolnych warunkach pogodowych.

Ni ma szans.Żadne 4x4 nie objedzie dobrej ośki na suchym. A w deszczu itp ośka bez szans. Proste.

« Dodane: 20.04.2017, 13:34 »

Może i mk2 ma ciężkii nos ,ale sie tego nie odczuwa.

« Dodane: 20.04.2017, 13:35 »

Cytat: vtec w 24.03.2017, 08:01
wymiana silnika zdarza się. ważne że naprawili.
ile takich silników na gwarancji wymieniono w Sti (i czy coś z tym Subaru zrobiło na przestrzeni lat)? obstawiam że w co 4, albo więcej :)
z mojej perspektywy, wydaje się iż nowemu RSowi brakuje jedynie mocy w podstawowym setupie. dwa, pytanie ile będą wytrzymywać napędy.

True.
Do przodu!!!

Artex RS

Panie, Panowie wspomóżcie głosem RS-a :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://moto.pl/MotoPL/7,88389,21682017,samochod-roku-2016-czytelnikow-moto-pl-finalowe-glosowanie.html

steveno

done
Do przodu!!!

MAG

Foka póki co na 2 miejscu i obawiam się, że przewaga Tipo jest tak duża, że to rzeczywiście on może wygrać - bardziej zacieta wydaje się być walka o pozostałe miejsca na podium ...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

JacekST220


Tigerbart

Cytat: MAG w 26.04.2017, 11:05
Foka póki co na 2 miejscu i obawiam się, że przewaga Tipo jest tak duża, że to rzeczywiście on może wygrać - bardziej zacieta wydaje się być walka o pozostałe miejsca na podium....

Bo to kiepskie czasopismo dla Janusza jak się okazuje.

weksla

Bez jaj. Jak ktoś ma Tipo to od razu musi być Januszem.....proszę...nie ośmieszajcie się.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

T

Mieć Tipo to jedno (auto jak auto -- jeździ), ale głosować na nie jako na samochód roku? :) Na 124 Spider to jeszcze rozumiem, auto ciekawe, o nietuzinkowym designie, nawiązujące do historii Fiata. Ale Tipo? :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

weksla

Haha dlaczego nie. U mnie akurat mój staruszek jest na etapie kupna. Ostatnio jezdziłem nim na jezdzie próbnej 1.4T benzyna. Bardzo przyjemnie to śmigało haha
A niestety Polska jest Polską i dla wielu autem roku będzie takie Tipo a nie niszowy Focus.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps